Misschien zou de nieuwe provider Dommel kunnen toegevoegd worden in de lijst met providers (lijst vanISPs en hun condities en de forumlijst)?
Azerty
Dommel toevoegen in lijst van providers?
Toegevoegd!
de andere providers moeten we dringend eens updaten!!! :s
airzimmy schreef:Toegevoegd!
Kan iemand me vertellen of Dommel daadwerkelijk toegevoegd is op het forum van de ISP's.
Ik kan deze namelijk nergens vinden, het kan ook aan mij liggen op deze laatste dagen van het jaar.
hier ce doar ce nonkel Jef
- svenska
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 75 keer
Howla! Foutje daar: Netconnect kost geen 27.23 euro, maar 32,95 euro.
27,95 euro is voor de Lite versie, en er staat 23.1€...
@asilnevs: bedoel jij dat in het forum-menu dommel niet mee tussen de ISP's staat?
Men zou dit beter doen, zo kunnen dommel klanten en bijna-dommel klanten hier hun ervaringen delen.
27,95 euro is voor de Lite versie, en er staat 23.1€...
@asilnevs: bedoel jij dat in het forum-menu dommel niet mee tussen de ISP's staat?
Men zou dit beter doen, zo kunnen dommel klanten en bijna-dommel klanten hier hun ervaringen delen.
Svekke schreef:
Ja, dat bedoel ik.
Dat is waarschijnlijk iets dat de moderator moet doen veronderstel ik.
hier ce doar ce nonkel Jef
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
http://www.userbase.be/forum/viewforum.php?f=57
Gemaakt met de veronderstelling dat er wel meer berichten gaan komen over deze provider, maar momenteel vind ik er maar 3 die enkel hier over gaan ... beetje magertjes eigenlijk
Gemaakt met de veronderstelling dat er wel meer berichten gaan komen over deze provider, maar momenteel vind ik er maar 3 die enkel hier over gaan ... beetje magertjes eigenlijk
Svekke schreef:Howla! Foutje daar: Netconnect kost geen 27.23 euro, maar 32,95 euro.
27,95 euro is voor de Lite versie, en er staat 23.1€... :?
'k heb de indruk dat ze nieuwe prijzen op de website hebben gepubliceerd of ik zag gisteren goed scheel :o
-
- Administrator
- Contacteer: