Einde 2005, kwestie van een balans op te maken in goede media stijl .
Wat me voor Userbase dit jaar is opgevallen is vooral de enorme groei van dit bord in de laatste maanden... Je kan geen dag overslaan of er staan 100 nieuwe berichten waarvan de kwaliteit de laatste tijd alleen maar toeneemt! Quasi geen onnozele guest posts meer maar vooral stevig geanimeerde discussies die to the point het reilen en zeilen van de verschillende ISPs proberen te achter halen, zodat we goed geïnformeerd zijn en ons niet laten kisten als consument.
En deze community lokt zelfs al ISPs om zelf te komen posten !
Bovendien - als leuk extraatje - wordt het record voor aantal gelijktijdige users keer op keer gebroken.
Beste crew, beeld ik mij dit in of is het realiteit? In ieder geval geef ik hierbij een dikke thumbs up aan alle mods, newsposters, crew en onszelf natuurlijk voor dit superleuke en zeer goed gevuld & gevarieerd bord, terecht één van de favorieten in mijn Vuurvosje!
Hierbij al een vroege toast op een knallend 2006 met meer bandbreedte, hogere limieten en een vrije telecommarkt!
Userbase groei
Wel in een andere thread (Winterskin) bracht men de wensen voor 'n vrolijk kerstfeest, vermits er hier al een toast uitgebracht werd voor de jaarwisseling 2005-2006 door Deej_1977 kunnen we dat hier misschien onderbrengen.
Bij deze ook mijn beste wensen voor de jaarwisseling:
Bij deze ook mijn beste wensen voor de jaarwisseling:
- Bijlagen
-
- klein_newj.jpg
- (75.05 KiB) 3059 keer gedownload
-
- Administrator
- Contacteer:
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Wel ik heb hier nog veel bijgeleerd dit jaar, echt een toffe 'crew' moet ik zeggen. Hopelijk mag userbase.be nog vele jaren 'de uitstek' zijn! Een gelukkig 2006 gewenst aan iedereen ! En moge 2006 een goed jaar worden voor EDPnet en zijn klanten!
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
- bke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 6 keer
*Aan iedereen een goed nieuwjaar toegewenst!
*Proficiat aan Userbase, en bedankt aan de mods en aan de anderen om de userbase levend te houden hé
*Proficiat aan Userbase, en bedankt aan de mods en aan de anderen om de userbase levend te houden hé
Ares: (CPU) AMD Ryzen 1800x (RAM) 16GB DDR4 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 970 EVO 250 GB (VGA) NVidia GeForce 1050 Ti 4GB (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
Deej_1977 schreef:Beste crew, beeld ik mij dit in of is het realiteit? In ieder geval geef ik hierbij een dikke thumbs up aan alle mods, newsposters, crew en onszelf natuurlijk voor dit superleuke en zeer goed gevuld & gevarieerd bord, terecht één van de favorieten in mijn Vuurvosje!
Hierbij al een vroege toast op een knallend 2006 met meer bandbreedte, hogere limieten en een vrije telecommarkt!
Amen to that
Voor alle man ook ne gelukkige kerst & nieuwjaar
... en ne dikke merci aan UB om het licht te laten schijnen in donkere dagen
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Hopelijk mag userbase.be nog vele jaren 'het forum' zijn! Thx aan alle posters.
Een gelukkig 2006 gewenst aan iedereen !
Een gelukkig 2006 gewenst aan iedereen !
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 51 keer
Ik ben ook één van de nieuwelingen van 2005
Heel toevallig hier terechtgekomen en sindsdien meerdere keren per dag langsgekomen en veel geleerd
En hopelijk af en toe ook wat van mijn beperkte kennis doorgegeven
Mijn voornemen voor 2006 is om nog meer (relevante) posts te maken en zo naar een elite member te groeien
schol!
Heel toevallig hier terechtgekomen en sindsdien meerdere keren per dag langsgekomen en veel geleerd
En hopelijk af en toe ook wat van mijn beperkte kennis doorgegeven
Mijn voornemen voor 2006 is om nog meer (relevante) posts te maken en zo naar een elite member te groeien
schol!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
Dedju, ik ben al langer dan een jaar UBer -- de tijd vliegt
Toen ik lid werd, waren het merendeel nog allemaal ADSL2Fit klachten, en dan begin van 2005 was er de Skynet 4Mbit upgrade die niet overal zonder problemen ging. Daarna de lichte euforie tengevolge van de FUP van RealDSL gevolgd door een periode van digitale TV discussies tijdens de zomer. Om het najaar dan in te gaan met RealDSL problemen, smakelijk gelach met de not-so-ready-for BelgacomTV ADSL lijnen en de [snel vergankelijke] vreugde omwille van de onbeperkte(?) volumes van Tele2/Versatel All-In.
Maar het jaar sluit wel af met veel hoop op beterschap ivm ADSL2+ en misschien eindelijk toch wat realistische volumelimieten in het nieuwe jaar -- laat ons hopen en ondertussen eens goed klinken op een beter digitaal 2006 -- prettige feesten, allemaal!
Toen ik lid werd, waren het merendeel nog allemaal ADSL2Fit klachten, en dan begin van 2005 was er de Skynet 4Mbit upgrade die niet overal zonder problemen ging. Daarna de lichte euforie tengevolge van de FUP van RealDSL gevolgd door een periode van digitale TV discussies tijdens de zomer. Om het najaar dan in te gaan met RealDSL problemen, smakelijk gelach met de not-so-ready-for BelgacomTV ADSL lijnen en de [snel vergankelijke] vreugde omwille van de onbeperkte(?) volumes van Tele2/Versatel All-In.
Maar het jaar sluit wel af met veel hoop op beterschap ivm ADSL2+ en misschien eindelijk toch wat realistische volumelimieten in het nieuwe jaar -- laat ons hopen en ondertussen eens goed klinken op een beter digitaal 2006 -- prettige feesten, allemaal!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
Ik zie dat ik ook bijna aan mijn 3 jaar zit, tijd vliegt voorbij. Van fora vind ik userbase één van de beste. Dit komt vooral door de users denk ik. Jong of oud, veel of weinig ervaring maar die toch mekaar altijd met een zekere zin van "respect" behandelen. Dat aspect vind je op veel andere fora niet terug.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 109 keer
- Contacteer:
Erg bedankt aan iedereen! (bezoekers, sponsors (en dan vooral onze hoofdsponsor edpnet, dankzij wie we dat hier bannervrij kunnen houden -> anders zou het ook nog gaan ze, 't zou gewoon meer uit de crew hunne zak moeten komen dan )
't Is leuk om te lezen dat we gewaardeerd worden.
In 2006 staat er heel wat op de planning voor UB!
Maar we zullen wat hulp nodig hebben voor dit alles. Daarom zal de interne structuur ook wel wat gaan veranderen. Meer laten we ten gepaste tijde wel weten.
Alvast een schitterend 2006 toegewenst aan iedereen!
greetz,
Nob
't Is leuk om te lezen dat we gewaardeerd worden.
In 2006 staat er heel wat op de planning voor UB!
- oprichting VZW
- nieuwe site (jaja, ooit moet het toch...)
- services (zie poll)
- ...
Maar we zullen wat hulp nodig hebben voor dit alles. Daarom zal de interne structuur ook wel wat gaan veranderen. Meer laten we ten gepaste tijde wel weten.
Alvast een schitterend 2006 toegewenst aan iedereen!
greetz,
Nob
Ik post hier dan wel niet zoveel maar ik lees hier altijd met veel plezier en een ieder ook van deze (voormalige) noorderbuur de beste wensen en nog meer succes in het nieuwe jaar toegewenst