Robbe schreef:Arqentus schreef:Ps: vandaag een "welcome" bij Scarlet mail gehad. Grapjassen ... mijn contract is afgelopen op 29/12/2005 ( en op tijd opgezegt ). Wedden dat ze gaan doen alsof ze men opzegbrieven niet onvangen hebben ( ik ken Scarlet door & door
). Scarlet = Mafia. Als ze hun klauwen in u hebben, graak je er moeilijk vanaf
<OFFTOPIC>
Ze doen da blijkbaar echt wel systematisch, want mij sturen ze facturen, waarin ze mij vragen om een maand opzeg te betalen, terwijl ik een driemaandelijks contract had en die maand al was voorbetaald.
Als UB nog services zoekt, dan zou opzegbegeleiding mischien nog wel een goudader kunnen zijn
</OFFTOPIC>
<offtopic subject:scarlet>
Bij mijn vader ook zoiet meegemaakt.
We waren Tiscali klanten en net voor de overname door scarlet schakkelden we over naar Academic Broadband waarbij het abbonement automatisch bij Tiscali opgezegde werd. Scarlet heeft daarna nog 4-5 keer 37€van mij pa zijn rekening gehaald via domiciliëring, toen mijn pa het door had natuurlijk domiciliëring opgezegd.
Nog geen geld terug gehad, maar we krijgen nog steeds facturen (van Scarlet en AB), waarvan natuurlijk alleen die van AB betaald worden
.
</offtopic>
Van EDPnet niks slecht, ben nu net een ISO van linux aan afhalen (3,43GB) en tot nu toe een gemiddelde van 400kB/s. Gelukkig heb ik EDPnet met een deftige limiet, want bij Belgacom zat ik anders aan 1/3 van mijn limiet ('t is nu natuurlijk wel het einde van de maand).
Hopelijk gaat de limiet natuurlijk nog hoger zijn bij ADSL2+ dan nu, niet dat ik dat constant nodig heb, maar soms kan dat wel van pas komen.
EDIT: Shit, ben de verkeerde image aan 't downloaden (zat al aan 550MB). Nog een reden om maar traffiek te krijgen