limiet verhogen?

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
ldegheest
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik heb al gelezen over dat trucje om gebruik te maken van de 36 uur connectie net als je op het eind van je limiet zit. Soms lees ik dat dit kan en dan weer ergens anders dat het van de volgende maand wordt afgenomen.
Hoe zit het nu echt hieromtrend?
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Feit 1: Het verbruikte volume wordt bijgeschreven bij het verbreken van een verbinding.

Feit 2: Als men een lopende connectie heeft tegen 3,3 zal men blijven tegen die snelheid downloaden, ook al gaat men daarbij over de limiet.

Dus als je verbreekt in een nieuwe maand zal de lopende connectie tot de nieuwe maand geteld worden.

Dus als je verbreekt op 9,99 GB en reconnect dan, dan kan je zonder problemen over je limiet gaan en toch nog profiteren van de hoge snelheid. Als je daarna verbreekt en terug inbelt zal je maar aan smalband synchen.
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

deze discussie mag verder gezet worden :roll:
Registered Linux user #286313
Joly
Member
Member

meon schreef:Dus als je verbreekt op 9,99 GB en reconnect dan, dan kan je zonder problemen over je limiet gaan en toch nog profiteren van de hoge snelheid. Als je daarna verbreekt en terug inbelt zal je maar aan smalband synchen.

Dus indien je dan bv 31-mei 23h59 voorbij gaat en pas 1-juni 02h30 verbreekt worden deze bij Juni afgetrokken.
Ik raad u dan ook aan om de verbinding zowiezo te verbreken om 23h ofzo, 1 of 2x zodat je zeker op smallband zit :)
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”