Tele2 All In - Klacht ombudsdienst

Alle discussies over BASE kunnen hier terecht
Plaats reactie
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

Zijn er hier al mensen die klacht hebben neergelegd bij de ombudsdienst van telecommunicatie tegen Tele2 ? Hebben jullie deze klacht ook eerst aangeboden bij Tele2 zelf zoals beschreven staat in de algemene voorwaarden van Tele2 , artikel 9.5:

http://www.tele2.be/nl/tele2-all-in/fra ... 0In_NL.pdf

Zoniet, werd jullie klacht dan ontvankelijk bevonden ?

Overweeg ook om klacht neer te leggen om de zaken te bespoedigen, want die helpdesk is de meest incompetente die ik ooit meegemaakt heb, een dossiertje is snel aangemaakt maar daar gebeurd niets mee...
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Ben ook van plan om klacht in te dienen.
Heb voldoende bewijzen dat ik Versatel de nodige kansen gegeen heb om de zaak recht te zetten.
Niet alleen een aangtekend schrijven van 19 dec. (zonder antwoord), maar ook nog 6 ticketnummers van de klachten en/of opmerkingen die ik gemaakt heb.
Voornaamste klachten blijven : snelheid, geen toegang tot modem die ik moet kopen.
De extra kosten voor meer verbruik zijn nu wel plots gestopt op 5,33 euro. Maar afspraak is 5 euro en niet 5,33.
Wacht nog volgend factuur af om de klacht in te dienen.

Heb snelheid nog eens getest :
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 886 kbit/s or 111 kbyte/s
- Upload speed : 156 kbit/s or 20 kbyte/s
Sat Dec 31 2005 at 01:00:21 UTC+0100
regio Leuven
:evil:
Shaoty
Starter
Starter

De ombudsman zal op korte termijn de zaken niet bespoedigen. Die wil ook eerst nog het antwoord van Tele2 over uw zaak. En dat is uiteraard ook afhankelijk van hoe snel Tele2 antwoord, normaal gezien, als het de ombudsman is, zou ik denken dat ze er extra veel moeite voor doen?

Alleszins, succes!
van VersatelAlways naar Tele2AllIn sinds 28/12/05, Base home pack 4 sinds 2008.
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel, Snow)”