https://www.androidplanet.nl/nieuws/sam ... nt-gelekt/
Iemand die deze zal kopen hier?
Vooral benieuwd naar de camera updates.
Samsung-website bevestigt Galaxy S23-presentatie op 1 februari
- Data technicus
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 110 keer
Hier vind je de meeste gegevens al van de s23 ultra.
https://m.gsmarena.com/samsung_galaxy_s ... -12024.php
Mss dat ze in alle toestellen dezelfde nu steken.
- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 663 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Dat gerucht gaat inderdaad de ronde. Maar dat was ook zo voor de S22 (het gerucht).
Zelf heb ik nu de S22U, via leasing op 't werk, dus een upgrade zal er niet direct inzitten.
Zelf heb ik nu de S22U, via leasing op 't werk, dus een upgrade zal er niet direct inzitten.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
- Bedankt: 53 keer
Ik heb nochtans filmpkes van bekende en serieuze reviewers gezien en de exynos scoorde zelfs beter in foto's en batterijduur deed ook niet onder.
Moet de 1ste keer zijn de exynos beter is.
Maar al de vorige jaren was dat niet het geval.
Veel veranderen kunnen ze niet meer bij een smartphone, ze zitten op hun gat. Ze richten ze vooral op de camera's want al het andere is er al.
En de folds en flips maar zoiets koop ik niet omdat ik geen zin heb om dagelijks 70 keer of meer dat ding open te doen.
Moet de 1ste keer zijn de exynos beter is.
Maar al de vorige jaren was dat niet het geval.
Veel veranderen kunnen ze niet meer bij een smartphone, ze zitten op hun gat. Ze richten ze vooral op de camera's want al het andere is er al.
En de folds en flips maar zoiets koop ik niet omdat ik geen zin heb om dagelijks 70 keer of meer dat ding open te doen.
Tttsss
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 108 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ik heb nu de Note20 Ultra 5G en ga normaal gezien de S23 Ultra kopen.
Ik vervang mijn gsm om de 3 jaar. Hopelijk deze keer wel een Qualcomm soc.
Ik vervang mijn gsm om de 3 jaar. Hopelijk deze keer wel een Qualcomm soc.
Proximus Bizz Internet Fiber 500/500 Mbps & Business Fibernet 300 plus met Speedboost 300/50 Mbps (failover) -
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
-
- Elite Poster
Ik heb de 12GB versie gehad en nu de 8GB versie vd S22 ultra maar ik merk eerlijk gezegd tot nu toe geen verschil in. Waarmee ik niet zeg de 12GB geen (klein) voordeel zal hebben in dit of dat maar ik merk het voorlopig toch niet. Ik heb 8GB ram en 8GB virtuele ram nu, alles draait als een trein.
Ik merk ook op dat er (uiteraard) ondertussen software updates zijn geweest en die ervoor zorgen de S22 ultra nog zoveel keer beter is dan ervoor en ook een probleempke die er was met via fb bepaalde sites te openen dat het nu wel gaat enz...
Een beest van een phone is het.
Ik test graag eens andere phones ook uit, ik test er soms ook eens uit in de mediamarkt enz... Maar als je dan na een bepaald aantal maanden terug naar diene Ultra gaat dan en ik kan alleen maar voor mezelf spreken, dat is een verademing tegenover zelfs een oppo find x5 pro en zeker tegenover midrange toestellen die ook wel op heel wat vlakken best oke zijn ze maar zelfs bij de flaghiptoestellen merk je toch hoe die ultra gewoon nog beter is dan dan heel wat andere flagship modellen.
Op papier denk je; dat oppo scherm, die is toch beter of evengoed dan de samsung? Welnu, dat is dus niet het geval. Ook de hactics als ik de naam al goed schrijf is echt wauw op de ultra, dat was toch wel beetje minder bij de andere toestellen die ik heb gehad, ook dat is zo een verschil om mee te werken, geeft zo'n fijn en zalig gevoel om te typen.
Ook de helderheid is beter en dit dus combinatie met dat scherm en het typen zorgen voor een totaalpakket.
Waar er nog een verschil in zit al moetk ik het nog eens testen eerst maar bv bij de oppo x5 pro; ik was minstens 30-35% kwijt om een half uurtje in 4K te filmen. Bij de S22 Ultra moet ik het komende week eens testen of die evenveel verbruikt of niet. Maar 35% ong op 30 min is toch wel denk ik heel veel. Dusja, als je dan eens lang van huis bent toch maar altijd een externe batterij mee hebben.
Ik ga er vanuit van alles wat ik al heb gelezen dat de verschillen klein gaan zijn tussen de S22 Ultra en de S23 Ultra?? Vooral de camera zou een leuke upgrade krijgen , vooral 's a vonds ook wat wel nodig is, was oke maar toch nog een zwakte punt bij de Ultra. Meestal toch denk ik film je overdag.
En een processor die ietsje pietsje mss sneller is of mss in bepaalde taken nog een stukje sneller, afwachten maar.
Maar voor de rest zal alles denk ik zo'n beetke hetzelfde zijn denk ik of ik moet wat over het hoofd zien?
Ik had bv toch verwacht dat je eens sneller nog kan opladen, Apple en Samsung vertikken het om dat erin te steken tot nu toe.
Ik merk ook op dat er (uiteraard) ondertussen software updates zijn geweest en die ervoor zorgen de S22 ultra nog zoveel keer beter is dan ervoor en ook een probleempke die er was met via fb bepaalde sites te openen dat het nu wel gaat enz...
Ik test graag eens andere phones ook uit, ik test er soms ook eens uit in de mediamarkt enz... Maar als je dan na een bepaald aantal maanden terug naar diene Ultra gaat dan en ik kan alleen maar voor mezelf spreken, dat is een verademing tegenover zelfs een oppo find x5 pro en zeker tegenover midrange toestellen die ook wel op heel wat vlakken best oke zijn ze maar zelfs bij de flaghiptoestellen merk je toch hoe die ultra gewoon nog beter is dan dan heel wat andere flagship modellen.
Op papier denk je; dat oppo scherm, die is toch beter of evengoed dan de samsung? Welnu, dat is dus niet het geval. Ook de hactics als ik de naam al goed schrijf is echt wauw op de ultra, dat was toch wel beetje minder bij de andere toestellen die ik heb gehad, ook dat is zo een verschil om mee te werken, geeft zo'n fijn en zalig gevoel om te typen.
Ook de helderheid is beter en dit dus combinatie met dat scherm en het typen zorgen voor een totaalpakket.
Waar er nog een verschil in zit al moetk ik het nog eens testen eerst maar bv bij de oppo x5 pro; ik was minstens 30-35% kwijt om een half uurtje in 4K te filmen. Bij de S22 Ultra moet ik het komende week eens testen of die evenveel verbruikt of niet. Maar 35% ong op 30 min is toch wel denk ik heel veel. Dusja, als je dan eens lang van huis bent toch maar altijd een externe batterij mee hebben.
Ik ga er vanuit van alles wat ik al heb gelezen dat de verschillen klein gaan zijn tussen de S22 Ultra en de S23 Ultra?? Vooral de camera zou een leuke upgrade krijgen , vooral 's a vonds ook wat wel nodig is, was oke maar toch nog een zwakte punt bij de Ultra. Meestal toch denk ik film je overdag.
En een processor die ietsje pietsje mss sneller is of mss in bepaalde taken nog een stukje sneller, afwachten maar.
Maar voor de rest zal alles denk ik zo'n beetke hetzelfde zijn denk ik of ik moet wat over het hoofd zien?
Ik had bv toch verwacht dat je eens sneller nog kan opladen, Apple en Samsung vertikken het om dat erin te steken tot nu toe.
Tttsss
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 364 keer
- Bedankt: 118 keer
- Recent bedankt: 2 keer
https://winfuture.de/news,133991.html
De S23 lijkt in de EU toch de Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 SOC te krijgen.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin VivoSmart 5 (activity tracker)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Microsoft Surface Pro 8
-
- Elite Poster
Eindelijk.Abusimbal schreef: 13 jan 2023, 16:14 https://winfuture.de/news,133991.html
https://www.androidplanet.nl/nieuws/sam ... officieel/
Tttsss
- Data technicus
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 110 keer
Heb al gemerkt dat als je nu een toestel van 6GB ram hebt of 4 GB RAM niks verschil geeft enkel dat de apps bij 6GB ram meer ram gaan gebruiken dan bij 4GB.Unicorn1 schreef: 10 jan 2023, 12:31 Ik heb de 12GB versie gehad en nu de 8GB versie vd S22 ultra maar ik merk eerlijk gezegd tot nu toe geen verschil in. Waarmee ik niet zeg de 12GB geen (klein) voordeel zal hebben in dit of dat maar ik merk het voorlopig toch niet. Ik heb 8GB ram en 8GB virtuele ram nu, alles draait als een trein.
- devilkin
- Administrator
Ik blijf wel bij de S22U - ik zie weinig redenen om te upgraden, en 't is een toestel via 't werk (2 jarig contract)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 364 keer
- Bedankt: 118 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Inderdaad de Ultra 150€ duurder, start wel vanaf 256GB de S22 begon bij 128GB. Maar 256GB heeft maar 8GB RAM, als je 12GB wil dan moet je de 512GB nemen, nog duurder.
Daarom had ik de S22 Ultra 256GB vorig jaar gekocht om 12GB RAM te hebben.
Minimale upgrade voor grote meerprijs
Daarom had ik de S22 Ultra 256GB vorig jaar gekocht om 12GB RAM te hebben.
Minimale upgrade voor grote meerprijs
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Microsoft Surface Pro 8
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Microsoft Surface Pro 8
-
- Elite Poster
Kem bij proxi besteld aan 299€ voor 512GB.
Kom nog ietsje goedkoper uit denk ik ook voor het abo omdatk nu bij proxi zit.
Ben ook van plan om vanaf nu meer gebruik te maken vd 200mp camera en af toe wat meer nu de 8K 30fps video camera te gebruiken. Daarmee datk naar 512GB ben gegaan.
Vorig jaar hadk op Tomorrowland veel zitten filmen en de 256GB stond bijna helemaal vol
.
Mocht geen uur meer duren.
Men zegt tis een kleine upgrade? Maar dat is toch ieder jaar het geval?
Volgend jaar krijg je mss een iets anders design en gaan ze mss zeggen dat je tot bv 150 meter kan zoomen inplaats van 100 meters.
Smartphones zitten op hun max kunnen bijna, er kan nieveel extra's meer mee gedaan worden.
Kem wel al beelden gezien vd 200 mp camera en foto's zijn echt wel haarscherp en nog een stuk beter dan de 108mp camera.
Video camera ook wat beter dat wou ik ook zien.
Kom nog ietsje goedkoper uit denk ik ook voor het abo omdatk nu bij proxi zit.
Ben ook van plan om vanaf nu meer gebruik te maken vd 200mp camera en af toe wat meer nu de 8K 30fps video camera te gebruiken. Daarmee datk naar 512GB ben gegaan.
Vorig jaar hadk op Tomorrowland veel zitten filmen en de 256GB stond bijna helemaal vol

Mocht geen uur meer duren.
Men zegt tis een kleine upgrade? Maar dat is toch ieder jaar het geval?
Volgend jaar krijg je mss een iets anders design en gaan ze mss zeggen dat je tot bv 150 meter kan zoomen inplaats van 100 meters.
Smartphones zitten op hun max kunnen bijna, er kan nieveel extra's meer mee gedaan worden.
Kem wel al beelden gezien vd 200 mp camera en foto's zijn echt wel haarscherp en nog een stuk beter dan de 108mp camera.
Video camera ook wat beter dat wou ik ook zien.
Tttsss
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
- Bedankt: 97 keer
Ik heb de S23 besteld via de samsung website.
256GB voor de prijs van de 128GB.
270€+100€=370€ direct korting bij het afrekenen voor het inleveren van mijn S22 128GB.
Ik heb 579€ betaald.
256GB voor de prijs van de 128GB.
270€+100€=370€ direct korting bij het afrekenen voor het inleveren van mijn S22 128GB.
Ik heb 579€ betaald.
Hier de s23 ultra 512GB besteld via telenet promo. 300 euro korting, 180 euro cashback en galaxy watch 5 LTE die ik nog kan verkopen. 
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Laatst gewijzigd door citroene 02 feb 2023, 21:02, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
Allee, wel leuk vindk, samsung doet toch echt wel zeer goeie deals vindk, probeer dat eens bij een iPhone :/.
Iedereen heeft hier zo zijn manier om een leuke deal nog te doen, nice.
De goedkoopste iPhone pro max 619 euro 128GB maar. Ja sante zeg.
https://www.proximus.be/nl/id_cr_apple- ... tomer=true

Iedereen heeft hier zo zijn manier om een leuke deal nog te doen, nice.
De goedkoopste iPhone pro max 619 euro 128GB maar. Ja sante zeg.
https://www.proximus.be/nl/id_cr_apple- ... tomer=true

Tttsss
-
- Elite Poster
Ben filmpke 8K aant uppen op youtube maar blijkbaar gaat die dat niet doen? Bizar, want ik zie van andere mensen wel 8K opstaan alhoewel ik gisteren 1 ben tegen gekomen die ook 8K had geupt en die verstond er zich ook niet aan en zei ook tegen mij het is 8K maar het blijft tot 4K geupt.
Tttsss
- devilkin
- Administrator
Waarom in 8k? Zie je dat verschil op een doorsnee toestel?
Sent from my SM-S908B using Tapatalk
-
- Elite Poster
Omdat die functie er nu éénmaal op zit + je zou verschieten, ook al bekijk je het op een 4K, je ziet een verschil ja.devilkin schreef: 06 feb 2023, 17:04 Waarom in 8k? Zie je dat verschil op een doorsnee toestel?
check eens youtube; zet eens een filmpke op 4K, zet erna eens datzelfde filmpke op 720p ofzo of lager, je gaat het verschil zien, sowieso. Is ook zo bij 8K. Natuurlijk zie je niet de volledige kwaliteit, maar de verschillen zie je.
Ik moet nu achterhalen wrm dat filmpke niet in 8K zit te uploaden.
Tttsss
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 67 keer
- Recent bedankt: 1 keer
4k naar 720p zul je natuurlijk zien aangezien bijna alles al een hogere resolutie heeft dan full hd. Wqt niet gezegd kan worden van 4K ("doorsnee toestel")Unicorn1 schreef: 06 feb 2023, 17:15Omdat die functie er nu éénmaal op zit + je zou verschieten, ook al bekijk je het op een 4K, je ziet een verschil ja.devilkin schreef: 06 feb 2023, 17:04 Waarom in 8k? Zie je dat verschil op een doorsnee toestel?
check eens youtube; zet eens een filmpke op 4K, zet erna eens datzelfde filmpke op 720p ofzo of lager, je gaat het verschil zien, sowieso. Is ook zo bij 8K. Natuurlijk zie je niet de volledige kwaliteit, maar de verschillen zie je.
Ik moet nu achterhalen wrm dat filmpke niet in 8K zit te uploaden.
-
- Elite Poster
Ondertussen al beetje kunnen testen:
8K 30fps is top overdag ook tijdens het wandelen.
4k 60fps hetzelfde.
Maar 4K 60fps met HDR10+ aan is a no go overdag, te flat vindk en te agressief. (kwaliteit is op zich wel goed maar ik verkies liever 4K 60fps en de 8K 30fps). Iedere zijne voorkeur, er zullen mss mensen zijn die het met HDR10+ net nog beter vinden.
Supersteady mode ' s avonds zeker bij niet al teveel licht absoluut niet bruikbaar en ook de 8K niet, toch zeker niet als je wandelt, mss als er heel wat licht is en je stilstaat het dan beter zal zijn maar dat moetk nog testen.
Maar 's avonds filmen? Gebruik de 4K 60fps, dat is toch een stukje beter vindk.
De zoom overdag vindk ook nog best oke moet ik zeggen, tuurlijk heb je kwaliteitsverlies maar tis nog beste oke vondk, ik bekijk dit op mijn 55 inch oled, je mag dit in feite niet op je kleine schermpke bekijken want daar ziet het er altijd beter uit.
Iedereen weet bij video camera dat het overdag altijd het beste is en ' s avonds moede vooral stilstaand kunnen filmen waar er best ook lict is en dan hebk het niet zozeer over de lichtpalen buiten.
De 4K 30fps moet ik nog testen en de supersteady overdag ook nog. Nog werk voor de boeg.
Ik gebruik een selfiestick.
Wat ik nog kan zeggen is dat de stabiliteit, vooral overdag dik oke is bij zowel 4K als 8K en in den donker bij de 4K 60fps ook best oke is, bij de 8K is het niet oke, toch zeker niet bij het wandelen.
Dus ik leer steeds nog bij
.
Foto's moet ik ook nog heel wat testen, de korte testen maakten ook al wat duidelijk: het hangt soms van foto tot foto af. Meestal vindk de 200mp camera het beste om foto's te trekken: meer detail erin en als je zoomt zie je heel vaak meer details nog bij het zoomen.
Bij de main camera die de mensen het meeste gevruiken heb je mooie foto's maar net iets minder detail en ook bij het zoomen veel sneller kwaliteitsverlies. Maar soms kan het eens gebeuren de main camera het eens beter doet dan de 50 en 200mp op een bepaald vlak: ik trok om te teste foto vd maat binnen met alle 3 : de main camera gaf bv de kleur vd kast het beste weer en ook vh gezicht, terwijl dat bij de 200 en 50mp inder het geval was, dit gebeurt wel niet zo heel vaak, het hangt er echt van af hoe en waar je de foto neemt maar ik zal toch wel vaak de 200mp camera gebruiken ook.
Ook de zoom foto's lijken me net nog wat beter te zijn ook maar nog niet grondig genoeg getest maar het lijkt nog iets scherper ook te zijn als je veel inzoomt en
dan een foto trekt.
Foto's in de donker of met belichting buiten, low light enzo dat moet ik nog testen ook maar op andere hun filmpkes zie ik dat dat wel redelijk tot goed snor zit.
Ik zeg niet dat de S23 Ultra in alles het beste is want dat is niet zo, maar all around zou ik voor de S23 gaan of heel heel mss voor de iPhone pro max.
Batterijduur vd S23 Ultra is tot nu toe steengoed, eindelijk zou ik zo zeggen. Uiteraard hangt het ervan af wat je ermee doet he maar ik kan jullie bevestigen bij mij de batterijduur echt wel beter is.
De 1ste dag behaalde ik 9uur effectieve gebruikstijd, dit hebk bij de S22 ultra nooit kunnen behalen.
De dagen erna 7u30 tot 10u.
Nu vandaag zit ik nog aan 37% over en ik zit aan 7u27min effectieve gebruikstijd. Ik moet natuurlijk gaan slapen subiet maar dit is wauw hoor.
Wat merk ik dus nog op: bij de vorige s reeksen : de eerste % vlogen er vliegensvlug af, ik mocht er bijna niet aankomen of ik was al 10% kwijt op bv nog geen 30 min tijd. Nu heb je dat niet meer voor.
Ook op 4G zuipte die enorm, nu is dit ook een stukje beter.
Ik heb tomtom go gebruikt, dat verbruikt bijna geen batterij, op 26min 2% maar dacht ik. Is echt wel straf moet ik zeggen.
Ik heb nog wat foto's getrokken , effekes zitten filmen ook, een beetje op 4G en de rest op wifi nog surfen en facebook, twitter en instagram enz...
Schermhelderheid staat ong op 30%, hoger hoeft gewoonweg niet, is zo helder, alleen als de zon er is buiten ofzo moede het soms hoger zetten.
Ben dus heel tevreden vd batterijduur. Hopelijk blijft dit zo nu. Mijne grote schrik is als ze updates gaan doen het omzeep zou kunnen zijn, afwachten maar.
Als er 1 ding is die wel batterij nog vreet is het de video camera maar dat zal denk ik niet zo verwonderlijk zijn zeker? Dusja, als je eens paar uur wil filmen ofzo dan ga je sowieso externe batterij moeten mee nemen. Niettemin kan je langer filmen met de S23 ultra dan bv met de oppo find x5 pro.
De S23 ultra is mss een kleine upgrade maar ze hebben het flink zitten finetunen en ik merk het, vooral in positieve zin.
8K 30fps is top overdag ook tijdens het wandelen.
4k 60fps hetzelfde.
Maar 4K 60fps met HDR10+ aan is a no go overdag, te flat vindk en te agressief. (kwaliteit is op zich wel goed maar ik verkies liever 4K 60fps en de 8K 30fps). Iedere zijne voorkeur, er zullen mss mensen zijn die het met HDR10+ net nog beter vinden.
Supersteady mode ' s avonds zeker bij niet al teveel licht absoluut niet bruikbaar en ook de 8K niet, toch zeker niet als je wandelt, mss als er heel wat licht is en je stilstaat het dan beter zal zijn maar dat moetk nog testen.
Maar 's avonds filmen? Gebruik de 4K 60fps, dat is toch een stukje beter vindk.
De zoom overdag vindk ook nog best oke moet ik zeggen, tuurlijk heb je kwaliteitsverlies maar tis nog beste oke vondk, ik bekijk dit op mijn 55 inch oled, je mag dit in feite niet op je kleine schermpke bekijken want daar ziet het er altijd beter uit.
Iedereen weet bij video camera dat het overdag altijd het beste is en ' s avonds moede vooral stilstaand kunnen filmen waar er best ook lict is en dan hebk het niet zozeer over de lichtpalen buiten.
De 4K 30fps moet ik nog testen en de supersteady overdag ook nog. Nog werk voor de boeg.
Ik gebruik een selfiestick.
Wat ik nog kan zeggen is dat de stabiliteit, vooral overdag dik oke is bij zowel 4K als 8K en in den donker bij de 4K 60fps ook best oke is, bij de 8K is het niet oke, toch zeker niet bij het wandelen.
Dus ik leer steeds nog bij

Foto's moet ik ook nog heel wat testen, de korte testen maakten ook al wat duidelijk: het hangt soms van foto tot foto af. Meestal vindk de 200mp camera het beste om foto's te trekken: meer detail erin en als je zoomt zie je heel vaak meer details nog bij het zoomen.
Bij de main camera die de mensen het meeste gevruiken heb je mooie foto's maar net iets minder detail en ook bij het zoomen veel sneller kwaliteitsverlies. Maar soms kan het eens gebeuren de main camera het eens beter doet dan de 50 en 200mp op een bepaald vlak: ik trok om te teste foto vd maat binnen met alle 3 : de main camera gaf bv de kleur vd kast het beste weer en ook vh gezicht, terwijl dat bij de 200 en 50mp inder het geval was, dit gebeurt wel niet zo heel vaak, het hangt er echt van af hoe en waar je de foto neemt maar ik zal toch wel vaak de 200mp camera gebruiken ook.
Ook de zoom foto's lijken me net nog wat beter te zijn ook maar nog niet grondig genoeg getest maar het lijkt nog iets scherper ook te zijn als je veel inzoomt en
dan een foto trekt.
Foto's in de donker of met belichting buiten, low light enzo dat moet ik nog testen ook maar op andere hun filmpkes zie ik dat dat wel redelijk tot goed snor zit.
Ik zeg niet dat de S23 Ultra in alles het beste is want dat is niet zo, maar all around zou ik voor de S23 gaan of heel heel mss voor de iPhone pro max.
Batterijduur vd S23 Ultra is tot nu toe steengoed, eindelijk zou ik zo zeggen. Uiteraard hangt het ervan af wat je ermee doet he maar ik kan jullie bevestigen bij mij de batterijduur echt wel beter is.
De 1ste dag behaalde ik 9uur effectieve gebruikstijd, dit hebk bij de S22 ultra nooit kunnen behalen.
De dagen erna 7u30 tot 10u.
Nu vandaag zit ik nog aan 37% over en ik zit aan 7u27min effectieve gebruikstijd. Ik moet natuurlijk gaan slapen subiet maar dit is wauw hoor.
Wat merk ik dus nog op: bij de vorige s reeksen : de eerste % vlogen er vliegensvlug af, ik mocht er bijna niet aankomen of ik was al 10% kwijt op bv nog geen 30 min tijd. Nu heb je dat niet meer voor.
Ook op 4G zuipte die enorm, nu is dit ook een stukje beter.
Ik heb tomtom go gebruikt, dat verbruikt bijna geen batterij, op 26min 2% maar dacht ik. Is echt wel straf moet ik zeggen.
Ik heb nog wat foto's getrokken , effekes zitten filmen ook, een beetje op 4G en de rest op wifi nog surfen en facebook, twitter en instagram enz...
Schermhelderheid staat ong op 30%, hoger hoeft gewoonweg niet, is zo helder, alleen als de zon er is buiten ofzo moede het soms hoger zetten.
Ben dus heel tevreden vd batterijduur. Hopelijk blijft dit zo nu. Mijne grote schrik is als ze updates gaan doen het omzeep zou kunnen zijn, afwachten maar.
Als er 1 ding is die wel batterij nog vreet is het de video camera maar dat zal denk ik niet zo verwonderlijk zijn zeker? Dusja, als je eens paar uur wil filmen ofzo dan ga je sowieso externe batterij moeten mee nemen. Niettemin kan je langer filmen met de S23 ultra dan bv met de oppo find x5 pro.
De S23 ultra is mss een kleine upgrade maar ze hebben het flink zitten finetunen en ik merk het, vooral in positieve zin.
Laatst gewijzigd door Unicorn1 14 feb 2023, 18:16, in totaal 4 gewijzigd.
Tttsss
-
- Elite Poster
Ondertussen eens zitten filmen op carnaval afgelopen week en de 8K en 4K gebruikt en moet zeggen dat je echt wel wauw mag zeggen. Kwaliteit en geluid is top.
8K processing kan wel een volledige dag duren, dat wist ik niet, ik dacht dat er iets fouts aan was haha. Tis youtube die zo traag is.
8K processing kan wel een volledige dag duren, dat wist ik niet, ik dacht dat er iets fouts aan was haha. Tis youtube die zo traag is.
Tttsss
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 8 keer
Bedankt voor alle inzichten! Hoe komt het dat je het toestel al zo lang in handen hebt? Bij mijn weten komt hij pas eind deze week in de winkels.Unicorn1 schreef: 14 feb 2023, 11:24 Ondertussen eens zitten filmen op carnaval afgelopen week en de 8K en 4K gebruikt en moet zeggen dat je echt wel wauw mag zeggen. Kwaliteit en geluid is top.
-
- Elite Poster
Nee hoor, deze keer was die meteen te koopJap schreef: 14 feb 2023, 13:09Bedankt voor alle inzichten! Hoe komt het dat je het toestel al zo lang in handen hebt? Bij mijn weten komt hij pas eind deze week in de winkels.Unicorn1 schreef: 14 feb 2023, 11:24 Ondertussen eens zitten filmen op carnaval afgelopen week en de 8K en 4K gebruikt en moet zeggen dat je echt wel wauw mag zeggen. Kwaliteit en geluid is top.

Normaal gezien is er een pre-order zoals vorige jaren, maar nu tot mijn grote verrassing geene pre-order, gewoon meteen te koop hier.

Ik was al best tevreden vd S22 Ultra maar hier en daar waren er een paar dingetjes die nog beter moesten en dat is nu het geval.
Batterijduur is mooi meegenomen, betere stabilisatie ook, 8K 30fps is zeker overdag goed bruikbaar, geluid en kwaliteit is top.
Natuurlijk zijn er video's en foto's die soms beter zijn bij de iPhone of pixel 7 pro maar all around bekeken is de S23 Ultra het beest.
Alles draait ook smoother nu zoals twitter en insta en facebook, veel veel beter nu. Apps downloaden ook sneller, want bij de S22 Ultra ging dat nogal traag vondk.
Men zegt kleine upgrade oke, maar ik gevoel het echt wel in de praktijk, voor mij maakt het een vrij groot verschil als ik ermee bezig ben.
Tttsss
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 8 keer
Vermoedelijk toch een belangrijk verschil tussen Exynos de vorige jaren en een hele goeie Snapdragon dit jaar...Unicorn1 schreef: 14 feb 2023, 14:01Nee hoor, deze keer was die meteen te koopJap schreef: 14 feb 2023, 13:09Bedankt voor alle inzichten! Hoe komt het dat je het toestel al zo lang in handen hebt? Bij mijn weten komt hij pas eind deze week in de winkels.Unicorn1 schreef: 14 feb 2023, 11:24 Ondertussen eens zitten filmen op carnaval afgelopen week en de 8K en 4K gebruikt en moet zeggen dat je echt wel wauw mag zeggen. Kwaliteit en geluid is top.
8K processing kan wel een volledige dag duren, dat wist ik niet, ik dacht dat er iets fouts aan was haha. Tis youtube die zo traag is..
Normaal gezien is er een pre-order zoals vorige jaren, maar nu tot mijn grote verrassing geene pre-order, gewoon meteen te koop hier..
Ik was al best tevreden vd S22 Ultra maar hier en daar waren er een paar dingetjes die nog beter moesten en dat is nu het geval.
Batterijduur is mooi meegenomen, betere stabilisatie ook, 8K 30fps is zeker overdag goed bruikbaar, geluid en kwaliteit is top.
Natuurlijk zijn er video's en foto's die soms beter zijn bij de iPhone of pixel 7 pro maar all around bekeken is de S23 Ultra het beest.
Alles draait ook smoother nu zoals twitter en insta en facebook, veel veel beter nu. Apps downloaden ook sneller, want bij de S22 Ultra ging dat nogal traag vondk.
Men zegt kleine upgrade oke, maar ik gevoel het echt wel in de praktijk, voor mij maakt het een vrij groot verschil als ik ermee bezig ben.
-
- Elite Poster
Snapdragon is altijd al beter geweest.
Maar dit jaar hebben ze het eindelijk gevonden om de batterijduur te verbeteren. Mijne grootste schrik is als er een update zal komen, dan zal het de vraag zijn of de batterijduur evengoed zal blijven.
.
Maar dit jaar hebben ze het eindelijk gevonden om de batterijduur te verbeteren. Mijne grootste schrik is als er een update zal komen, dan zal het de vraag zijn of de batterijduur evengoed zal blijven.

Tttsss