EDPNet domiciliëring na 3 maanden nog niet in orde

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
Ubremoved_3817
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
Bedankt: 12 keer

Hoe komt het dat EDPNet de domiciliëring nog altijd niet uitvoert ??? De afgelopen 2 maanden heb ik het maar handmatig betaald, omdat het bleef hangen op nog te voldoen. Begin deze maand een factuur gekregen per mail met de mededeling dat het aangeboden werd aan mijn bank en ondertussen is het al weer meer dan 10 dagen overtijd, maar dit keer ga ik het niet meer zelf overschrijven: ze hebben immers een machtiging gekregen van mij.

Ik ben benieuwd of er een aanmaningsmail eraan komt, want dan ontplof ik en ga ik weg bij EDPNet.
Joachim
ISP Staff
ISP Staff
Twitter: jslabbaert
Uitgedeelde bedankjes: 158 keer
Bedankt: 555 keer

Beste, gelieve niet handmatig te betalen, de domiciliëringen werken prima (tenzij je begint met handmatig te betalen). We kiezen ervoor om iets later te innen, wat me eerder een goede zaak lijkt, dus gewoon ietwat geduld uitoefenen :)

PS: moest je alsnog een reminder krijgen, laat het gewoon even weten
depeje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 44 keer

Bij andere bedrijven heb ik al gezien dat een sepa betaling soms tot een week of 2 op voorhand zichtbaar is als "toekomstige betaling" in mijn bank app. Dat stelt me altijd gerust dat alles in orde komt. Ik heb geen idee of het veel werk is om dat ook te implementeren, en of het het waard is, maar ik appreciëer het alvast bij bedrijven die dit doen. Aangezien bij EDPnet de facturen lang voor de sepa betaling klaar zijn, vermoed ik dat alle nodige data er wel al lang genoeg op voorhand is.
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”