news traffic
Weet er iemand of het verkeer naar de news server van versatel wordt meegerekend in de limiet? Ben al 3 dagen aan het 'test' downen en er komt niks bij. Nochtans kwam in het begin alles er bijna real-time bij. Ben wel de allerlaatste nieuwe klant geweest voor always more, heb tele2allin email adres en homepage. Hopelijk iets mis ergens in mijn account configuratie?
-
- Plus Member
Ikzelf gebruik news.versatel.net of news.zonnet.nl
Heb tegenwoordig minimaal 30kB/s met 3 connecties, gemiddeld rond de 50kB/s
Heb tegenwoordig minimaal 30kB/s met 3 connecties, gemiddeld rond de 50kB/s
nu je toch over newsserver begonnen bent.
Ik gebruik vandaag astraweb samen met newsleecher en daar moet ik poort 119 voor gebruiken (instelling in newsleecher).
Ik lees hier dat de poorten standaar allemaal toe staan. wil dit zeggen dat ik niet meer op de newsserver ga kunnen?
welke newsreader gebruiken jullie en welke poort stellen jullie in?
Ik gebruik vandaag astraweb samen met newsleecher en daar moet ik poort 119 voor gebruiken (instelling in newsleecher).
Ik lees hier dat de poorten standaar allemaal toe staan. wil dit zeggen dat ik niet meer op de newsserver ga kunnen?
welke newsreader gebruiken jullie en welke poort stellen jullie in?
als je specifieke vragen hebt kan je die altijd een nieuwe thread starten. anders wordt de oorspronkelijke vraag nooit beantwoord. zoals je kan zien zijn er 6 replies en geen enkele die een antwoord geeft op de oorspronkelijke topic :-(
-
- Plus Member
Bij deze, trafiek wordt er hier bijgerekend
En ik heb always more, wel kan ik niet meer op Mijn Versatel om data te bekijken, maar dat is een ander probleem waar ze nu mee bezig zijn

En ik heb always more, wel kan ik niet meer op Mijn Versatel om data te bekijken, maar dat is een ander probleem waar ze nu mee bezig zijn