Is er geen andere mogelijkheid nog? Ik heb hier nog een laptop P4 2.8Ghz met 60GB HD, kan ik geen netwerk aanmaken en alles transfereren
Die zal USB 2 poorten hebben, hang de disk er aan, zet een FTPtje op op je desktop en je kan idd alles over 100 Mbps overzetten, dat zal nog altijd sneller gaan dan met USB 1.1 te werken.
Volgende bedenking, een USB kaartje kost nog maar 15 euro, dat is nu ook de grote kost niet, overweeg eens om het er gewoon in te steken. Firewire kaartje kost btw evenveel.
Betreffende firewire-usb2 discussie, @Kerberos, ooit al eens bestanden overgezet vanaf USB en daarna vanaf zelfde schijf maar in firewirebehuizing? Het heeft mij al verschillende uurtjes kopieren bespaard. Dan spreek ik nog niet over cpu cycles, daar kunnen enkel de nieuwe USB2.0 controllers in behuizingen een beetje bijbenen.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."