Iemand een idee waar ik (gemakkelijk) zeer korte USB kabeltjes kan vinden ? En dan spreek ik over max. 20cm.
De kabels die ik zoek zijn USB-C naar USB-C, en USB-C naar Lightning. Van deze laatste heb ik er wel op Amazon al gevonden van 15cm (merk Deleycon). Maar het blijft op de meeste webshops toch zoeken naar een speld in een hooiberg.
(Zeer) korte USB kabeltjes
- cptKangaroo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 748 keer
- Bedankt: 250 keer
Je zou eventueel ook adapters kunnen overwegen als het zo kort mogelijk moet zijn?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1374 keer
- Bedankt: 508 keer
Allekabels en Amazon had ik al gekeken, maar nog niet direct gevonden tussen de overvloed aan aanbod.
Adaptor gaat niet. Het is een kabeltje voor in de auto, waar de USB-C aansluiting vlakbij het vak zit waar de telefoon komt te liggen.
Adaptor gaat niet. Het is een kabeltje voor in de auto, waar de USB-C aansluiting vlakbij het vak zit waar de telefoon komt te liggen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 148 keer
- Bedankt: 108 keer
Inderdaad, bij mij dezelfde toepassing. Kabel is 30cm, en gelukkig maar, want voor de minste bocht die je wil maken ben je al 10cm kwijt.
Spijtig genoeg kan ik niet meer vinden waar ik hem heb gekocht.
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 7 keer
- cptKangaroo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 748 keer
- Bedankt: 250 keer
@marcvt63
Als je dat vraagt voor de hele SSD zelf, dan zijn er reeds snellere op de markt dan USB 3.0 (="SuperSpeed"), namelijk USB 3.1 en 3.2 en USB4, deze zijn gemarkeerd als "SuperSpeed+" en zijn compatibel met oudere versies. Afhankelijk van welke USB versie het aangesloten toestel heeft, kan je dan aan hogere snelheid gegevens uitwisselen.
Een kabeltje met USB-c connectoren is normaal voor alle versies/snelheden goed. Bij andere connectortypes zijn die met een blauwe kleur (in de connector) goed voor USB 3.0 en 3.1 snelheden.
Op wikipedia vind je een overzicht van USB versies en connectoren: USB
Als je dat vraagt voor de hele SSD zelf, dan zijn er reeds snellere op de markt dan USB 3.0 (="SuperSpeed"), namelijk USB 3.1 en 3.2 en USB4, deze zijn gemarkeerd als "SuperSpeed+" en zijn compatibel met oudere versies. Afhankelijk van welke USB versie het aangesloten toestel heeft, kan je dan aan hogere snelheid gegevens uitwisselen.
Een kabeltje met USB-c connectoren is normaal voor alle versies/snelheden goed. Bij andere connectortypes zijn die met een blauwe kleur (in de connector) goed voor USB 3.0 en 3.1 snelheden.
Op wikipedia vind je een overzicht van USB versies en connectoren: USB
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 108 keer
USB-C naar USB-C 10 cm: https://www.onlinekabelshop.nl/computer ... rloop=9962
USB-C naar USB-C 15 cm: https://www.onlinekabelshop.nl/computer ... rloop=9962
USB-C naar USB-C 15 cm: https://www.onlinekabelshop.nl/computer ... rloop=9962
Proximus Bizz Internet Fiber 500/500 Mbps & Business Fibernet 300 plus met Speedboost 300/50 Mbps (failover) -
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV