Actie ==> limiet

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Nob
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

het is limiet tsss
Een beetje AN zou niet misstaan eigenlijk, want soms moet ik echt moeite te doen om te begrijpen wat gij eigenlijk bedoelt.

En wat die pagina betreft, waarom maak je het niet zelf ? (ik zou het wel willen doen, ma ik heb er gewoon te weinig tijd voor voor de moment)

Als hij er komt krijgt die site gerust een linkje op de sub (als iedereen hiermee akkoord is)

greetz,

Nob
Tha Master

weet je wat, ik maak gewoon terug een hele site,
of een forum of eender wat...
ik zal em zo vlug mogelijk online zetten
(het enige probleem is dat mijn host nu bijna altijd offline is)
(ze gaan hun geheugen verversen....)
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

voilla Tha Master, een beetje geduld was dit wel waard (denk ik):

ik heb een petitie opgestelt dus teken deze:

http://www.petitiononline.com/skynet/petition.html
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Nob
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Ik heb er een linkje op de hoofpagina naar gemaakt!

Bedankt voor je moeite!!!

greetz,

Nob
Weetgraag
Erelid
Erelid
Contacteer:

Petitie getekend, vooruit met de geit
en Skynet moet nu maar eens luisteren naar zijn
klanten.
Greetz
Weetgraag :wink:
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Same here, petitie ook getekend.

Laten we hopen dat Skynet wat rekening met ons begint te houden!!
I love it when a plan comes together!
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Gegleden en goed gesleurd. Voor de moeilijke verstaander gelezen en goedgekeurd. MAW getekend.

Cheers
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

graag gedaan,nu maar hopen dat skynet luistert!!
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Tha Master

Oeps, had niet alles gelezen, verwijdert me bovenstaande post eens aub
Pi R²

Om te beginnen : ik sta niet achter die limietverhoging, want ik haal die limieten toch niet. Dat wil niet zeggen dat als ze die weg gaan doen ik zal treuren he, al wat ge krijgt, dat hebt ge.

Maar als ge dan toch een petitieke opstart, kunt ge ten eerste eens proberen uw petitie-tekst verzorgd op te stellen, interpunctie respecteren, geen zinnen van 300 woorden, ... Ge moet ook goede voorbeelden nemen, als ge bv. 7.5 uur download tegen de continue maximumsnelheid van 3 Mbit/sec heb je 9.65 gig binnen. het scheelt misschien maar een beetje, maar als ge serieus naar voor wilt komen moet ge just zijn. Ook mag er niemand meerdere keren tekenen of het is ongeldig. De personen die tekenen mogen geen comments plaatsen die beledigend of ruw overkomen of onjuiste informatie bevatten etc. etc.

Met andere woorden : ik wens u succes met uw petitie, maar ik betwijfel of het iets zal uithalen.

Gegroet
Weetgraag
Erelid
Erelid
Contacteer:

"Onderwerp: amaturistisch"

Het is "amateuristisch".

Maar dat terzijde, ik heb ook geen belang bij een limietverhoging
maar om de 85% belanghebbenden te steunen heb ik met plezier de petitie getekend. Mocht je interesse hebben om de tekst goed op te stellen zou ik kontakt opnemen met de auteur en hem jouw kennis van
het AN tendienste stellen.

Greetz
Weetgraag :wink:
Pi R²

Ik zeg niet dat ik het beter kan he :? , maar als ze dan toch zoiets doen, doe het dan goed of het is gedoemd te mislukken. En ik denk niet dat er 85% belanghebbenden zijn, ik denk eerder 15%, als het zoveel is.

Ik denk dat het zelfs beter is op het forum van skynet zelf te gaan protesteren dan op een apparte petitie. Herinner u die keer dat users.skynet 5 dagen plat lag, een stuk of 400 berichten en ze gaven een cd met veiligheidssoftware (misschien wel niet veel, maar toch iets he)

Grtttttttssssss
uw cirkelinhoud
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Juist even opmerken, dat het Skynet Forum flooden met honderden berichten vrijwel zinloos is. Die Cd heb je niet gekregen omdat het forum geflood werd, wel omdat Skynet in de fout was gegaan tijdens een onderhoud op de webservers.

Flooden heeft enkel nadelen:
- andere post raken niet beantwoord, worden gewoon naar beneden in de list geduwd.
- voor Skynet is dit heel eenvoudig op te lossen, close forum en je moet met niks meer op het forum af komen.

Ik denk dat op een iets diplomatiekere weg je meer kan bereiken.
I love it when a plan comes together!
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

Pi R²,

man der moet mij iets van mijn "maag" op het officiele skynet forum zie ik u de limieten van skynet altijd steunen.Volgens mij zijn er twee mogelijkheden hier.

1) gij zijt medewerker van skynet en of Belgacom
2)gij gebruik uw internet verbinding 1 keertje om de drie weken

overal in uw antwoorden steunt ge ook het zogenaamde "volumepack " dat onlangs in de "schijtwerpers" :mrgreen: stond is het niet belachelijk genoeg dat er een limiet is ? dat is gewoon schandalig en ronduit belachelijk die volumepacks die limiet moet omhoog naar minstens 80 gb ofzoiet.Wat het opstellen van die petitie betreft geloof me Pi R²
gij zijt den enige die geen limietverhoging wil en ik vraag me af waarom

enerzijds omdat ge uw verbinding 1 keer gebruikt om de 14 dagen of ge hebt gewoon teveel geld

skynet weg met die bekachelijke limieten !
Registered Linux user #286313
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”