problemen met trage snelheid (loginpagina werkt niet)

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
wezzer
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 21 sep 2005, 01:07

Ik heb al 2 dagen nu een snelheid rond de 7kbyte/s

maar als ik naar mijn.scarlet.be wil gaan op te zien of ik al dan niet op smallband zit gaat dat niet

dan staat er dit bericht

---------------------
Onze website is momenteel onbeschikbaar wegens onderhoudswerken.
Onze excuses hiervoor.
Wij hechten veel belang aan uw bestelling, gelieve later opnieuw te proberen of onze commerciële dienst te contacteren op het nummer 0800/84000 tussen 8u30 en 21u.
Wij danken u voor uw begrip en uw vertrouwen,
Het Scarlet Team
----------------------

das nu al 2 dagen zo

ik kan niet inloggen op volume te zien of andere dingen te doen

nuja wat is scarlet aan het doen???
nog mense me dit probleem?
fusionbe
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 05 aug 2005, 17:41
Bedankt: 3 keer

Ik surf nog aan normale snelheid.

Voor de rest hetzelfde probleem hier. Ik kan ook al verschillende dagen mijn meter niet meer controleren. Zou die meter nog doortellen?
wezzer
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 21 sep 2005, 01:07

geen idee of meter nog telt 8)

maarueh dit is wel lastig
oelang zou da nu nog duren die werken pff :-(

de maandag is belle as da dan nog zo is
Kurt Breezer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 286
Lid geworden op: 04 sep 2004, 23:25
Locatie: Oostende
Contacteer:

Your current download speed:
2813kbit/s or 352kbyte/s

Your current upload speed:
315kbit/s or 39kbyte/s

En die meter ligt idd nog plat. Maar van m'n verbinding geen last.
Afbeelding
rottekop
Plus Member
Plus Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 26 okt 2005, 09:20

wezzer schreef:geen idee of meter nog telt 8)

maarueh dit is wel lastig
oelang zou da nu nog duren die werken pff :-(

de maandag is belle as da dan nog zo is

jaja die telt nog door. Heb ik al eens mogen ondervinden :oops:

Die site is nu nog steeds niet te bereiken. Ik ben er bijna vanaf, dat weet ik :lol:
Soffer
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 dec 2005, 15:10
Locatie: Mechelen

ik heb ook problemen met mn scarlet verbinding. Ik zit percies op smallband nu, maar dat kan niet omdat de meter elke 4de van de maand wordt gereset.

Het is echt erg tegenwoordig met scarlet.
Dit heb ik net gelezen: http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... 112005_035

greets
weske
Member
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 19 okt 2004, 14:21
Locatie: antwerpen

heb ook problemen met mijn scarlet
nu 2 à 3 dagen dat mijn connectie cte uitvalt
en als ik dan trg verbinding heb heel traag.

grts
Soffer
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 dec 2005, 15:10
Locatie: Mechelen

hebt ge dat vaak voor? dat ge met een instabiele/trage verbinding zit?
Bij mij is da nu een dag of 2, ik weet dat we op een moderne centrale zitte, dus als het ga, dan gaat het wel goed.
Zelfs surfe ga nu echt slecht!

greets
weske
Member
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 19 okt 2004, 14:21
Locatie: antwerpen

Soffer schreef:hebt ge dat vaak voor? dat ge met een instabiele/trage verbinding zit?
Bij mij is da nu een dag of 2, ik weet dat we op een moderne centrale zitte, dus als het ga, dan gaat het wel goed.
Zelfs surfe ga nu echt slecht!

greets


mijn connectie valt toch een 10 keer per uur uit de laatste 2 ,3 dagen.
Fluppeke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 719
Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 18 keer

Snelheden bij mij zijn normaal.Meter werkt ook zoals het moet.mijn.scarlet is inderdaad aangepast met meer instelmogenlijkheden. 1 daarvan is een euro korting als je uw rekening via e-mail wil krijgen ipv post . Maar bij scarlet one was er toch een rekenign dat 1 euro kost met uitgebreide overzicht van telefoongesprekken ? Dat kun je daar niet aanvragen
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
fusionbe
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 05 aug 2005, 17:41
Bedankt: 3 keer

Ik heb scarlet one en ik heb nu dat toch verandert. Vanaf nu mijn rekening via email en 1 euro korting.

Daarentegen betaal ik 1 euro voor een geheim nummer sinds maart. Verleden week krijg ik de nieuwe telefoonboeken en wat zie ik. Mijn adres en telefoonnummer schittert daar nog altijd in. Waarom dan maandelijks 1 euro betalen?
wezzer
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 21 sep 2005, 01:07

Soffer schreef:ik heb ook problemen met mn scarlet verbinding. Ik zit percies op smallband nu, maar dat kan niet omdat de meter elke 4de van de maand wordt gereset.

Het is echt erg tegenwoordig met scarlet.
Dit heb ik net gelezen: http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... 112005_035

greets


mensen moeten zich aanmelden bij de helpdesk om het probleem opgelost te krijgen?

pfffff
Kurt Breezer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 286
Lid geworden op: 04 sep 2004, 23:25
Locatie: Oostende
Contacteer:

wezzer schreef:
Soffer schreef:ik heb ook problemen met mn scarlet verbinding. Ik zit percies op smallband nu, maar dat kan niet omdat de meter elke 4de van de maand wordt gereset.

Het is echt erg tegenwoordig met scarlet.
Dit heb ik net gelezen: http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... 112005_035

greets


mensen moeten zich aanmelden bij de helpdesk om het probleem opgelost te krijgen?

pfffff


Laat je es niet vangen door iemand die al overschalt naar een andere provider. Het is een bericht van vorige maand dus... is al lang opgelost.
Afbeelding
Sparky
Pro Member
Pro Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 02 jan 2005, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
Bedankt: 18 keer

Hier ook geen problemen met internet (scarlet one).
Gebruikersavatar
julien
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 24 nov 2005, 14:35
Locatie: Kortrijk
Contacteer:

fusionbe schreef:Ik heb scarlet one en ik heb nu dat toch verandert. Vanaf nu mijn rekening via email en 1 euro korting.

Daarentegen betaal ik 1 euro voor een geheim nummer sinds maart. Verleden week krijg ik de nieuwe telefoonboeken en wat zie ik. Mijn adres en telefoonnummer schittert daar nog altijd in. Waarom dan maandelijks 1 euro betalen?

Die boeken waren al in druk.
Je betaalt niet om niet in de gids te staan, dit is gratis, je betaald om je nummer onzichtbaar te houden wanneer je belt.
fusionbe
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 05 aug 2005, 17:41
Bedankt: 3 keer

Het was juist mijn bedoeling om niet in die boeken te staan. Ik wil 's avonds niet lastiggevallen worden door verkopers.
Fluppeke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 719
Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 18 keer

Betalen voor geheim nummer ?? Deze optie is GRATIS bij scarlet one , ook bij belgacom .. en waarschijnlijk bij telenet ook.Mijn vermoeden is dit door bipt opgelegd...(of ken jij een dienst bij belgakoe waaraan ze nix verdienen , maar toch gratis geven ? ... Das just gelijk hun gratis antwoordapparaat dat ze ongevraagt activeren bij iedereen , om zelfs als er niemand thuis of als het bezet is er toch voor te zorgen dat ze connectiekost en geld kwijt zijn (bij proxi direct nen minuut , waarom niet) ... Arm vlaanderen)

Maar terug On topic.
Wij hebben bij scarlet one een code om nummerverzending tijdelijk uit te schakelen. Ik dacht zoiets als #33#nummer# . Dan wordt je nummer bij dat gesprek niet doorgestuurd . Heb het zelf getest door naar mn gsm te bellen en het werkt.Mssn dat belgacom en telenet ook zo"n codes hebben. Bij mobiele operatoren is dat zeker het geval.
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
rottekop
Plus Member
Plus Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 26 okt 2005, 09:20

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Tue Dec 6 2005 om 18:59:58 UTC+0100)

Download : 31.6 KByte/sec
Upload : 19.1 KByte/sec
Connection : 344.0 Conn/min

Dikke b*ll$h*t bij $carlet :evil:

Zaterdag ben ik er eindelijk vanaf. Bende prutsers.
wezzer
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 21 sep 2005, 01:07

Your current download speed:
49kbit/s
or
6kbyte/s


Your current upload speed:
46kbit/s
or
6kbyte/s

WTF :|

al 2 jaar bij scarlet nooit problemen gehad me speed en nu dees :-(
DiViNO
Plus Member
Plus Member
Berichten: 129
Lid geworden op: 23 dec 2002, 18:23

Had vanaf begin deze week ook last van enorm traag internet, terwijl ik niet op smallband sta (volgens hun crappie meter).
Down: 6kb/s Up: 2-3kb/s

Vanmorgen dan toch naar Scarlet gebeld, ze hadden mijn account op smallband gezet...foutje. :roll:
Foutje ging rechtgezet worden in de namiddag, ben ik nu vet mee...vandaag werk ik thuis dus moet ik connecteren via VPN van het werk...met deze snelheid...ONMOGELIJK! :evil:

Geweldig, Scarlet!
Klachtenbrief zal wel aankomen en ohja dit jaar net iets te veel problemen gehad met internetverbinding, dus contract zal opgezegd worden.
Ik verwacht ook een brief met verontschuldigingen en uitleg aan het adres van mijn werkgever.

persoon hierboven, ik zou ook eens bellen naar de helpdesk (na 15mins krijg je wel iemand op dit uur...), als je op de dag wanneer je een reset zou gekregen moeten hebben ineens een lage snelheid had. 99% kans dat ze uwe account ook op smallband gezet hebben.

/me heeft het gehad met Scarlet :!:
rottekop
Plus Member
Plus Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 26 okt 2005, 09:20

DiViNO schreef:/me heeft het gehad met Scarlet :!:

Join the club 8)
asilnevs
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 24 dec 2005, 15:28
Locatie: Arendonk

Ook ik had problemen met mijn ADSL verbinding, 7Kb download. Dit is begonnen op 5 december. Dit heeft 8 dagen zo geduurd. Na de eerste telefoontje (van een half uur) konden ze bevestigen dat ik onterecht op een trage verbinding was gezet. Hij zou dit doorgeven aan een andere dienst. Na 2 dagen zat ik nog altijd met een trage ADSL. Ook na een 2de telefoontje (weer een half uur) kreeg ik te horen dat het zou doorgegeven worden. De volgende dagen nog steeds geen verbetering, zelfs mails sturen naar hun helpdesk leverde helemaal geen reactie op. Ik merkte ook dat er vanalles scheef zat met mijn webruimte. Ik kom namelijk van heel ver: Freegates dat overgenomen is door Tiscali, Tiscali overgenomen door Scarlet. Op een bepaald moment had ik wel een 50tal emailadressen.
Voor mij was dit de druppel die de emmer deed overlopen.
Ik waag mijn overstap naar Dommel.
Goedkoper en een grotere datalimiet.
hier ce doar ce nonkel Jef
rottekop
Plus Member
Plus Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 26 okt 2005, 09:20

Het kan alleen maar beter worden 8)
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”