Hoe komt het dat EDPNet de domiciliëring nog altijd niet uitvoert ??? De afgelopen 2 maanden heb ik het maar handmatig betaald, omdat het bleef hangen op nog te voldoen. Begin deze maand een factuur gekregen per mail met de mededeling dat het aangeboden werd aan mijn bank en ondertussen is het al weer meer dan 10 dagen overtijd, maar dit keer ga ik het niet meer zelf overschrijven: ze hebben immers een machtiging gekregen van mij.
Ik ben benieuwd of er een aanmaningsmail eraan komt, want dan ontplof ik en ga ik weg bij EDPNet.
EDPNet domiciliëring na 3 maanden nog niet in orde
-
- Pro Member
- Berichten: 370
- Lid geworden op: 14 jun 2006, 19:10
- Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
- Bedankt: 12 keer
- Joachim
- ISP Staff
- Berichten: 535
- Lid geworden op: 24 nov 2004, 22:12
- Twitter: jslabbaert
- Locatie: Sinaai-Waas
- Uitgedeelde bedankjes: 158 keer
- Bedankt: 555 keer
Beste, gelieve niet handmatig te betalen, de domiciliëringen werken prima (tenzij je begint met handmatig te betalen). We kiezen ervoor om iets later te innen, wat me eerder een goede zaak lijkt, dus gewoon ietwat geduld uitoefenen 
PS: moest je alsnog een reminder krijgen, laat het gewoon even weten

PS: moest je alsnog een reminder krijgen, laat het gewoon even weten
- depeje
- Elite Poster
- Berichten: 874
- Lid geworden op: 22 jan 2011, 00:27
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
- Bedankt: 44 keer
Bij andere bedrijven heb ik al gezien dat een sepa betaling soms tot een week of 2 op voorhand zichtbaar is als "toekomstige betaling" in mijn bank app. Dat stelt me altijd gerust dat alles in orde komt. Ik heb geen idee of het veel werk is om dat ook te implementeren, en of het het waard is, maar ik appreciëer het alvast bij bedrijven die dit doen. Aangezien bij EDPnet de facturen lang voor de sepa betaling klaar zijn, vermoed ik dat alle nodige data er wel al lang genoeg op voorhand is.