Cable cutting: de poll!

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...

Heb jij het TV abonnement stop gezet?

Ja
107
64%
Nee
40
24%
Nee, maar ik denk er wel aan om dit op korte termijn te doen
20
12%

Totaal aantal stemmen: 167
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1673 keer
Bedankt: 1450 keer
Recent bedankt: 8 keer
Provider
Te Koop forum

Ben wel benieuwd hoe dit bij de userbasers is. Heb jij je TV abonnement stop gezet?
Block
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 189 keer
Bedankt: 133 keer
Recent bedankt: 5 keer

Die 42 euro bij scarlet voor internet en televisie, is gewoon de financiële prikkel er bij ons zelf niet om op te zeggen.
SELECT * FROM users WHERE clue >0;
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
Bedankt: 244 keer
Provider

Ik twijfel - het is alleen moeilijk om de combinatie, van de enkele kanalen die ik wil nog te hebben op een makkelijk platform zoals Apple TV. En in aanvaardbare kwaliteit. Maar ik heb een pack internet + tv en idd het is duur voor wat tv nog maar brengt.
boran_blok
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 104 keer
Te Koop forum

Ik voel me pionier. Ik heb nooit Kabel TV aangeschaft. Dus vanaf dat ik op mijn eigen gaan wonen ben, dat is ondertussen toch al 15 jaar geleden.

Ik mis het in de verste verte niet. Elke keer ik bij mijn schoonouders kom (mijn ouders hebben ondertussen ook al lang geen kabel tv meer) wordt ik er aan herinnerd exact waarom ik geen TV meer heb. Het is gelijk internet zonder adblock. Een grote stroom nonsense waar je weinig controle over hebt.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 169 keer
Provider
Te Koop forum

Ik zie geen nut in een tv abbonement. Dus dat is al een aantal jaar niet meer in mijn bundel.

Ik overweeg zelfs om mijn tv niet meer te vervangen als die kapot gaat. ik amuseer me genoeg met mijn pc.
ivob
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 745 keer
Bedankt: 312 keer
Recent bedankt: 12 keer

Goztow schreef: 18 feb 2023, 22:32 Ben wel benieuwd hoe dit bij de userbasers is. Heb jij je TV abonnement stop gezet?
Al jaaaaaren geleden. :-D
Geen TV-abo is immers niet hetzelfde als geen TV(programma's).
Sol Invictus!
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
Ernie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 302 keer
Bedankt: 57 keer

Hier al een paar jaar met Kodi (libreELEC) en de apps voor de vlaamse zenders.
Door HDMI CEC is gewoon de afstandsbediening van de TV te gebruiken en met de app voor de EPG is dat een zeer bruikbaar alternatief.

Toch denk ik niet dat je dit kan aanbevelen aan mensen die technisch niet onderlegd zijn omdat er regelmatig wel een van de streaming apps niet meer werkt. (door veranderingen op de site van de omroep)
Heppie NY!
SPR
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 31 keer

Door deze poll dacht ik er aan mijn Orange TV Lite ook op te zeggen... 10 euro voor iets wat ik amper gebruik wegens gewoon ongemakkelijk in gebruik. Sinds deze maand 1,5 euro opgeslagen. Fijn dat ze ook op zondag werken bij Orange. :)
cadsite
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 311 keer
Bedankt: 710 keer
Recent bedankt: 6 keer
Provider
Te Koop forum

Ik heb hier een goeie 2 jaar geleden telenet buiten gegooid met zijn €80 pakket en vervangen door een edplijn aan minder dan de helft.
Heel af en toe mis ik eens het hersenloos zappen. Vooral dan de zenders discovery & net. geo., maar die hebben zichzelf uit de markt gezet door de verhouding TV/reclame compleet verkeerd te maken. Ik mis dus niet zozeer een TV-abonnement, maar TV zoals het 15 à 20 jaar geleden was.
Flippi
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 124 keer
Bedankt: 103 keer
Provider
Te Koop forum

Ik heb Telenet-kabeltv, satelliet (FTA), OSMC op een Vero 4K+ en LibreELEC op een RPi 3B+.
Omwille van het gebruiksgemak en de zap-ervaring - vooral voor de overige gezinsleden - behouden we de kabeltv.
De Kodi-oplossingen zouden voor mij volstaan, maar ik kan het me niet veroorloven om het hele gezin zonder hun favoriete programma's te laten zitten als één of andere add-on plots niet meer werkt en er niet onmiddellijk een oplossing voor het probleem is.

De officiële apps van TV-zenders op een toestel met Android-TV lijken me in dat geval de gulden middenweg, maar zolang een combiproduct van Telenet met inbegrepen kabel-tv voor ons interessant blijft zie ik ons de overstap nog niet doen.
johann
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 43 keer
Provider

boran_blok schreef: 19 feb 2023, 07:21 Ik voel me pionier. Ik heb nooit Kabel TV aangeschaft. Dus vanaf dat ik op mijn eigen gaan wonen ben, dat is ondertussen toch al 15 jaar geleden.

Ik mis het in de verste verte niet. Elke keer ik bij mijn schoonouders kom (mijn ouders hebben ondertussen ook al lang geen kabel tv meer) wordt ik er aan herinnerd exact waarom ik geen TV meer heb. Het is gelijk internet zonder adblock. Een grote stroom nonsense waar je weinig controle over hebt.
Klinkt vertrouwd. Ik heb de TV vaarwel gezegd toen ik aan mijn studies begon en op kot ging. Intussen, bijna 25 jaar later, heb ik nog steeds geen TV en er is geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om zo'n ding alsnog in huis te halen. In plaats daarvan ben ik gemiddeld een 3-tal avonden per week in een theaterzaal te vinden.
ivob
Elite Poster
Elite Poster

150 voorstellingen per jaar loopt ook al aardig op voor een "cultuurbudget". :-D
Om te besparen moet je dat dus al niet doen.
En je moet al een heel breed smakenpallet hebben om bij gemiddeld 150 theatervoorstellingen per jaar niet in herhaling te vallen of erger.
Sol Invictus!
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
Flying
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 80 keer
Bedankt: 80 keer
Recent bedankt: 10 keer
Provider

38 euro bij Mobile VIkings en vaak korting wegens Vikingpunten. Geen tv nodig.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
Bedankt: 709 keer
Recent bedankt: 7 keer
Te Koop forum

Hier net Proximus met TV buiten en MV binnen. Resultaat, lagere factuur en snellere verbinding.

Voor TV heb ik AppleTV genomen.

TVVlaanderen is in testperiode, misschien hou ik het goedkoopste abo nog. Kijk 90% VRT dus met VRTmax heb ik eigenlijk genoeg. TVV biedt het gemak dat je niet van app moet wisselen voor zenders maar de beeldkwaliteit is lager.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
ivob
Elite Poster
Elite Poster

Flying schreef: 19 feb 2023, 11:38 38 euro bij Mobile VIkings en vaak korting wegens Vikingpunten. Geen tv nodig.
Ieder zijn eigen kijkprofiel en eisen maar hier al jaar en dag gewoon Telenet dat stelselmatig duurder wordt maar heden ook nog "maar" 30,23 € per maand kost. Dus nog altijd geen reden om over te stappen naar wat dan ook.
En TV kan hier gewoon blijven werken. Heb je, afhankelijk van kijkgedrag, al lang geen TV-abo meer voor nodig.

TVV lag hier vorig jaar na minder dan de gratis testmaand al terug buiten. Kwam op ons over als een reclamekanaal af en toe onderbroken door een stukje programma. :bang: :help:
Een mens neemt af en toe eens verkeerde beslissingen. Gelukkig zonder veel schade tijdig terug recht kunnen zetten. :-D
Sol Invictus!
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

ivob, wat bedoel je met die reclame want ik heb precies een ander product want ik merk weinig van reclame. Momenteel heb ik het duurste abo als test maar ik zal enkel het goedkoopste houden, naar de extra zenders kijk ik toch niet.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
cadsite
userbase crew
userbase crew
Provider
Te Koop forum

ivob schreef: 19 feb 2023, 11:31 150 voorstellingen per jaar loopt ook al aardig op voor een "cultuurbudget". :-D
Als je in Kortrijk (of omgeving) woont valt dat dik mee:
https://www.schouwburgkortrijk.be/pQWjp ... wer--cubo-
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
Bedankt: 152 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Hier ook Scarlet en doordat dit zo goedkoop is, nog steeds tv via hen.

Echter binnenkort verhuizen en eigenlijk volstaat de download van Scarlet niet meer (3 kinderen...), dus Telenet tot er fiber beschikbaar is. Vandaar momenteel aan het experimenteren met TV Vlaanderen. Als dat meevalt (en ziet er tot nu toe goed uit), wordt het dus "internet only".
ooh. shiny.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 253 keer
Provider

Vorig jaar heb ik de TV decoder buiten gesmeten en kijk via de Apple TV nu. Maar ik denk erover dat, wanneer de fiber van Fiberklaar eindelijk werkend zal zijn, Px te nemen met Pickx op Apple TV.
Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom L 50 GB

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Pro M4 (2024) 256GB SG |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

De combi appleTV en Pickx is niet meteen de beste heb ik ondervonden. Veel bugs en vaak moet je de app gedwongen afsluiten. Je wint ook niet veel als je TV van px houdt, ze zetten de prijs van TV laag om klanten te houden en de bugs spelen eigenlijk ook op die manier in hun kaart.
ivob
Elite Poster
Elite Poster

cadsite schreef: 19 feb 2023, 12:18 Als je in Kortrijk (of omgeving) woont valt dat dik mee:
Toch als je - in vergelijking met de kost van een internetabo - maar alleen gaat en tevreden bent met drie keer per week naar dezelfde schouwburg te gaan en bovendien niet van comedy en populaire muziek houdt. :-D
Sol Invictus!
wied
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
Bedankt: 282 keer

Sept. 2014 TVV-abo vervangen door Netflix. Zolang DVB-T beschikbaar bleef hebben we weinig van betekenis moeten missen, en daarna zijn de gratis android apps stilaan beter geworden. FTA satellietontvangst is hier ook nog steeds van belang...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
cadsite
userbase crew
userbase crew
Provider
Te Koop forum

ivob schreef: 19 feb 2023, 13:00
cadsite schreef: 19 feb 2023, 12:18 Als je in Kortrijk (of omgeving) woont valt dat dik mee:
Toch als je - in vergelijking met de kost van een internetabo - maar alleen gaat en tevreden bent met drie keer per week naar dezelfde schouwburg te gaan en bovendien niet van comedy en populaire muziek houdt. :-D
Ik heb die formule al vaak overwogen, maar dan vooral voor het filmaanbod van budascoop dat ook tot die €15 hoort.
johann
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 43 keer
Provider

ivob schreef: 19 feb 2023, 11:31 150 voorstellingen per jaar loopt ook al aardig op voor een "cultuurbudget". :-D
Dat klopt. Dat is een berekening die ik niet 'durf' te maken. Het 'stapelen' van abonnementen maakt het vaak wel fors goedkoper. -40% is geen zeldzaamheid. Of een formule zoals 'Full Monty' in de Antwerpse Monty aan 100 euro voor 10 voorstellingen.
ivob schreef: 19 feb 2023, 11:31 En je moet al een heel breed smakenpallet hebben om bij gemiddeld 150 theatervoorstellingen per jaar niet in herhaling te vallen of erger.
Integendeel, ik moet nog steeds heel scherpe keuzes maken! Daarbij moet wel gezegd worden dat ik mij geografisch niet beperk. Het gros van de voorstellingen ga ik bekijken in Brussel en de Rand (lees: Kaaitheater, Les Tanneurs, Théâtre National, CC Strombeek, Westrand, Kunstenfestivaldesarts), Antwerpen en Gent, maar je vindt mij zowat 'overal' waar in het Nederlands, Duits en Frans wordt gespeeld (dus ja, ook in Kortrijk). Ik plan bovendien mijn vakanties rondom theaterfestivals (Theatertreffen Berlin/Ruhrtriennale/Ruhrfestspiele...). Tegelijk besef ik heel goed dat ik geprivilegieerd ben en weinigen de mogelijkheidheid hebben om daar zo ver in te gaan.
ivob
Elite Poster
Elite Poster

Het gaat niet zozeer om geprivilegieerd zijn maar eerder om de zin te hebben om drie keer per week het halve land af te hossen voor het bekijken van een theatervoorstelling. Smaken en tijdsbesteding zijn een individueel gegeven.
Sol Invictus!
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

We zijn zaken aan het vergelijken die niet vergelijkbaar zijn. De ene kiest voor gemak, de ander voor inhoud. Iedereen maakt daar zelf een beoordeling in wat de waarde daarvan is.

Zo'n voorstelling is toch nog altijd een beleving en zelfs een bioscoopbezoek kan een film iets extra's geven. Het feit dat je het samen beleeft speelt ook een rol.

Zelf heb ik ook een abo gehad op enkele cultuurhuizen en dat is inderdaad gemakkelijker als je in de rand van een kunststad woont zoals het onvolprezen Gent. Toch biedt Vlaanderen heel wat cultuur voor wie wat moeite wil doen. Ik ben al op veel plaatsen geweest maar de culturele rijkdom van België blijft me nog altijd verbazen.

Naarmate ik ouder wordt zal ik ook steed meer opteren voor de beleving dan andere aspecten maar dat is uiteraard persoonlijk.

Terug naar de cordcutting: de verandering is een aanpassing maar deze is zeker doenbaar maar ik was vooral bang om de betere films te missen. Gelukkig bestaan er diensten die zich op die sector richten. Dit zou beter gegroepeerd moeten zijn zodat het en toegankelijker en efficiënter (en dus ook goedkoper) kan georganiseerd worden. Ook de beschikbaarheid van titel in de apps zou wat langer mogen zijn.
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
Bedankt: 102 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

In augustus 22 proximus met TV buiten en MV binnen , enkel internet.
Gebruik chromecast met enkele apps streaming naar TV meer dan voldoende voor ons.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1673 keer
Bedankt: 1450 keer
Recent bedankt: 8 keer
Provider
Te Koop forum

Al meer dan de helft heeft de kabel buiten gegooid! Meer dan ik had gedacht :-).
on4bam
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 304 keer
Bedankt: 631 keer
Recent bedankt: 10 keer
Provider

UBers zijn dan ook geen doorsnee gebruikers :-D
Bye, Maurice
https://on4bam.com
ivob
Elite Poster
Elite Poster

Daar moet dan ook niet noodzakelijk een verband tussen bestaan.
Bv. al jaren "cord-cutter" voor ik nog maar van de term cord-cutter/cablecutter of zelfs UB gehoord had.
Sol Invictus!
M25703
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 10 keer

Nog niet gebeurd, maar staat wel op de planning.

Iedereen hier thuis was er ondertussen voor klaar om over te schakelen en nu fiber in de straat actief is, dachten we ook effectief de sprong te maken. Ik begon al met met de voorbereidingen. Want rondkijken naar handige tv mogelijkheden om naast de chromecast die we nu hebben te gebruiken en ondertussen ook de procedure starten om mijn mobiel nummer over te dragen naar een andere provider. We zijn nu ook nog de laatste opgenomen zaken bij ProximusTV aan het bekijken en ik moet nog even nagaan of er niet nog e-mail adressen in gebruik zijn die een @belgacom of @proximus hebben (normaal niet).

Volgende grote stap, een fiber aansluiting aanvragen bij Mobile Vikings of Edpnet.
4d 32 35 37 30 33
wied
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
Bedankt: 282 keer

Userbase is niet representatief om te vergelijken met de immense markt daarbuiten. Maar dat het menens wordt kunnen we allemaal merken aan de manier waarop PX en TN mekaar eindelijk bekampen als echte concurrenten. Zij weten donders goed dat "streaming" de toekomst is...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
thomiwilli
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

Ik ben overgeschakeld bij Telenet van TV Iconic (TV Box/Digicorder) naar TV Flow (app), valt dit dan ook onder "tv abonnement stopgezet"? Is wel Cable cut natuurlijk...
devilkin
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 663 keer
Recent bedankt: 4 keer
Provider
Te Koop forum

Ergens vind ik het gebruiken van de services van de gevestigde waarden om naar juist hetzelfde te kijken als ervoor maar een rare vorm van cable cutting - je gaat wel besparen, da's waar, maar uiteindelijk is dat ook het enige wat je doet. Sterker nog, de zenders weten nu perfect naar wat je kijkt en je kan nog beter geprofileerd worden voor reclame doeleinden ;)

Soit, dit terzijde :)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
thomiwilli
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

Ja, ik zie het ook gewoon als een besparing. Wordt hier ook alleen gebruikt voor live tv en een handvol opnames van VTM/SBS. Grootste deel wordt via VRT Max bekeken. Maar via Flow kan je nog altijd alles doorspoelen van reclame, en is dus een pak gebruiksvriendelijker dan de massa's reclame op VTM Go & GoPlay!
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

thomiwilli schreef: 20 feb 2023, 15:16Ja, ik zie het ook gewoon als een besparing. Wordt hier ook alleen gebruikt voor live tv en een handvol opnames van VTM/SBS. Grootste deel wordt via VRT Max bekeken. Maar via Flow kan je nog altijd alles doorspoelen van reclame, en is dus een pak gebruiksvriendelijker dan de massa's reclame op VTM Go & GoPlay!
Besparing is leuk maar ik heb het vooral gehad met dat door de strot rammen van reclame. De beslissing om dat te verplichten door doorspoelen onmogelijk te maken was voor mij de druppel. Het gaat compleet in tegen wat de klant wil: kijken wat hij wil, wanneer hij wil. De optie om te betalen voor aanbod zonder reclame is er niet eens. Daarom dat ik het zo vreemd vind dat Netflix nu afkomt met iets waarvoor hun huidige klanten zijn gaan lopen.

Mensen willen best betalen om wat entertainment of een gezellige avond te beleven maar daar versta ik dus niet onder dat die avond tot 4 keer onderbroken wordt door minutenlang debiele reclame. Het irritante is ook dat je die 4 keer ook praktisch dezelfde reclame krijgt :bang:
Borromini
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 336 keer
Bedankt: 29 keer
Provider

Wij hebben kabel ook buitengegooid. Het lineaire kijken was heel beperkt en mijn partner kijkt sowieso (veel) meer Netflix. Internet hebben we ook bij derde partij dus ook geen 'financieel voordeel' vanuit Telenet om ons mee te paaien.
EDPnet Fiber XS 150/50 .:. Hardware: (OpenWrt 24.10 HEAD): MikroTik RB5009UG+S+IN ◌ ZyXEL GS1900-10HP PoE+ ◌ TP-Link EAP615-Wall (802.11ax) ◌ Netgear WAX202 (802.11ax) ◌ Netgear GS108T v3
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
Bedankt: 174 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider

Wij hebben hier ook een AppleTV met VRT Max, diverse Streamingsdiensten, ARTE, en (heel soms) VTM GO.
De besparing op het TV-abonnement is leuk, maar ons was het vooral omdat we er op de meeste zenders quasi niks te zien is.

Als de TV hier aangaat is het voor Film, series of documentaires/nieuws.
stem-via-SMS-programma's om de beste zanger, danser,... te kiezen, sport of tientallen variaties op Temptation Island/datingprogramma's zijn nu niet echt interessant(vind dat laatste veel hinderlijker dan reclame).
noblemo
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 11 keer
Provider

Jarenlang Scarlet Trio gehad, maar vorig jaar dan toch overgestapt naar edpnet fiber wegens nood aan hogere internetsnelheid, en tv-abo dus opgezegd.

Nog geen spijt van gehad, zelfs de mobiele GoPlay-app biedt sinds kort miraculeus chromecastondersteuning.
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
Bedankt: 279 keer
Provider

Ik blijf gewoon de kabel behouden, heb geen Netflix.
Heb daarnaast wel nog FTA satellietzenders.
Op de eigen ontvanger kan ik de VRT opnames zo lang bewaren als ik wil, en er in knippen als dat nodig is.
Gebruiksgemak vind ik top, ben wel steeds selectiever in wat ik opneem, ik kijk haast nooit rechtstreeks.
Voor mij is Netflix niet echt een vervanging voor het soort programma's dat ik op TV kijk.
Op kabel heb ik maar een handjevol zenders waar ik de EPG van bekijk, en op satelliet zijn het er ook maar een handjevol, toch heb ik altijd meer dan genoeg om te bekijken, en ik kijk niet naar brol.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”