Iemand ervaring hiermee? Suggesties voor (budgetvriendelijke!) apparatuur ten zeerste welkom..
PS: er staat een verlichtingspaal op ons perceel.. Dus een 'statief' hebben we al

Jawel, zolang er een pictogram hangt en de aangifte is gebeurd mag je gerust je eigendom filmen en iedereen die erop komt.boran_blok schreef: 28 maa 2023, 09:50 Hou wel rekening met GDPR en privacy wetgeving etc.
Je mag niet zomaar iedereen op beeld vastleggen, zelfs niet op uw eigendom.
Je kan moeilijk in problemen komen als niemand kan vaststellen dat er een probleem geweest is. Als iemand niet meer zichtbaar is, hoe kan die dan weten dat hij op de beelden staat, hij staat er nl niet meer op. Je kan wel klachten krijgen van mensen die de camera opmerken en denken dat ze er op staan.Joe de Mannen schreef: 28 maa 2023, 14:16 Ik denk dat je als het erop aan komt, toch in de problemen komt als er beelden gemaakt zijn dan iemand zonder toestemming. Ook al doe je ze weg in nabewerking, ze zijn gemaakt.
J.
Ik heb van mijn meer dan 2j durende bouw ook een timelapse film gemaakt.tdemeyer schreef: 29 maa 2023, 20:25 Even voor alle duidelijkheid: ik dacht eerder aan een soort van 'fototoestel' (weatherproof, op batterij, met SD kaart), dat om de x minuten/uren een foto maakt... Want ik heb op de locatie geen stroom, en ook geen wifi ter beschikking..