BBS'en

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Xray2000
Starter
Starter

Dit is nostalgie er zijn nu èènmaal mensen die daar van houden zoals ik ;)
SPR
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 31 keer

Goh, maar om daar nu nog fidonet voor te gebruiken. :) Het is toch wel anders dan voor elke reactie even in te bellen om berichten op te halen. :)

De moment dat ik een Telenet lijn kon nemen was ik de eerste denk ik om in te tekenen en pa en ma waren daar heel tevreden over want die hun telefoonrekening liep de spuigaten uit. :) Het was een toffe tijd, maar zeker niet beter. Als een foto met streeplijn per keer binnen komt was de fun er rap af en als je dringend iemand wou bereiken was fidonet ook niet echt de place to be. Dan kon je beter de vaste lijn nemen. Heb nog lang de be.forsale beheerd en nog wat andere groepen maar dat was ook maar zolang het duurde. Zelfs nog een tijd zelf als BBS beschikbaar gestaan, enkel om fidonet te pollen maar omdat de vaste lijn werd gedeeld met mijn ouders was dat natuurlijk ook maar enkele uren per dag.
Xray2000
Starter
Starter

SPR schreef:Goh, maar om daar nu nog fidonet voor te gebruiken. :) Het is toch wel anders dan voor elke reactie even in te bellen om berichten op te halen. :)

De moment dat ik een Telenet lijn kon nemen was ik de eerste denk ik om in te tekenen en pa en ma waren daar heel tevreden over want die hun telefoonrekening liep de spuigaten uit. :) Het was een toffe tijd, maar zeker niet beter. Als een foto met streeplijn per keer binnen komt was de fun er rap af en als je dringend iemand wou bereiken was fidonet ook niet echt de place to be. Dan kon je beter de vaste lijn nemen. Heb nog lang de be.forsale beheerd en nog wat andere groepen maar dat was ook maar zolang het duurde. Zelfs nog een tijd zelf als BBS beschikbaar gestaan, enkel om fidonet te pollen maar omdat de vaste lijn werd gedeeld met mijn ouders was dat natuurlijk ook maar enkele uren per dag.
Het blijft leuk he die nostalgie en het is tof dat de optie er nog is en dat het nog kan en bestaat..

Verstuurd vanaf mijn CPH2197 met Tapatalk

Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”