Net zoals bij Youtube, Netflix, Prime, etc etc...devilkin schreef: 20 feb 2023, 15:12 Sterker nog, de zenders weten nu perfect naar wat je kijkt en je kan nog beter geprofileerd worden voor reclame doeleinden![]()

Net zoals bij Youtube, Netflix, Prime, etc etc...devilkin schreef: 20 feb 2023, 15:12 Sterker nog, de zenders weten nu perfect naar wat je kijkt en je kan nog beter geprofileerd worden voor reclame doeleinden![]()
Daar zat ik ook even mee, maar wat maakt het uit.
Het gevaar is wel dat wat nu oninteressant lijkt, tegen dan misschien wel verdwenen is, en die optie dus niet meer bestaat.cadsite schreef: 21 feb 2023, 08:23Daar zat ik ook even mee, maar wat maakt het uit.
Het moment dat ze niet meer gratis zijn maak je je rekening opnieuw en als een abonnement erbij goedkoper wordt, dan neem je dat gewoon.
Het kan verbazen, maar dat staat hier zo goed als nooit op. Ik kan me de laatste keer niet herinneren.
Neen, in mijn eentje niet, natuurlijk.cadsite schreef: 21 feb 2023, 08:50 En denk je dat je op je eentje lineair TV gaan levend houden? Heb je daar echt ongeveer €20 à €30 per maand voor over?
Ik alvast niet.
Neen toch? Youtube is voor veel cable-cutters een geliefd medium. Persoonlijk kijk ik er niet meer naar omdat de verhouding reclame/inhoud compleet van de pot gerukt is.devilkin schreef: 21 feb 2023, 09:04 Het kan verbazen, maar dat staat hier zo goed als nooit op. Ik kan me de laatste keer niet herinneren.
Maar dit gaat redelijk hard off-topic![]()
Maar je kunt er ook voor betalen om geen reclame te hebben.cadsite schreef: 21 feb 2023, 09:12Neen toch? Youtube is voor veel cable-cutters een geliefd medium. Persoonlijk kijk ik er niet meer naar omdat de verhouding reclame/inhoud compleet van de pot gerukt is.devilkin schreef: 21 feb 2023, 09:04 Het kan verbazen, maar dat staat hier zo goed als nooit op. Ik kan me de laatste keer niet herinneren.
Maar dit gaat redelijk hard off-topic![]()
op een GSM of tablet, gewoon Brave browser installeren en gebruiken ipv Chrome, werkt out-of-the-box en zowel op IOS als AndroidJe kan Youtube op een Android TV ook zonder reclame kijken, ook op een GSM of tablet bvb... Het vergt wel enige moeite.
Dat is dus de 'enige moeite'.fibrbuzz1 schreef: 21 feb 2023, 10:03op een GSM of tablet, gewoon Brave browser installeren en gebruiken ipv Chrome, werkt out-of-the-box en zowel op IOS als AndroidJe kan Youtube op een Android TV ook zonder reclame kijken, ook op een GSM of tablet bvb... Het vergt wel enige moeite.![]()
Sponsorblock doet dit voor je. De pre-roll krijg je er lastiger uit.cadsite schreef: 21 feb 2023, 11:15 Zelfs tegen die 'in-content-advertentie' kan je je wapenen.
De app die op mijn chromecast staat skipt die ook. Ik zou vanavond eens moeten kijken welke het is.
Dat doet me denken aan mijn jeugd.brubbel schreef: 21 feb 2023, 11:38 TV-loos sinds 1997. Buiten een korte tijd dvb-t op een zwart-wit tv!
Met Brave browser lukt het in ieder geval ook op een iPad, ik gebruik het nu sinds iets meer dan een jaar en nog geen ad gezien. (je surft dus maw naar youtube.com via Brave en je werkt in-browser ipv de Youtube app te gebruiken).
Sponsorblock heb ik nog niet opnieuw geïnstalleerd vaak skip ik ze manueel door, en af en toe laat ik deze doorspelen, (als een content creator er echt mee overdrijft haak ik af)devilkin schreef: 21 feb 2023, 11:46Sponsorblock doet dit voor je. De pre-roll krijg je er lastiger uit.cadsite schreef: 21 feb 2023, 11:15 Zelfs tegen die 'in-content-advertentie' kan je je wapenen.
De app die op mijn chromecast staat skipt die ook. Ik zou vanavond eens moeten kijken welke het is.
cloink schreef: 21 feb 2023, 15:17 - TV Vlaanderen Basic, voornamelijk omdat de vrouw des huizes graag de tv-ervaring wil. We hebben geprobeerd met de individuele apps, maar dat was geen succes. Ikzelf vind het sport-aanbod dat er mee inzit aantrekkelijk genoeg om mee te gaan in dit verhaal.: 15€
Al bij al ook niet goedkoop als de vrouw en de vriendin verschillende smaken hebben op gebied van tv kijken.cloink schreef: 21 feb 2023, 15:17 - Streamz: de vriendin is grote fan van alles wat Nederlandstalig/Vlaams is en dan is dit zowat de enige optie, HBO content is voor mij dan weer leuk meegenomen: 9€
Hier hetzelfde: nooit TV-abo gehadboran_blok schreef: 19 feb 2023, 07:21 Ik voel me pionier. Ik heb nooit Kabel TV aangeschaft. Dus vanaf dat ik op mijn eigen gaan wonen ben, dat is ondertussen toch al 15 jaar geleden.