ik ken ook de beste en de duurste plooifietsen
oa brompton.......dahon
ik zoek een plooifiets net onder deze kwaliteitsfietsen
een stekker-fiets
plooifiets (geen electrische)
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 15 keer
In de Carrefour Hyper staat wat u zoekt.marcvt63 schreef: 28 jun 2023, 14:26 ik ken ook de beste en de duurste plooifietsen
oa brompton.......dahon
ik zoek een plooifiets net onder deze kwaliteitsfietsen
een stekker-fiets
- Sinna
- Elite Poster
- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 333 keer
- Bedankt: 227 keer
- Contacteer:
Ik weet niet hoe goed de bouwkwaliteit van fietsen in de Hyper Carrefour is, evenmin als bij een Decathlon.
Weet dat Brompton de enige is waarbij de ketting aan de binnenkant zit als de fiets opgeplooid is, andere merken mogen dat niet.
Ga eens langs bij je lokale fietsenboer. Je zal misschien wat meer betalen, maar de service voor en na kan een groot verschil maken.
Mocht je van het Brugse zijn: Birger's Bike Shop is een aanrader.
Weet dat Brompton de enige is waarbij de ketting aan de binnenkant zit als de fiets opgeplooid is, andere merken mogen dat niet.
Ga eens langs bij je lokale fietsenboer. Je zal misschien wat meer betalen, maar de service voor en na kan een groot verschil maken.
Mocht je van het Brugse zijn: Birger's Bike Shop is een aanrader.
Computer(k)nul
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
- Bedankt: 174 keer
Persoonlijk ervaring met Decatlon, Dahon & Brompton vouwfietsen.
Decatlon: Brol.
Ahooga: niet mee gereden, maar opgeplooid is ie vrij groot en ie zit in dezelfde prijsklasse als Dahon/Brompton.
Op de trein zie relatief veel Formula's dus ik vermoed dat die wel degelijk zijn, maar geen persoonlijke ervaring.
Als je Brompton/Dahon te duur vindt, moet je misschien eens kijken naar een tweedehands-model?
Decatlon: Brol.
Ahooga: niet mee gereden, maar opgeplooid is ie vrij groot en ie zit in dezelfde prijsklasse als Dahon/Brompton.
Op de trein zie relatief veel Formula's dus ik vermoed dat die wel degelijk zijn, maar geen persoonlijke ervaring.
Als je Brompton/Dahon te duur vindt, moet je misschien eens kijken naar een tweedehands-model?
- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 663 keer
Ik heb een plooifiets van Oxford, 450e. Zit goed in elkaar, plooit zeker niet zo fijn als een Brompton (is lomper om op de trein te zeulen).
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 43 keer
Vermits ik al 18 jaar quasi iedere dag met een Brompton onderweg ben, kan ik geen objectief advies leveren, maar mijn inziens loont het toch de moeite om, zoals hiervoor al aangehaald, effectief te kijken naar een (tweedehands) exemplaar. Reken daarbij op 10% waardevermindering per jaar; dus een Brompton van 5 jaar oud mag je niet meer dan aan de helft van de nieuwprijs kopen.
Het jaar en de maand van productie valt af te leiden uit de sticker met het serienummer. Een serienummer dat begint met 1902 is bijvoorbeeld een frame geproduceerd in februari 2019.
Het jaar en de maand van productie valt af te leiden uit de sticker met het serienummer. Een serienummer dat begint met 1902 is bijvoorbeeld een frame geproduceerd in februari 2019.
- cadsite
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 311 keer
- Bedankt: 710 keer
Weet je waarom je die veel ziet?Stroper schreef: 29 jun 2023, 13:06 Op de trein zie relatief veel Formula's dus ik vermoed dat die wel degelijk zijn, maar geen persoonlijke ervaring.
Die zijn spotgoedkoop. Die komen van de aldi.
Ik heb er zo eentje omdat ik dat maar een 2-tal keer op een jaar nodig heb.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
- Bedankt: 673 keer
ik loop meestal aan tegen de maximumbelasting van zo'n ding...
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...