attach bij mails van scarlet verdwenen

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Vieten
Premium Member
Premium Member
Berichten: 725
Lid geworden op: 26 apr 2004, 10:39
Locatie: Neerpelt
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 6 keer
Contacteer:

Dag allemaal, aan iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar.

Sinds enkele maanden, als ik mails ontvang van scarlet-klanten zijn regelmatig de attachen verdwenen.
't Is te zeggen, ze staan er nog wel, maar in geval van oa.:

jpg's : zijn soms gewoon leeg
pps : werken niet, foutmelding : Content-Transfer-Encoding:base64

Zelf ben ik bij skynet, een kennis van mij is ook bij skynet en heeft hetzelfde aan de hand bij mails van scarlet.

nog iemand gelijkaardige problemen?
Gebruikersavatar
bke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1008
Lid geworden op: 22 apr 2004, 20:41
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 6 keer

Gelukkig nieuwjaar.
Mischien een domme vraag, maar verwijdert skynet ze bv niet omdat je mailbox vol zit? :?
Ares: (CPU) AMD Ryzen 1800x (RAM) 16GB DDR4 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 970 EVO 250 GB (VGA) NVidia GeForce 1050 Ti 4GB (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
Vieten
Premium Member
Premium Member
Berichten: 725
Lid geworden op: 26 apr 2004, 10:39
Locatie: Neerpelt
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 6 keer
Contacteer:

bke schreef:Gelukkig nieuwjaar.
Mischien een domme vraag, maar verwijdert skynet ze bv niet omdat je mailbox vol zit? :?


nee, de mailbox zit dan niet vol, volgens mij komt de mail in dat geval niet eens aan.
Daarnet nog bij een kennis geweest die aangesloten is bij telenet, heeft net hetzelfde fenomeen bij mail van scarlet-gebruikers (ook van tiscali trouwens maar dat is dezelfde provider geloof ik).
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”