Hey Telecom
-
- Plus Member
- Berichten: 114
- Lid geworden op: 28 aug 2013, 20:31
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 6 keer
Ben na een week er terug afgebold. Ik moest binnen overal VoWifi gebruiken.
Ontvangst gewoon slecht binnenhuis. Zowel in regio Kempen als in regio Rivierenland.
Ergens op bezoek moest ik zoals in de 90's/00's het wifi wachtwoord vragen.
Op die manier had ik helemaal geen 40 - 80GB nodig.
Ontvangst gewoon slecht binnenhuis. Zowel in regio Kempen als in regio Rivierenland.
Ergens op bezoek moest ik zoals in de 90's/00's het wifi wachtwoord vragen.
Op die manier had ik helemaal geen 40 - 80GB nodig.
-
- Plus Member
- Berichten: 114
- Lid geworden op: 28 aug 2013, 20:31
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 6 keer
Dan zal het in de zuiderkempen beter zijn.
Dus ik had de keuze. Verhuizen of andere provider.
Vond het laatste gemakkelijker

-
- Starter
- Berichten: 23
- Lid geworden op: 29 dec 2004, 19:51
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 2 keer
Ik zou willen overschakelen naar Hey, kan iemand echter bevestigen of er met toestellen van Oneplus ondertussen vowifi en volte support is aangezien ze nu op de orange site 3 toestellen aanbieden van Oneplus.
Ikzelf heb de Oneplus 8t.
Alvast bedankt.
Ikzelf heb de Oneplus 8t.
Alvast bedankt.
-
- Elite Poster
- Berichten: 6044
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 626 keer
- Bedankt: 385 keer
- Recent bedankt: 4 keer

kreeg dit in het Frans?
Hey!:
"Hallo satsurfer!
Je hebt inderdaad ons 15€ abo, met gedurende 1 jaar 5€ korting als welkompromo. Deze korting krijg je reeds sinds juni 2022.
Via de detailfactuur op je klantenzone kan je de benaming van de promo zien staan.
Het 2de bericht dat je hebt ontvangen is i.v.m. de data boost. Je bent nu een jaar klant, waardoor je data verdubbeld werd. Echter geef ik even intern door dat je de verkeerde bevestiging hebt gekregen (2x40GB i.p.v. 2X10GB) én in de verkeerde taal.
~ ********** "
"Mag ik enkel nog vragen welk merk en type gsm je gebruikt? Dit om het dossier van de verkeerde notificatie te kunnen doorsturen."
"Kreeg je nog andere meldingen van ons in het Frans?"
"Voor de verkeerde melding werd dossier 62****** aangemaakt."
"Voor het ontvangen in de verkeerde taal werd dossier 62****** aangemaakt. "
Vandaag werd ik gebeld, maar ik hoorde niemand (wss omdat mijn headset 60 meter verder lag)

dus goede service....
-
- Starter Plus
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 13 jun 2015, 17:57
- Bedankt: 3 keer
https://datanews.knack.be/nieuws/teleco ... en-tv-box/
In de marge daarvan krijgt ook B-merk Hey! een eigen vast internetaanbod vanaf september. Hier biedt Orange via haar budgetmerk 150 Mbps aan (15 Mbps upload op het Telenet-netwerk en 8 Mbps upload via VOO). Een prijs hiervoor is er nog niet. Wel is Orange op zoek naar testgebruikers die deze zomer er (gratis) mee aan de slag willen.
Verstuurd vanaf mijn Pixel 6 Pro met Tapatalk
In de marge daarvan krijgt ook B-merk Hey! een eigen vast internetaanbod vanaf september. Hier biedt Orange via haar budgetmerk 150 Mbps aan (15 Mbps upload op het Telenet-netwerk en 8 Mbps upload via VOO). Een prijs hiervoor is er nog niet. Wel is Orange op zoek naar testgebruikers die deze zomer er (gratis) mee aan de slag willen.
Verstuurd vanaf mijn Pixel 6 Pro met Tapatalk
-
- Elite Poster
- Berichten: 3036
- Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
- Uitgedeelde bedankjes: 298 keer
- Bedankt: 273 keer
Ben eens benieuwd hoe dat in de markt gezet gaat worden tegen over de andere aanbiedingen:
Fiber:
MV 150/50Mbps - 40€/maand (-2€ combi korting tel, modem/router incl.)
EDPnet 150/50Mbps - 35.95€/maand (+50€ activatie, eigen modem/router)
Fastfiber 150/50Mbps - 34.95€/maand (+50€ activatie, eigen modem/router)
Voor hun aanbod met iets minder upload, maar dezelfde download moeten ze eigenlijk ergens rond de 36 a 37 euro liggen (incl. modem, geen activatiekost) om competitief te zijn.
Fiber:
MV 150/50Mbps - 40€/maand (-2€ combi korting tel, modem/router incl.)
EDPnet 150/50Mbps - 35.95€/maand (+50€ activatie, eigen modem/router)
Fastfiber 150/50Mbps - 34.95€/maand (+50€ activatie, eigen modem/router)
Voor hun aanbod met iets minder upload, maar dezelfde download moeten ze eigenlijk ergens rond de 36 a 37 euro liggen (incl. modem, geen activatiekost) om competitief te zijn.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5571
- Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
- Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
- Bedankt: 169 keer
Ik hoop vooral dat het een goedkopere optie is dan bij Orange.
Het is sowieso al lastig.
Stel nu dat ik orange duo met go intense kies.
62 euro
Heytelecom is 25 euro voor na een jaar 80 GB te hebben.
Dus zou het internetproduct zeker rond de 37 moeten zijn om enigzins competitief te zijn met het aanbod van Orange(of liefst 35 euro).
Zouden zij ook het sociaal tarief aanbieden?
Het is sowieso al lastig.
Stel nu dat ik orange duo met go intense kies.
62 euro
Heytelecom is 25 euro voor na een jaar 80 GB te hebben.
Dus zou het internetproduct zeker rond de 37 moeten zijn om enigzins competitief te zijn met het aanbod van Orange(of liefst 35 euro).
Zouden zij ook het sociaal tarief aanbieden?
-
- Member
- Berichten: 70
- Lid geworden op: 03 maa 2007, 14:21
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
Zelden een provider gezien die zo dikwijls zijn promoties aanpast. Hoe dikwijls is het niet gewijzigd tussen 1 jaar en 2 jaar lang €5 korting. Vorige maand was die €5 korting dan slechts enkele dagen lang voor altijd geldig wie toen intekende. Nu is die promo voor het leven weer opnieuw beschikbaar.
- Flying
- Premium Member
- Berichten: 521
- Lid geworden op: 22 apr 2014, 16:31
- Uitgedeelde bedankjes: 80 keer
- Bedankt: 80 keer
- Recent bedankt: 10 keer
Ik heb ondertussen de volledige boost na een jaar. Ingetekend op de 5 euro korting voor twee jaar. Wel het abonnement gewijzigd van de 15 naar 25 euro. Dacht dat ik de korting ging verliezen, maar die blijft gewoon doorlopen. 20 euro voor onbeperkt bellen en 80GB, denk niet dat er andere providers zijn met een gelijkaardige of betere deal.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2315
- Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 104 keer
Mijn ervaring: Momenteel levenslang -5 EUR, dus gisteren een aanvraag gedaan om een abbo van Mobile vikings over te zetten naar Hey. Het lukte dus niet om simkaart info in te geven bij de aanvraag en dan maar via klantnr gedaan. Dat bleek ook niet correct te zijn doorgekomen in hun systemen en ik kreeg daar deze morgen al mail over met vraag om te bellen naar een nummer. Raar maar waar, maar kreeg onmiddellijk iemand aan de lijn.
Achteraf toch keer zitten kijken op site van MV. Blijkt dat als je het simkaartnr of klantnr kopieert van de site er na ieder cijfer een onzichtbaar teken zit. FOEI MV!
Achteraf toch keer zitten kijken op site van MV. Blijkt dat als je het simkaartnr of klantnr kopieert van de site er na ieder cijfer een onzichtbaar teken zit. FOEI MV!
- devilkin
- Administrator
- Berichten: 6909
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 663 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Ook ingetekend, nog wachtende op reactie. Gisteren wel bevestiging van de bestelling maar nog niks tot hiertoe.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Member
- Berichten: 70
- Lid geworden op: 03 maa 2007, 14:21
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
Een week geleden vrijdagnamiddag ingetekend en maandag erna voormiddag al simkaart ontvangen en geactiveerd. In de bevestigingsemail stond wel een fout: promo -€5 gedurende 24 maanden ipv levenslang. Klantendienst zei dat ze dat niet konden wijzigen maar inderdaad fout was. Na activatie simkaart staat dat echter wel correct in de app (speciaal tarief -€5) zonder einddatum.
- Converted
- Pro Member
- Berichten: 352
- Lid geworden op: 11 aug 2006, 16:08
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Bedankt: 18 keer
Sinds april de 24 maanden promo. Wat problemen gehad. Vandaag effe gevraagd via de chat om de levengslange promo.
Et voila, veranderd sinds deze ochtend. Dus bestaande klanten, soms ne keer vragen helpt als eens.
Et voila, veranderd sinds deze ochtend. Dus bestaande klanten, soms ne keer vragen helpt als eens.
- devilkin
- Administrator
- Berichten: 6909
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 663 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Iemand een idee hoe lang het duurt tussen je order bevestiging krijgen (1e mail) en verdere communicatie?
'k heb wel wat geduld, maar ik zie graag *iets* van beweging...
'k heb wel wat geduld, maar ik zie graag *iets* van beweging...
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
- JoskeVermeulen
- Premium Member
- Berichten: 696
- Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
- Locatie: Liedekerke
- Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
- Bedankt: 114 keer
Die datum willen ze misschien wel aanpassen maar als je het niet-promo tarief hebt willen ze de promo niet geven. Ben aan het overwegen 1 van onze abonnementen dat op ongelukkig moment werd afgesloten over te zetten naar andere provider.Converted schreef: 06 jul 2023, 13:03 Sinds april de 24 maanden promo. Wat problemen gehad. Vandaag effe gevraagd via de chat om de levengslange promo.
Et voila, veranderd sinds deze ochtend. Dus bestaande klanten, soms ne keer vragen helpt als eens.

TV:

ISP:

Tel.:

-
- Elite Poster
- Berichten: 2315
- Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 104 keer
Zoals beloofd heb ik alvast binnen de 48h nieuwe simkaart gekregen.devilkin schreef: 06 jul 2023, 14:31 Iemand een idee hoe lang het duurt tussen je order bevestiging krijgen (1e mail) en verdere communicatie?
- devilkin
- Administrator
- Berichten: 6909
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 663 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Er was dus wel iets misgelopen maar volledig mijn fout (sim niet geactiveerd na transfer van een corporate plan naar pay&go...)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
- Converted
- Pro Member
- Berichten: 352
- Lid geworden op: 11 aug 2006, 16:08
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Bedankt: 18 keer
Ik zit inderdaad nog in men eerste jaar. Heb zonder problemen de levenslange promo gekregen ipv de 24 maanden promo ervoor.JoskeVermeulen schreef: 06 jul 2023, 14:48Die datum willen ze misschien wel aanpassen maar als je het niet-promo tarief hebt willen ze de promo niet geven. Ben aan het overwegen 1 van onze abonnementen dat op ongelukkig moment werd afgesloten over te zetten naar andere provider.Converted schreef: 06 jul 2023, 13:03 Sinds april de 24 maanden promo. Wat problemen gehad. Vandaag effe gevraagd via de chat om de levengslange promo.
Et voila, veranderd sinds deze ochtend. Dus bestaande klanten, soms ne keer vragen helpt als eens.
-
- Member
- Berichten: 67
- Lid geworden op: 22 mei 2020, 20:22
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 9 keer
Gewoon zonder meer via de chat verkregen? Hier vandaag dezelfde vraag gesteld via messenger en een weigering gekregen
.
- Converted
- Pro Member
- Berichten: 352
- Lid geworden op: 11 aug 2006, 16:08
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Bedankt: 18 keer
@A teaspoon of baking Klopt idd, via Facebook Messenger. Moet wel zeggen dat ik wel wat probleempjes heb gehad ivm facturatie etc. Dus mss was dat de doorslag. Maar ik zou gewoon blijven proberen tot iemand ja zegt.
-
- Plus Member
- Berichten: 221
- Lid geworden op: 04 sep 2012, 20:37
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 17 keer
Ik had ook de 24 maanden promo. Via chat gevraagd naar omzetting levenslange promo. Deze werd geweigerd. Laten weten dat ik zou vertrekken na die 2 jaar en als antwoord kreeg ik een link doorgestuurd om mijn abbo stop te zetten. Zeer rare commerciële reactie moet ik zeggen. Intussen geen Hey meer en mijn Proxi abbo upgrade gegeven. (Na verhogen van de mobiele data bij Proxi)
-
- Plus Member
- Berichten: 119
- Lid geworden op: 24 apr 2011, 23:16
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 11 keer
Mijn 2 nummers bij Hey! zijn ook overgezet naar de levenslange promo. Bij 1 nummer was de promo van 12 maanden juist afgelopen en het 2de nummer zat pas 6 maanden ver in de 24 maanden promo.
Ik heb contact opgenomen via de chat.
Ik heb contact opgenomen via de chat.
-
- Starter Plus
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 13 jun 2015, 17:57
- Bedankt: 3 keer
Zal ik toch ook eens proberen dan
Verstuurd vanaf mijn Pixel 6 Pro met Tapatalk
Toegevoegd na 21 uren 59 minuten 18 seconden:
Net contact gehad via Messenger met de vraag om 2 nummers om te zetten naar de levenslange promo van -5 euro. Binnen tien minuten antwoord met de vraag om de 2 gsm nummers waarvoor ik de promo wil door te sturen.
Was direct in orde
!! [Zijn klant van september vorig jaar]
Wel een vraag, waar kan je eigenlijk zien dat dit effectief zo is dan ?
Verstuurd vanaf mijn Pixel 6 Pro met Tapatalk
Toegevoegd na 21 uren 59 minuten 18 seconden:
Net contact gehad via Messenger met de vraag om 2 nummers om te zetten naar de levenslange promo van -5 euro. Binnen tien minuten antwoord met de vraag om de 2 gsm nummers waarvoor ik de promo wil door te sturen.
Was direct in orde


Wel een vraag, waar kan je eigenlijk zien dat dit effectief zo is dan ?
-
- Elite Poster
- Berichten: 6044
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 626 keer
- Bedankt: 385 keer
- Recent bedankt: 4 keer
al gevraagd en ze zeiden dat ik nieuwe klant moest worden. Dus wss. ene die het belooft. Nog zien of het uitgevoerd wordt.
Niet de eerste keer dat helpdeskmedewerker A zegt dat het ok is, en B zegt iets anders....
Niet de eerste keer dat helpdeskmedewerker A zegt dat het ok is, en B zegt iets anders....
-
- Starter Plus
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 13 jun 2015, 17:57
- Bedankt: 3 keer
Maar ik vraag me af hoe ik het effectief kan zien dat het uitgevoerd is ? Nu staat onder contract ook 25 euro maar betaal 20.
-
- Starter Plus
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 13 jun 2015, 17:57
- Bedankt: 3 keer
Nog niets ontvangen, als ik geen mail krijg deze week, zal ik toch nog eens contact opnemen
-
- Elite Poster
- Berichten: 3376
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 253 keer
Ik heb ook via de klantendienst, opnieuw, naar die permanente korting gevraagd en nu wel gekregen. Evenwel nog niets van mail ontvangen momenteel.
Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via Apple TV
GSM: Hey Telecom L 50 GB
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Pro M4 (2024) 256GB SG | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Hey Telecom L 50 GB
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Pro M4 (2024) 256GB SG | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Starter Plus
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 13 jun 2015, 17:57
- Bedankt: 3 keer
Nog altijd geen mail hier. De vraag nog eens gesteld via Messenger eergisteren maar nog geen reactie.
-
- Elite Poster
- Berichten: 6044
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 626 keer
- Bedankt: 385 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Hey satsurfer, normaal is dit niet mogelijk en is dit enkel voor volledig nieuwe contracten. Ik kan uitzonderlijk voor je dit activeren, ik stuur een dossier door naar onze achterliggende diensten. 
Mogen ze je ook contacteren op het nummer 0*********?
B******
Mogen ze je ook contacteren op het nummer 0*********?
B******
-
- Starter Plus
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 13 jun 2015, 17:57
- Bedankt: 3 keer
Spijtig kunnen wij die promotie niet in orde maken omdat je al van een promotie geniet. De prijs van je abonnement met de promotie waarvan je nu profiteert, is identiek aan de prijs die wordt aangeboden met deze promo. Tegen het einde van de promotie die jij hebt, zullen onze aanbiedingen zeker weer veranderd zijn, dus maak je geen zorgen.
Heb je misschien nog andere vragen voor ons momenteel?
Flauw maar was te denken
- Converted
- Pro Member
- Berichten: 352
- Lid geworden op: 11 aug 2006, 16:08
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Bedankt: 18 keer
@diederik_moortgat Ze kunnen het wel veranderen. Anders was het bij mij ook niet gebeurd. Maar ik denk dat ze teruggefloten zijn van hogeraf omdat er teveel mensen dit begonnen te vragen.
EDIT: Visual Voicemail komt er ook aan dit jaar. Juiste datum werd nog niet gegeven.
EDIT: Visual Voicemail komt er ook aan dit jaar. Juiste datum werd nog niet gegeven.
-
- Pro Member
- Berichten: 297
- Lid geworden op: 19 okt 2010, 17:10
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 127 keer
Verdubbeling van de data bundels op alle Hey! tarieven
2GB voor 7€
20GB voor 15€
80GB voor 25€
De verdubbeling na 1jaar blijft van toepassing en de huidige promo is ook actief.
Jammer genoeg is Orange Belgium netwerk erg gesatureerd in veel plekken. Het 5G uitrol blijft ook heel traag in vergelijking met Proximus en vooral Telenet/BASE. Het is tijd voor een grote investeringsplan in het netwerk. Orange Belgium heeft veel nieuwe masten en antennes nodig om het bereik en capaciteit fors te verhogen.
2GB voor 7€
20GB voor 15€
80GB voor 25€
De verdubbeling na 1jaar blijft van toepassing en de huidige promo is ook actief.
Jammer genoeg is Orange Belgium netwerk erg gesatureerd in veel plekken. Het 5G uitrol blijft ook heel traag in vergelijking met Proximus en vooral Telenet/BASE. Het is tijd voor een grote investeringsplan in het netwerk. Orange Belgium heeft veel nieuwe masten en antennes nodig om het bereik en capaciteit fors te verhogen.
Laatst gewijzigd door Luc Watrin 30 jul 2023, 14:26, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Starter Plus
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 13 jun 2015, 17:57
- Bedankt: 3 keer
Idd mooi aanbod, reactie op undo zeker.
Toch eens overwegen om naar het 15 euro abonnement over te stappen. 160 GB zal ik toch nooit gebruiken 80 zelfs al niet.
Heb eens de vraag gesteld hoeveel GB ik voor de moment nog zou hebben als ik naar 15 euro ga.
Toch eens overwegen om naar het 15 euro abonnement over te stappen. 160 GB zal ik toch nooit gebruiken 80 zelfs al niet.
Heb eens de vraag gesteld hoeveel GB ik voor de moment nog zou hebben als ik naar 15 euro ga.