Ja, als je nog iets aan je bestelling wijzigt is het logisch. Dat staat ook in de algemene voorwaarden:krisken schreef: 26 jan 2023, 13:22 Dus wat ik zeg klopt : de prijs kan aangepast worden tot het moment dat ze je bellen voor een leveringsdatum vast te leggen. Op zich niet meer dan logisch in mijn ogen. Het is hierdoor bijvoorbeeld dat ik nog kon kiezen om de trekhaak te schrappen en zo de auto's vele maanden sneller te verkrijgen.
"Omdat uw Voertuig wordt vervaardigd volgens uw bestelling of reeds werd vervaardigd, zullen wijzigingen aan uw Voertuigconfiguratie
moeilijk zijn voor ons om door te voeren, en kunnen deze ook uw leveringstijd substantieel beïnvloeden. Hoewel wij zullen trachten om uw verzoek in te
willigen, kan enige prijsaanpassing doorgevoerd sinds uw originele Besteldatum aan u worden aangerekend. "
Dat is bij elke fabrikant zo. Het ging er over dat ook als er NIETS gewijzigd wordt, de prijs nog kan veranderen. Als ze jou morgen bellen en zeggen: we hebben er nog eens over nagedacht en we gaan toch 2000 eur meer rekenen, ga jij dat dan accepteren?