Hier helemaal geen klagen over de snelheid, werkt zowel in binnen- als buitenland perfect. Zeer tevreden.
Ik heb mijn promo wel opgeheven om te wisselen naar het 40GB abonnement. Duurde een paar uren voor ik bevestiging kreeg per sms en per abuis was de hele my hey! zone "buiten werking". Boost verdwenen, verbruik verdwenen en nieuw verbruik wordt niet meer getoond. Dat de data gereset wordt, is blijkbaar normaal. Dat er niets meer geupdatet wordt is niet normaal.
De boost gaat bij wissel van abonnement overigens gewoon mee, hij wordt aangepast aan het nieuwe abonnement. Dat is een pluspunt!
dan vraag ik mij af waarom mensen voor hij kiezen ( buiten dat het een ander netwerk is ) in vergelijking met Mobile vikings.
Na 1 jaar heb je met de duurste abo 80 Gb ( daarna wel bijbetalen ) en met mobile vikings heb je 70Gb full speed daarna vertraagd snelheid zonder meerkost
ghostboy1993 schreef: 11 apr 2023, 11:37
dan vraag ik mij af waarom mensen voor hij kiezen ( buiten dat het een ander netwerk is ) in vergelijking met Mobile vikings.
Na 1 jaar heb je met de duurste abo 80 Gb ( daarna wel bijbetalen ) en met mobile vikings heb je 70Gb full speed daarna vertraagd snelheid zonder meerkost
Vergeet ook VoWifi niet! Dat wordt voor velen steeds belangrijker en MV biedt het momenteel nog niet aan. Ik hoop ergens dat het er ooit wel van komt. Dan zou ik dat aanbod wel overwegen, mogelijks icm internet via Fiberklaar.
Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via Apple TV
GSM: Hey Telecom L 50 GB
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Pro M4 (2024) 256GB SG | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Goh ja, ze geloven wat ze willen he, satsurfer. Ik denk ook niet dat dit mensen wonen in een zwaar geïsoleerd huis of nog werken in een betonnen bunker.
Ik steek daar geen moeite in of jaag er mij niet in op. Ik weet 1 ding: voor mij is het een no-go zonder VoWifi.
EDIT: ik weet niet of het hier al gepost was terug, maar de promo van 2 jaar is er weer op alle abo's.
Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via Apple TV
GSM: Hey Telecom L 50 GB
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Pro M4 (2024) 256GB SG | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Mja VoWiFi is maar een lapmiddel he, want als vast internet uitvalt, kan je niet meer bellen/gebeld worden, laat staan 4G tethering als backup doen...
Kan je beter een cellphone booster met buitenantenne hebben. Kost wel wat meer natuurlijk, maar in een betonnen bunker bedrijf mag dat wel zeker?
Onder een mast staan zal je namelijk slechte resultaten opleveren aangezien die signalen niet pal naar beneden stralen...
Ik geef het maar mee voor de speedtesters
iPhone 13 Pro: Citymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP: Hey! (modem in bridge) AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
VoWifi werkt niet op m'n telefoon ondat Hey!/Orange het model niet ondersteunt... Niet vergeten dat eerst eens te checken dus als dat een overweging is.
Ik weet niet hoe die antennes werken, maar met een typische interne WiFi-antenne heb je dat fenomeen ook.
Bijlagen
main-qimg-ef6b5bef7bb08d8133d1db26e7d59a9a-pjlq.jpg (14.09 KiB) 1618 keer bekeken
Al 2 dagen problemen met mijn netwerk. Nu ben ik volledig onbereikbaar reeds voor 2uur. Krijg gewoon GEEN antwoord via chat. Zit daar gewoon tegen een muur te praten....
Triestige zooi dit.
Edit: uiteindelijk na heel veel geduld in de chat binnen geraakt. Er lag een Orange mast volledig uit in de buurt...
Vandaag mijn schoonzus klant laten worden via deze mail met link, benieuwd of ik daar bericht ga van krijgen van hey dat ik een klant heb aangebracht ...
Yep, via chat mogen vernemen dat actie enkel voor nieuwe klanten is. Zodra ik mijn 5 euro korting kwijt ben, ben ik weg. Zelfs gezegd op de chat. Fantastische was dat ze me als antwoord daarop de link naar "opzeggen" doorgestuurd hebben
kurtcockaert schreef: 17 mei 2023, 22:27
Yep, via chat mogen vernemen dat actie enkel voor nieuwe klanten is. Zodra ik mijn 5 euro korting kwijt ben, ben ik weg. Zelfs gezegd op de chat. Fantastische was dat ze me als antwoord daarop de link naar "opzeggen" doorgestuurd hebben
Ik vraag me af wat nieuwe klant betekent. (ooit klant geweest bij hen, of overstappen naar hen ?)
Wat als ik van Hey telecom overstap op aan andere provider voor een maand en vervolgens terug overstap naar hen ?
ben ik dan een nieuwe klant of een bestaande omdat ik op dat nr ooit al eens klant was ?
Bij de Orange mobile was ik gerekend als nieuwe klant na 1-2 maand bij een ander gezeten te hebben.
Dus je kan dat zo proberen, als tegen dan deze promo nog geldig is natuurlijk...