EDPnet helpdesk
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Laat me beginnen met het feit dat ik zeer tevreden ben van EDPNet. Ik zit echter met een probleempje waarvoor ik een "ticket" heb geopend op 22/02 maar blijkbaar is de helpdesk niet meer actief ? Ik heb er het raden naar. Zijn er nog mensen die geen antwoord (meer) krijgen of is er gewoon een zeer lange wachttijd ?
- Belgissschenaap
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
- Bedankt: 137 keer
Het gaat inderdaad wel wat langzamer als voorheen heb ik ook gemerkt. Hangt ook af van welke afdeling je nodig hebt.
We kunnen maar hopen dat het tij keert, terug naar de kwaliteit van even terug.
Zal te danken zijn aan de turbulente tijden, maar hoop dat het wel terug komt. (Voor die enkele keren dat ik hrt maar nodig heb wel)
Zal te danken zijn aan de turbulente tijden, maar hoop dat het wel terug komt. (Voor die enkele keren dat ik hrt maar nodig heb wel)
- Joachim
- ISP Staff
- Twitter: jslabbaert
- Uitgedeelde bedankjes: 158 keer
- Bedankt: 555 keer
Ik vrees inderdaad dat het hier wel mee te maken heeft, onze helpdesk medewerkers doen hun uiterste best maar we draaien voorlopig met een beperkt team. Hopelijk is binnen enkele weken de nieuwe eigenaar bekend en kunnen we terug beginnen opbouwen.Belgissschenaap schreef: 02 maa 2023, 16:03 Het gaat inderdaad wel wat langzamer als voorheen heb ik ook gemerkt. Hangt ook af van welke afdeling je nodig hebt.