Mijn frustratie was dat we gisteren een vos zagen... en doodreden

Een onvermijdbare zaak helaas maar ik ben er nog altijd niet goed van.
Nope,Dizzy schreef: 02 feb 2023, 14:08 Er is geen bewijs dat we een energiealternatief moeten hebben voor HE omdat er een maand relatief weinig zonneschijn was. HE is immers veel meer dan enkel zonne-energie plus men vergeet interconnecties en opslag en dus is de conclusie verkeerd.
Mijn frustratie was dat we gisteren een vos zagen... en doodreden
Een onvermijdbare zaak helaas maar ik ben er nog altijd niet goed van.
Nope,Dizzy schreef: 02 feb 2023, 14:37
Niemand investeert nog in kernenergie omdat het onrendabel is als de kosten niet grotendeel op de nek van de burger wordt geschoven, voor duizenden jaren.
Nieta 100% zeker want het ging enorm snel maar een rosse wolf ken ik toch niet. Wolven in Gent?
Hangt dat niet van uw klassificatie "Nederlands" af?frodo schreef: 03 feb 2023, 10:51 Nederlands gesproken programma's die worden ondertiteld op Vrtmax. En niet uit te zetten. Oa bij "Het verhaal van Vlaanderen" en "Witse".
Tsk tsk, in IT moet je leren leven met legacy, in casu dus systemen of processen die ACME niet ondersteunen, want die zullen er nog heel lang zijn. Legacy proberen te veranderen is een doos van Pandora openen.Sasuke schreef: 03 feb 2023, 17:39 Jaarlijkse certificate renewals ... #Acme-Client should be a standard !
So true! Maar ooit kom je er niet meer omheen.
iPad is itt iPhone niet geschikt voor wekkers, toch niet in de default app.Tomby schreef: 05 feb 2023, 12:07 * de wekkers in de standaard klok-app die af en toe glitchen. Soms verdwijnen er daar wekkers, of zet je een aan of uit en gebeurt er niets...
Heb ik ook al gehoord van anderen. Ligt volgens mij aan minderwaardige chipkeuze voor WiFi (en cellular) in niet-Amerikaanse modellen. Gezien je een ouder model hebt, vermoedelijk een Intel chip in je model. Amerikaanse modellen (waaronder de mijne) kwamen met duurdere Qualcomm chips van hogere kwaliteit en hadden die problemen (en heel wat andere) niet, het spijtige gevolg is ook dat Apple er weinig gevolg aan heeft want de Amerikaan klaagt niet.Tomby schreef: 05 feb 2023, 12:07* wifi dat soms niet verbindt. Ga je naar settings, zie je onder Wifi wel degelijk de SSID waar je mee verbonden bent, maar rechtsboven geen wifi symbooltje en ik ben offline. Moet wifi uitzetten en terug aanzetten om het te fixen.
Is eigenlijk een time-out, en dat is typisch voor oudere modellen waarbij het te lang duurt om de hedendaagse app store te renderen. Als je op Opnieuw Proberen klikt zitten de assets al in de cache waardoor het sneller gaat.Tomby schreef: 05 feb 2023, 12:07* De App Store die de helft van de keren zegt dat hij offline is, en waarbij ik dan op 'Opnieuw Proberen' moet klikken.
Geen reden tot euforie, wel integendeel.CCatalyst schreef: 01 feb 2023, 17:09 KMI overzicht januari: meeste parameters normaal, maar natter dan normaal, meer dagen neerslag dan normaal, en vooral opnieuw zeer somber tov de normaal (net als vorig jaar).
(...)
Soit, het natseizoen heeft lekker verder gelopen in januari, nu dus al 2 maanden te nat, 1 maand normaal, en 1 maand te droog (weliswaar na een zeer natte maand in het droogseizoen nog). Geen enkele regio in het land heeft in de afgelopen maand met een neerslagtekort te kampen gehad. Nergens in het land is de SPI-3 index nog (te) droog.
Op 5/02/2023 vertoonde 37% van de meetplaatsen een lage (25%) tot zeer lage (12%) freatische grondwaterstand voor de tijd van het jaar. 42% vertoonde een normale, en 21% een hoge (16%) tot zeer hoge (5%) grondwaterstand voor de tijd van het jaar (Figuur 2).