payservers tele2allin conflict

Plaats reactie
HANs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 350
Lid geworden op: 09 dec 2005, 12:28
Bedankt: 1 keer

Kan je met tele2 Allin nog steeds payservers gebruiken?

Je hoort dat alle poorten zouden geblokkeerd zijn door tele2. Payservers gebruiken meestal port 119, wil dit zeggen dat wie tele2allin heeft niet meer op deze newsservers kan?

Is er iemand die reeds tele2allin heeft en een payserver die hier een sluitend antwoord kan op geven.

Zoniet, kan iemand die tele2allin heeft een testje lopen op yottanews. Daar kan je een free account krijgen voor 1GB/maand.

(ps. eens je 1GB op is, dan kan je gewoon IP renew doen en opnieuw free account aanvragen aangezien die accounts niet op email maar op ip adres zijn. Dus telkens je een nieuw ip adres krijgt kun je opnieuw 1GB afhalen.)
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

ik kan mijn payserver ook op poort 8000 draaien, poort 7000, en waarschijnlijk nog andere poorten.

newshosting
de koe zegt boe
Gebruikersavatar
Kokki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 07 nov 2004, 14:40
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 2 keer

Yotta is weer tijdelijk offline
Free Server: The free server is offline until after the memory upgrades.

Ik heb geen Tele2, dus ik kan je niet verder helpen.
HANs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 350
Lid geworden op: 09 dec 2005, 12:28
Bedankt: 1 keer

Ik weet dat je ook toegang kunt krijgen op andere poorten maar tele2 all in zou alle poorten blocked hebben op uitzondering van poort 23

Heb jij tele2 all in?
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Ja dit lukt zeker ... gisteren toch nog iets afgehaald zonder problemen.
En zoals gezegd , er bestaan nog genoeg andere poorten ... zie ze nog niet direct port 8080 afsluiten :P
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Dit is dus een product dat ik zeker niet zou willen, vanaf de moment m'n begint te spreken van blokkeringen vind ik het al niets meer. Ik zou zeggen dat tele2 een product is waar je beter vanaf probeert te geraken. Ik heb al gelezen dat die hun contracten wijzigen enz.. ('k herinner me toch dat dit tele2 was) en nu nog poort blokkeringen, dat is me wat te veel van het goede als je het mij vraagt. En als ik het goed voor heb kan dit ook eind januari ..
Koyan
Member
Member
Berichten: 92
Lid geworden op: 12 apr 2005, 10:41
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer

Er is een verschil tussen inkomende en uitgaande poorten.

De uitgaande poorten staan bijna allemaal open (behalve bv. poort 25, waardoor je verplicht bent je email via hun servers te versturen zodat ze al je email kunnen bijhouden en loggen. Dit staat letterlijk zo in hun algemene voorwaarden, btw!). De meeste 'gewone' internettoepassingen, zoals surfen en usenet gebruiken uitgaande poorten. Je kunt dus gewoon je usenet payserver blijven gebruiken.

Alle (ALLE) inkomende poorten staan echter dicht. Dit wil zeggen dat alle services die hiervan gebruik maken niet meer correct werken. Enkele voorbeelden: peer2peer, zoals eMule of Bittorrent, remote desktop, hulp op afstand, een persoonlijke ftp- of webserver, ...

De enige inkomende poort die wel nog openstaat is 23 (telnet). Deze wordt echter niet geforward naar een computer achter de modem, maar komt op de modem zelf toe, waarschijnlijk zodat Tele2 zich toegang kan verschaffen tot je modem. Waarom ze daar in 's hemelsnaam telnet, het absoluut meest onveilige protocol ter wereld voor gebruiken, is mij een raadsel. Maar gezien alle andere hersendode beslissingen van de Tele2 staff is het niet echt een verrassing.
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Het rare is dat zelfs poort 113 (ident) niet geforward is. Das normaal een standaard regel bij zowat alle speedtouch modems. Dus vb een ftp-server of IRC-server die ident vereist kan je al vergeten. Echt jammer...
Afbeelding
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

.. ach Koyan. Ik heb effectief tot vandaag hetzelfde gedacht, maar hoelanger hoemeer ik tot het vermoeden kom dat dit gedoelde en voorberekende beslissingen zijn geweest.

Ze zitten dus met een serie "unlimited" gebruikers ? Dus beperken we de modem zodanig dat ook die unlimited gebruikers op die manier beperkt worden. Paranoia ? Misschien, maar ik denk het niet.

Zie hier dus de nieuwe, eerlijke slogan voor Tele2 :

"Byebye Online Gaming, Sharing, Remote Access"

Dinsdag komt men bij mij met de Tele2 box. Heel verdacht is dat men tot 3 maal toe reeds geprobeerd heeft bij mij hier de boel te komen installeren zonder mijn aanwezigeid.

Ik blijf erbij, zolang IEMAND de door mij benodigde poorten niet openzet, mag de brave technicus die Tele2 box ook onmiddelijk terug meepakken.

Wordt dinsdag vervolgd.

Edit/addendum : Ik kan waarschijnlijk wel een jaartje overleven zonder online gaming (mijn Live is up for extension, dus die kan ik effe stoppen), en private torrent sites push ik echt nog wel tegen een goed snelheid door een Router zonder forwarded ports.

Afhankelijk van wat voor een reacties/financiele plaatjes ik gepresenteerd krijg, houd ik er op dit moment serieus rekening mee dat mijn Tele2 abo wel eens van extreem korte duur kan blijken.
FST
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 22 jun 2005, 15:30

Laatst gewijzigd door FST 03 jan 2006, 18:37, in totaal 1 gewijzigd.
teki
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 02 jan 2006, 13:26

Hoe verzinnen jullie al die dingen? Moet een forum zoals dit niet iets of wat gemodereerd worden? De info die jullie verschaffen is gewoonweg FOUT.

1: payservers werken zonder problemen, ook op poort 119. Ik heb net de 2 bekendste getest astraweb en newshosting

2: online gaming is totaal geen probleem, alle door mij geteste games werken (ut; ut2004, hl2dm, CSsource en age of empires 3)

3: remote acces is geen enkel probleem, de rdc werkt vanzelf.


Bovendien kan je gewoon je eigen router aansluiten in plaats van die box. Die box dient enkel voor telefonie.
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1485
Lid geworden op: 16 nov 2005, 09:05

Toch enkele vraagjes, heb zelf geen tele2allin (oef..)
teki schreef:2: online gaming is totaal geen probleem, alle door mij geteste games werken (ut; ut2004, hl2dm, CSsource en age of empires 3)

Kan je zelf een game hosten?

teki schreef:3: remote acces is geen enkel probleem, de rdc werkt vanzelf.

Kan je vanaf internet met jouw pc connecteren?

teki schreef:Bovendien kan je gewoon je eigen router aansluiten in plaats van die box. Die box dient enkel voor telefonie.

Waarom zou je een andere router moeten gebruiken als alle functionaliteit in die box zit?
Koyan
Member
Member
Berichten: 92
Lid geworden op: 12 apr 2005, 10:41
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer

teki schreef:1: payservers werken zonder problemen, ook op poort 119. Ik heb net de 2 bekendste getest astraweb en newshosting


Dit heb ik al gemeld, ja. Tuurlijk werkt dit.

2: online gaming is totaal geen probleem, alle door mij geteste games werken (ut; ut2004, hl2dm, CSsource en age of empires 3)


Je kunt geen game hosten.

3: remote acces is geen enkel probleem, de rdc werkt vanzelf.


Dit is klinkklare onzin. Hoe ga je vanop het internet connecteren naar jouw computer, als de box, die ertussen staat, alle connecties weigert door te geven?


Bovendien kan je gewoon je eigen router aansluiten in plaats van die box. Die box dient enkel voor telefonie.


Inderdaad. Als ik mijn eigen modem/router aansluit, dan heb ik alle controle, en kan ik alles perfect instellen. Maar guess what: wij hebben ook telefonie nodig! Duh! En je kan geen twee modems aansluiten, aangezien de telefonie ook over IP gaat.

Probeer dus asjeblief niet de grote jan uit te hangen, als je duidelijk zelf de klepel niet weet hangen.
yoho
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 sep 2005, 13:46
Locatie: Roeselare-Beveren
Bedankt: 1 keer

teki schreef:Hoe verzinnen jullie al die dingen? Moet een forum zoals dit niet iets of wat gemodereerd worden? De info die jullie verschaffen is gewoonweg FOUT.

1: payservers werken zonder problemen, ook op poort 119. Ik heb net de 2 bekendste getest astraweb en newshosting

2: online gaming is totaal geen probleem, alle door mij geteste games werken (ut; ut2004, hl2dm, CSsource en age of empires 3)

3: remote acces is geen enkel probleem, de rdc werkt vanzelf.


Bovendien kan je gewoon je eigen router aansluiten in plaats van die box. Die box dient enkel voor telefonie.


Het is toch de bedoeling als je all-in neemt, dat je dit ook voor telefonie neemt, nietwaar ? Ikzelf ben reeds op all-in met de befaamde tele2box.
Gaming nog niet geprobeerd... verbinding met extern bureaublad via andere internet connectie vb vanaf telenet --> werkt bij mij niet... echt jammer... Bittorrent werkt wel (beperkt) --> mirc --> DCC connect werkt ook
teki
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 02 jan 2006, 13:26

Koyan schreef:
teki schreef:1: payservers werken zonder problemen, ook op poort 119. Ik heb net de 2 bekendste getest astraweb en newshosting


Dit heb ik al gemeld, ja. Tuurlijk werkt dit.

2: online gaming is totaal geen probleem, alle door mij geteste games werken (ut; ut2004, hl2dm, CSsource en age of empires 3)


Je kunt geen game hosten.

3: remote acces is geen enkel probleem, de rdc werkt vanzelf.


Dit is klinkklare onzin. Hoe ga je vanop het internet connecteren naar jouw computer, als de box, die ertussen staat, alle connecties weigert door te geven?


Bovendien kan je gewoon je eigen router aansluiten in plaats van die box. Die box dient enkel voor telefonie.


Inderdaad. Als ik mijn eigen modem/router aansluit, dan heb ik alle controle, en kan ik alles perfect instellen. Maar guess what: wij hebben ook telefonie nodig! Duh! En je kan geen twee modems aansluiten, aangezien de telefonie ook over IP gaat.

Probeer dus asjeblief niet de grote jan uit te hangen, als je duidelijk zelf de klepel niet weet hangen.


Allemaal een beetje objectief bekijken he!

Games hosten gaat bij geen enkele provider goed. Vanaf 6-8 man heb je al 512kbit nodig, iets waarvoor je bij andere providers een pak meer moet betalen.

Probeer het maar, zowel de standaard rdc in windows als commerciële alternatieven zoals Radmin,Dameware en PCanywhere werken vanzelf. Waarom zou je ooit op je eigen pc moeten connecteren? 9/10 van mijn tijd werk ik echter wel via rdc op andere klanten hun pc, maar op mijn eigen pc verbinden heb ik nog nooit moeten doen.

Over telefonie doe ik geen uitspraak, dat gebruik ik zelf niet. Ik heb hier thuis 2 lijntjes liggen, een keer belgacom (gratis via het werk) en dan nu tele2allin, enkel en alleen voor de (momenteel) onbestaande limieten.

VPN werkt echter niet, en zijn de 4 poorten voor veel gebruikers onvoldoende. Daarom heb ik ook men eigen router en switch aangesloten ipv. de box.
DaNi0
Premium Member
Premium Member
Berichten: 718
Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:45
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 28 keer

teki schreef:Games hosten gaat bij geen enkele provider goed. Vanaf 6-8 man heb je al 512kbit nodig, iets waarvoor je bij andere providers een pak meer moet betalen.


Vreemd dat ik een server bij TN Expressnet (192kbit) kan hosten voor ong. 7 mensen hé... :roll: Dat is afhankelijk van het spel dat je wil hosten..
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1485
Lid geworden op: 16 nov 2005, 09:05

@teki

met games hosten bedoelen we wel effe een partij spelen met enkele gasten die ge kent ofzo.. of een prive serverke waar je met je team op oefent. nie voor heel de wereld he
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

teki schreef:Hoe verzinnen jullie al die dingen? Moet een forum zoals dit niet iets of wat gemodereerd worden? De info die jullie verschaffen is gewoonweg FOUT.

1: payservers werken zonder problemen, ook op poort 119. Ik heb net de 2 bekendste getest astraweb en newshosting

2: online gaming is totaal geen probleem, alle door mij geteste games werken (ut; ut2004, hl2dm, CSsource en age of empires 3)

3: remote acces is geen enkel probleem, de rdc werkt vanzelf.


Bovendien kan je gewoon je eigen router aansluiten in plaats van die box. Die box dient enkel voor telefonie.


Hmmm. Toch wat kort door de bocht.

1) ik gebruik nooit payservers. Kan ik dus niks over zeggen. Maar ik kan me voorstellen dat net als bij Bittorrent de niet-beschikbaarbheid van een forwarded port een aanslag is op je snelheid (ik hoop dat daarover GEEN discussie kan bestaan !) Een torrent draait inderdaad door een not-forwarded port, maar echt niet op een manier die je "zonder problemen" kan noemen.

2) wel, als ik mijn SNA6500 niet de poorten laat forwarden loopt mijn Xbox Live voor geen meter. Ook een feit. Ik zie niet in dat dit met de locked 716 verschillend zal zijn. Dit is niet echt het einde van de wereld voor mij, maar indien ik geweten had van de beperktheid van de router had ik NIET gekozen voor All-in, zeker niet met de Xbox360 en zijn gratis Live Abo (Silver) in aantocht.

3) With all due respect, I'll believe it when I see it.

Komt nog bij (off topic, I know) dat het HEEL waarschijnlijk is dat wij allemaal ten laatste tegen volgend jaar een gewijzigd contract onder de neus zullen krijgen dat het einde betekenen zal voor het huidige unlimited user profiel (has been done before ....). Op dat moment zal je dus met je waardeloos geworden 716 niets meer kunnen aanvangen als je naar een andere provider (Dommel ? of mogelijk Realdsl als ze hun ding terug onder controle krijgen) wil overgaan. En dat ondanks het feit dat ik van Versatel indertijd de toezegging gekregen had dat ik ALLE informatie over de Tele2box zou krijgen.

Ach ja, wel zullen wel zien.

Groetjes.
Koyan
Member
Member
Berichten: 92
Lid geworden op: 12 apr 2005, 10:41
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer

teki schreef:Games hosten gaat bij geen enkele provider goed. Vanaf 6-8 man heb je al 512kbit nodig, iets waarvoor je bij andere providers een pak meer moet betalen.


Games hosten gaat bij andere providers perfect. Games hosten gaat zelfs bij Tele2 perfect, _als ik mijn andere router, waar ik zelf alles kan instellen, gebruik_. Het ligt puur aan die afgesloten poorten.

En met games hosten bedoelen we natuurlijk geen servers voor duizenden man, maar voor een privé-game met enkele vrienden.

Probeer het maar, zowel de standaard rdc in windows als commerciële alternatieven zoals Radmin,Dameware en PCanywhere werken vanzelf.


Niets van dit alles werkt. Hoe zou het ook kunnen? Stel dat je met twee, drie pc's geconnecteerd bent op die Tele2-box, en je maakt verbinding. Hoe moet die Tele2-box weten met welk van die drie pc's je probeert contact te maken als je de nodige poorten niet zelf kan toewijzen?

Let wel, we hebben het hier over verbinding maken _vanaf het internet_ _naar de pc achter de Tele2 box_. Omgekeerd werkt natuurlijk wel, maar wat heb je daar aan?

Waarom zou je ooit op je eigen pc moeten connecteren? 9/10 van mijn tijd werk ik echter wel via rdc op andere klanten hun pc, maar op mijn eigen pc verbinden heb ik nog nooit moeten doen.


En dus moet niemand het maar kunnen?

Over telefonie doe ik geen uitspraak, dat gebruik ik zelf niet.


Maar waarom moei je je dan? Iemand die maar zo licht gebruikt maakt van de mogelijkheden van het net, moet toch andere users niet de les komen spellen over wat ze met hun lijn mogen kunnen doen?

Ik heb hier thuis 2 lijntjes liggen, een keer belgacom (gratis via het werk) en dan nu tele2allin, enkel en alleen voor de (momenteel) onbestaande limieten.


De limieten die nu al weer in voege zijn voor nieuwe klanten?

VPN werkt echter niet, en zijn de 4 poorten voor veel gebruikers onvoldoende. Daarom heb ik ook men eigen router en switch aangesloten ipv. de box.


En dan? Voor mijn part mag Tele2 gewoon een modem leveren die VOIP doet, en één kabelingang heeft. Zolang we de modem zelf kunnen configureren, kunnen we er alles mee, door inderdaad bv. een eigen router er achter te hangen.

Maar een router achter de huidige Tele2-box hangen verandert niets aan de gesloten poorten. Die blijven toe. Je mag daar zoveel routers achter hangen als je wil, VPN zal niet magisch beginnen werken.
Gebruikersavatar
Torpens
Member
Member
Berichten: 74
Lid geworden op: 03 jan 2006, 08:39

Teki,

teki schreef:Daarom heb ik ook men eigen router en switch aangesloten ipv. de box.


Kan je even samenvatten welke gegevens er moeten ingevuld worden?
De technieker is bij mij nog niet langsgekomen, maar ik vermoed dat ik mezelf wel al kan connecteren.
Ik heb nog een speedtouch pro liggen en kan deze misschien al effe instellen zodat ik niet vanop men werk moet blijven mailen :-)

Reeds van harte dank
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1485
Lid geworden op: 16 nov 2005, 09:05

is het niet mogelijk om een router met adsl dial-up voor die black box te hangen?
dan kan je je internet zelf configureren (verondersteld dat je login en paswoord hebt) en alle verkeer van de black box voor voip kan je nog altijd door laten gaan via nat/pat. voip zal wel van een standaard poort gebruik maken?
dan kan je met een scanner ook nog te weten komen met welke server die voip probeert te connecten.
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

BungaMan schreef:is het niet mogelijk om een router met adsl dial-up voor die black box te hangen?
dan kan je je internet zelf configureren (verondersteld dat je login en paswoord hebt) en alle verkeer van de black box voor voip kan je nog altijd door laten gaan via nat/pat. voip zal wel van een standaard poort gebruik maken?
dan kan je met een scanner ook nog te weten komen met welke server die voip probeert te connecten.


... en op die manier dus je 716 over een bridged Speedtouch Pro te laten lopen ? cfg : http://www.petri.co.il/configure_alcate ... bridge.htm

Is te proberen. Maar het zou me eigenlijk wel verwonderen. Probleem zou hoofdzakelijk zijn dat je tele2box je dan ook toegang moet geven in zijn configinstellingen, en da's net wat we NIET krijgen.

Beetje kip en ei probleem op die manier.

Ik zie al meer in dit : (k)/(sl)oop een orginele 716. Kijk of je een unlocked 716 tot volle functionaliteit kan bewegen op het All-in systeem. Indien ja, HOOP dan dat de firmware op een socketed chip zit (waarschlijnlijkheid : nagenoeg "0") en verander op die manier de Tele2 box in een normale 716.

..... zoals ik al zei, moeilijk, te veel assumpties, weinig kans op succes.
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1485
Lid geworden op: 16 nov 2005, 09:05

niet als transparent bridge. je laat de router functioneren net als de box nu en de box wordt dan een dhcp client van de router. zo heb je volledige controle over je internet verbindingen via je router en gebruik je de box enkel nog voor voip (omdat je de instellingen er niet van kent).

net effe verder aan het denken, die box gaat idd altijd proberen een adsl verbinding te maken... is er een ethernet wan poort aan die box (als router moet dat toch)? misschien dat die normaal werkt en het alsnog mogelijk is.
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

"... net effe verder aan het denken, die box gaat idd altijd proberen een adsl verbinding te maken... is er een ethernet wan poort aan die box (als router moet dat toch)? misschien dat die normaal werkt en het alsnog mogelijk is.


... neen, en da's ook de reden waarom ik de assumptie opbouwde hierboven (en zelf afschoot). Maar ik ben hier geen expert in, en iemand anders met een betere kennis van zaken kan hier misschien wel een mogelijkheid in zien.

Maar even in code, want ik wil geen mensen in problemen brengen :

" mijn Tele2 box hangt nog aan de muur ". Effe zoeken op dit forum en dan weet je wat ik daarmee wil zeggen.

Hoezo ? Poot stijf houden, en vriendelijk blijven. Lukt echt wel.
Laatst gewijzigd door kaween 03 jan 2006, 18:17, in totaal 1 gewijzigd.
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

yoho schreef:Gaming nog niet geprobeerd... verbinding met extern bureaublad via andere internet connectie vb vanaf telenet --> werkt bij mij niet... echt jammer... Bittorrent werkt wel (beperkt) --> mirc --> DCC connect werkt ook

Bittorrent zal dan alleen werken als jij de connectie legt naar de seed/peer. In de andere richting: vergeet het maar. Een DCC zal ook werken als de persoon die de DCC-verbinding begint alles goed geconfigged heeft. Want de verbinding wordt opgebouwd vanaf de ontvangende zijde. _alle_ dozen zitten echt potdicht :(
Afbeelding
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

*grijns*
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

* belt naar Tele2: "Jullie zijn meneer met IP 82.174.157.*** op Di Jan 03, 2006 6:18 pm zijn doos vergeten dichttimmeren

*grotere grijns* :twisted:
Afbeelding
jvd1971
Member
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 26 jun 2004, 10:05
Locatie: Oud-Turnhout
Bedankt: 1 keer

Hier nergens geen last van. Mijn usenetserver werkt probleemloos.
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

Sub Zero schreef:* belt naar Tele2: "Jullie zijn meneer met IP 82.174.157.*** op Di Jan 03, 2006 6:18 pm zijn doos vergeten dichttimmeren

*grotere grijns* :twisted:


...zelfs dat is helaas niet nodig. Als pakweg morgen er een nieuwe firmware in de box wordt geladen, zit het er dik in dat het bij mij ook gedaan is met de leute.

Maar feit is dat men dan niet zal kunnen beweren "dat ze het niet kunnen".
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”