Roestende kogellagers was hier ook het probleem met onze AEG wasmachine, na amper 7 jaar (oude topic erover).TiTanium schreef: 05 feb 2023, 11:28 Na 10 jaar trouwe dienst (heeft wel afgezien) had de AEG wasmachine een kapotte lager.
Ik heb nieuw speelgoed!
- cptKangaroo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 748 keer
- Bedankt: 250 keer
- Recent bedankt: 2 keer
- Matt555
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
- Bedankt: 49 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Nadeel volgens de dames is dat ze aan een enige wasmiddel en verzachter gebonden zijn, bvb speciaal wasmiddel voor bvb wol,een ander voor zwarte kleding, en andere...Splitter schreef: 05 feb 2023, 14:26heeft de bosch hier thuis ook, en het is wel handig... gewoon 1x om de zoveel tijd eens bijvullen, en dan ben je weer een heel aantal wasjes gesteld.
nadelen (die eigen zijn aan het systeem) heb ik eigenlijk nog niet echt gevonden.
Ik zie ook de doorsnee"huisman" geen bezwaar hierin maken hoor...

Mijn onlangs Samsung heeft het niet, maar ik zou er ook geen bezwaar tegen hebben , is voor mij niet belangrijk ....in de washing society groep bestaan ook "nerds " blijkbaar

Windows Tablet
Windows 10 Home 64-bit ,
Intel Core m3 7Y30 @ 1.10GHz 47 °C
Kaby Lake-U/Y 14nm Technology
RAM
8.00GB Single-Channel DDR3 @ 931MHz (14-17-17-40)
238GB Netac SSD 256GB (SATA (SSD))
Motherboard
CHUWI Innovation And Technology(ShenZhen)co.Ltd UBook Pro
Windows 10 Home 64-bit ,
RAM
Motherboard
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 598 keer
nu moet ik zeggen hier thuis is alles met ofwel geen ofwel idd hetzelfde wasmiddel/verzachter, maar als ik me niet vergis kan je gewoon voor een aparte was het ook manueel toevoegen als er wat anders bij moet.
- heist_175
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
- Bedankt: 1176 keer
- Recent bedankt: 10 keer
@wasmachine
Je gebruikt toch niet voor elke was (wit <> kleuren <> keukenhanddoeken) hetzelfde product? Hoe werkt dat dan?
Een wasmachine met AI, hoeveel gimmick is dat en hoeveel echt
? Straks gaan ze nog met crypto/blockchain-wasmachines komen
.
@app voor wasmachine
Zou die app na 5-10-15 jaar nog werken op GSM's van die moment? Er zijn weinig apps die geschreven werden voor Android 3 (2011) die vandaag (2023) nog werken op Android 12/13 bv.
De "39 minuten" is wel cool.
Je gebruikt toch niet voor elke was (wit <> kleuren <> keukenhanddoeken) hetzelfde product? Hoe werkt dat dan?
Een wasmachine met AI, hoeveel gimmick is dat en hoeveel echt

@app voor wasmachine
Zou die app na 5-10-15 jaar nog werken op GSM's van die moment? Er zijn weinig apps die geschreven werden voor Android 3 (2011) die vandaag (2023) nog werken op Android 12/13 bv.
De "39 minuten" is wel cool.
- Matt555
- Elite Poster
Dat schijnt niet de bedoeling te zijn van die automatische bijvoeging,kiest wel qua hoeveelheid van het was programma , maar is wel bedoeld om een reservoir te vullen voor standaard wasmiddel, geen mogelijkheid blijkbaar om daar naar keuze individueel naargelang programma van af te wijken tenzij het reservoir uiteindelijk leeg komt ...Splitter schreef: 05 feb 2023, 16:42 nu moet ik zeggen hier thuis is alles met ofwel geen ofwel idd hetzelfde wasmiddel/verzachter, maar als ik me niet vergis kan je gewoon voor een aparte was het ook manueel toevoegen als er wat anders bij moet.
Je zou ook wel een ander wasmiddel naar keuze in de trommel kunnen toevoegen..., maar dat is "de paarden achter de wagen spannen "

Laatst gewijzigd door Matt555 05 feb 2023, 17:36, in totaal 1 gewijzigd.
Windows Tablet
Windows 10 Home 64-bit ,
RAM
Motherboard
Windows 10 Home 64-bit ,
RAM
Motherboard
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 598 keer
toch wel, al jaren en daar is eigenlijk weinig van te merken.heist_175 schreef: 05 feb 2023, 17:19 Je gebruikt toch niet voor elke was (wit <> kleuren <> keukenhanddoeken) hetzelfde product? Hoe werkt dat dan?
over een lange periode gaat je wit misschien wat minder "fel" zijn, maar dat is meestal overeenkomend met de afschrijfperiode van zo'n kledingstuk.
(kleine sidenote: er is wel niet echt iets van wol in huis, dus daarover kan ik weinig zeggen - misschien dat dat anders zou zijn)
het enige verschil is dat dingen zoals (keuken)handdoeken op 60 of 90 gewassen worden, en de rest van de was op 30 of 40.
bizar, de bosch is daar effectief wel op voorzien:Matt555 schreef: 05 feb 2023, 17:23 Dat schijnt niet de bedoeling te zijn van die automatische bijvoeging,kiest wel qua hoeveelheid van het was programma , maar is wel bedoeld om een reservoir te vullen voor standaard wasmiddel, geen mogelijkheid blijkbaar om daar naar keuze individueel naargelang programma van af te wijken tenzij het reservoir uiteindelijk leeg komt ...
In programma's zonder intelligente dosering of indien gewenst (dan intelligente dosering op uit zetten) het wasmiddel handmatig in het linker compartiment toevoegen
- Matt555
- Elite Poster
Je kan er van uitgaan dat je dan meerdere compartimenten nodig hebt..., mijn allereerste opmerkingen behelsten juist die onmogelijkheid van keuze voor welk wasmiddel je wenst te gebruiken voor welk wasprogramma ( dit voor een Samsung ecobuble) dat in die reviews aangehaald werden..( niet mijn zorg,enkel een aanhaling van die opinies inzake)Splitter schreef: 05 feb 2023, 17:33toch wel, al jaren en daar is eigenlijk weinig van te merken.heist_175 schreef: 05 feb 2023, 17:19 Je gebruikt toch niet voor elke was (wit <> kleuren <> keukenhanddoeken) hetzelfde product? Hoe werkt dat dan?
over een lange periode gaat je wit misschien wat minder "fel" zijn, maar dat is meestal overeenkomend met de afschrijfperiode van zo'n kledingstuk.
(kleine sidenote: er is wel niet echt iets van wol in huis, dus daarover kan ik weinig zeggen - misschien dat dat anders zou zijn)
het enige verschil is dat dingen zoals (keuken)handdoeken op 60 of 90 gewassen worden, en de rest van de was op 30 of 40.
bizar, de bosch is daar effectief wel op voorzien:Matt555 schreef: 05 feb 2023, 17:23 Dat schijnt niet de bedoeling te zijn van die automatische bijvoeging,kiest wel qua hoeveelheid van het was programma , maar is wel bedoeld om een reservoir te vullen voor standaard wasmiddel, geen mogelijkheid blijkbaar om daar naar keuze individueel naargelang programma van af te wijken tenzij het reservoir uiteindelijk leeg komt ...
In programma's zonder intelligente dosering of indien gewenst (dan intelligente dosering op uit zetten) het wasmiddel handmatig in het linker compartiment toevoegen
Wat wel een algemeen feit is dat je de huidige generatie wasmachines moet behandelen als een computer in de keuzemenus ...vooraleer te starten ,veel is individueel in te stellen of uit te breiden
Windows Tablet
Windows 10 Home 64-bit ,
RAM
Motherboard
Windows 10 Home 64-bit ,
RAM
Motherboard
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
- Bedankt: 472 keer
We maken geen gebruik van de autodosering, wij leggen de waspods in het midden van het bakje. Het voordeel is dat de waspods boven in het bakje wordt "vermengd/opgelost".
Je hebt niet percé uw gsm nodig om uw washmachine te starten, dit gaat nog op de machine zelf.
Mijn vrouw is tot hiertoe vol lof over het machine, 3 weken zonder machine hier, is gelijk aan zeer veel was (kast is nog nooit zo leeg geraakt).
Moest nu men AEG een kuip hebben gehad die demonteerbaar was, had ik voor € 30 een ander lager gestoken.
Nu is de AEG volledig gestript voor een eindwerk.
Front, motor, vf-regeling, kleppen, ... Coolblue heeft alleen de defecte trommel in de wasmachinekast meegekregen.
Je hebt niet percé uw gsm nodig om uw washmachine te starten, dit gaat nog op de machine zelf.
Mijn vrouw is tot hiertoe vol lof over het machine, 3 weken zonder machine hier, is gelijk aan zeer veel was (kast is nog nooit zo leeg geraakt).
Moest nu men AEG een kuip hebben gehad die demonteerbaar was, had ik voor € 30 een ander lager gestoken.
Nu is de AEG volledig gestript voor een eindwerk.
Front, motor, vf-regeling, kleppen, ... Coolblue heeft alleen de defecte trommel in de wasmachinekast meegekregen.
Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1374 keer
- Bedankt: 508 keer
Ik denk dat tegenwoordig veel huishoudtoestellen wifi hebben. Hier alvast: wasmachine, droogkast en vaatwasser. Maar buiten dat je een notificatie krijgt op bvb telefoon/ipad, is er weinig nut aan. Je kan bvb ook vanop afstand je was opstarten, maar je moet toch sowieso nog zelf je machine vullen en dan kun je even goed met startuitstel de start programmeren.
Overigens een groot gemis: het gebeep wanneer de was klaar is, kan je dan weer niet via de app uitzetten. Dat zou nu nog eens nuttig zijn.
Ivm wasmiddelen. Hier gebruiken we toch ook maar 1 wasmiddel voor alle wassen. Onze Miele heeft wel 2 reservoirs voor wasmiddel, dus je kan wel 2 verschillende middelen gebruiken. Die automatische dosering vind ik wel een handig systeem, al is het maar omdat mijn vrouw daarin nogal nonchalant was en vaak naar goed geluk wasmiddel ingoot bij manuele dosering
. Zeker met regenwater kreeg je dan vaak overmatig schuim.
Overigens een groot gemis: het gebeep wanneer de was klaar is, kan je dan weer niet via de app uitzetten. Dat zou nu nog eens nuttig zijn.
Ivm wasmiddelen. Hier gebruiken we toch ook maar 1 wasmiddel voor alle wassen. Onze Miele heeft wel 2 reservoirs voor wasmiddel, dus je kan wel 2 verschillende middelen gebruiken. Die automatische dosering vind ik wel een handig systeem, al is het maar omdat mijn vrouw daarin nogal nonchalant was en vaak naar goed geluk wasmiddel ingoot bij manuele dosering

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 211 keer
Lijkt me wel nuttig met het komende capaciteitstarief. Kun je via home assistant uw grote verbruikers gaan regelen in functie van zonnestroom of voorspelling.Tomby schreef: 05 feb 2023, 21:25 Ik denk dat tegenwoordig veel huishoudtoestellen wifi hebben. Hier alvast: wasmachine, droogkast en vaatwasser. Maar buiten dat je een notificatie krijgt op bvb telefoon/ipad, is er weinig nut aan. Je kan bvb ook vanop afstand je was opstarten, maar je moet toch sowieso nog zelf je machine vullen en dan kun je even goed met startuitstel de start programmeren.
- cadsite
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 311 keer
- Bedankt: 710 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Ik gebruik ook verschillende wasmiddelen. Poeder voor kookwas, gewoon voor het meeste en black voor donker.Matt555 schreef: 05 feb 2023, 14:16 reviews gelezen van vooral dames is bvb negatief dat ze niet voor elk verschillend wasje hun voorkeur specifiek wasmiddel kunnen gebruiken...( t'is ook nooit goed voor hen...![]()
)
Het gewoon wisselt volgens de dan aanwezige aanbiedingen.
Ik vraag me vooral af wat die "AI" is...

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 745 keer
- Bedankt: 312 keer
- Recent bedankt: 14 keer
Daar ben ik het dan weer niet mee eens.woutervh schreef: 06 feb 2023, 00:48 Lijkt me wel nuttig met het komende capaciteitstarief. Kun je via home assistant uw grote verbruikers gaan regelen in functie van zonnestroom of voorspelling.
Weersvoorspellingen zijn nog altijd geen exacte wetenschap die 100% van de tijd correct is noch is zonnestroom een constant beschikbaar vermogen.
Verbruikers zoals wasmachines en vaatwaseers (waarbij ik de eerste al niet tot de grote energieverbruikers zou rekenen) hebben tijdens hun volledige cyclus ook geen constant verbruik. Voor een wasmachine gaat dat het grootste deel van de cyclus over een paar W tot sporadisch pieken boven de 2000 W. En het zijn ook geen machines waarbij je naar goeddunken de looptijd periodiek gaat onderbreken tot die toevallige wolk weer voorbij de zon geschoven is.
En zoals iedereen nu toch wel weet gaat het capaciteitstarief niet over het totale vermogen en al zeker niet verbruik maar over dat ene klokkwartier per maand met het max piekvermogen. Mis je dat ene kwartier met al je regelingen waren alle andere inspanningen nutteloos binnen die maand.
Dan lijkt het me veel eenvoudiger een vaatwasser en/of wasmachine te laten draaien op het ogenblik dat er weinig andere verbruikers actief zijn. Want op hun eentje veroorzaken deze machines geen overschrijdende vermogenspieken binnen een klokkwartier.
Het is trouwens ook veel eenvoudiger, afhankelijk van de beschikbare energie, een technisch eenvoudige verbruiker met een kloktimer periodiek te doen starten en stoppen dan een ingewikkeld elektronisch gestuurd toestel vol software.
Sol Invictus!
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
- Bedankt: 53 keer
Ik had dit besteld via aliexpress; moet nagaan hoe dat in godsnaam werkt want bij geen enkele vd 4 zit er zo'n stukje bij ivm de ontvanger. Blijkbaar leveren ze zonder dan, vraagt ne mens zich af dan hoe je dat dan moet connecteren en dat die de muis kan vinden etc... Of kan je zo'n stukje gewoon kopen dan en werkt dat dan mee?
Wireless mouse 2,4 is het datk genomen heb. Der zit wel geene wifi op mijne pc. Iemand een oplossing
.
Moede zoiets hebben dan en dan ist nog maar de vraag of ik het meer die muizen kan connecteren?
https://www.coolblue.be/nl/product/8254 ... -nano.html
https://nl.aliexpress.com/item/10050031 ... pt=glo2nld
Wireless mouse 2,4 is het datk genomen heb. Der zit wel geene wifi op mijne pc. Iemand een oplossing

Moede zoiets hebben dan en dan ist nog maar de vraag of ik het meer die muizen kan connecteren?
Tttsss
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 372 keer
- Bedankt: 156 keer
zit dat usb-stukje niet ergens vast in de doos/deksel? Ik had dit bij men logitech muis ook bijna weggesmetenUnicorn1 schreef: 07 feb 2023, 20:37 Ik had dit besteld via aliexpress; moet nagaan hoe dat in godsnaam werkt want bij geen enkele vd 4 zit er zo'n stukje bij ivm de ontvanger. Blijkbaar leveren ze zonder dan, vraagt ne mens zich af dan hoe je dat dan moet connecteren en dat die de muis kan vinden etc... Of kan je zo'n stukje gewoon kopen dan en werkt dat dan mee?
Wireless mouse 2,4 is het datk genomen heb. Der zit wel geene wifi op mijne pc. Iemand een oplossing.
-
- Elite Poster
Aha, goed idee, niet aangedacht, zal het eens checken. Duimen maar.Gray schreef: 07 feb 2023, 20:48zit dat usb-stukje niet ergens vast in de doos/deksel? Ik had dit bij men logitech muis ook bijna weggesmetenUnicorn1 schreef: 07 feb 2023, 20:37 Ik had dit besteld via aliexpress; moet nagaan hoe dat in godsnaam werkt want bij geen enkele vd 4 zit er zo'n stukje bij ivm de ontvanger. Blijkbaar leveren ze zonder dan, vraagt ne mens zich af dan hoe je dat dan moet connecteren en dat die de muis kan vinden etc... Of kan je zo'n stukje gewoon kopen dan en werkt dat dan mee?
Wireless mouse 2,4 is het datk genomen heb. Der zit wel geene wifi op mijne pc. Iemand een oplossing.
Update; je hebt gelijk haha, ben het niet gewoon daarmee , niet aan gedacht natuurlijk

Daarom is het goed er fora is he, ne mens kan ne keer iet vragen en hulp krijgen of ideeen opdoen

Tttsss
- krisken
- userbase crew
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Sinds vorige week maandag is de Renault Zoë ZE50 terug naar Valckenier gegaan, daar mijn nieuw speelgoed is toegekomen 
Tesla Model Y Long Range

Tesla Model Y Long Range

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- Matt555
- Elite Poster
En dan nu de Samsung warmtepompdroger DV80T5220AW/S2 wederom gesponserd door Fluvius met 250 kortingbon
Stapeltussenstuk heeft uitschuifbaar werkvlak ,voor max 15 kilo
Stapeltussenstuk heeft uitschuifbaar werkvlak ,voor max 15 kilo
Windows Tablet
Windows 10 Home 64-bit ,
RAM
Motherboard
Windows 10 Home 64-bit ,
RAM
Motherboard
-
- Elite Poster
https://nl.aliexpress.com/item/10050035 ... pt=glo2nld
Dan toch draadloos gekregen en werken heel goed. Ik moest wel nog onderaan de plastiekjes verwijderen, had het niet door en werkte natuurlijk zo vlot niet.
Dan toch draadloos gekregen en werken heel goed. Ik moest wel nog onderaan de plastiekjes verwijderen, had het niet door en werkte natuurlijk zo vlot niet.
Tttsss
- jutuiz
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 212 keer
- Bedankt: 63 keer
Wie een goede basic Petzl wil , het is het moment wegens 50% korting. Dus 15 euro ipv 30 euro.
Ik heb er net 4 besteld, want die dingen worden overal gebruikt hier.
https://www.sport-conrad.com/produkte/p ... -sc-2.html

Ik heb er net 4 besteld, want die dingen worden overal gebruikt hier.
https://www.sport-conrad.com/produkte/p ... -sc-2.html

- Dizzy
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
- Bedankt: 709 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Marmitek BoomBoom 93, een bluetooth receiver. Kan nu muziek zonder kabels naar Bose123 sturen vanaf ipad of iphone.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
- Flying
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 80 keer
- Bedankt: 80 keer
Een Mikrotik RB5009UG+S+IN. Eerste ervaring met Mikrotik. Gigantisch veel mogelijkheden. Voorbereiding op gebruik met SFP-module om rechtstreeks op glasvezel aan te sluiten (hopelijk) binnenkort.
-
- Elite Poster
Voor de ouwkes, ik hoop dat ik de juiste keuze ga gemaakt hebben , is vooral om via ssd schijf films enzo te kunnen afspelen.
1ste keer dat ik dit merk koop, ik wou wel voor de nvidia gaan maarja, 220 euro is niet niets.
https://www.bol.com/be/nl/p/formuler-z1 ... 087044560/
1ste keer dat ik dit merk koop, ik wou wel voor de nvidia gaan maarja, 220 euro is niet niets.
Tttsss
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 364 keer
- Bedankt: 118 keer
Ben aan het kijken wat die My TV Online 2 is.Unicorn1 schreef: 21 feb 2023, 17:51 Voor de ouwkes, ik hoop dat ik de juiste keuze ga gemaakt hebben , is vooral om via ssd schijf films enzo te kunnen afspelen.
https://www.formulerbox.nl/my-tv-online-2/
Graag wat ervaring delen daarover indien mogelijk, bedankt
EDIT over abonnementen:
https://www.mytvonline.eu/
https://mytvonline2.com/
Vraag die bij mij opkomt, dit is grijs gebied, niet ?
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin VivoSmart 5 (activity tracker)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin VivoSmart 5 (activity tracker)
-
- Elite Poster
Ik heb helaas nog bijna geene tijd gehad om het te testen.Abusimbal schreef: 22 feb 2023, 14:05Ben aan het kijken wat die My TV Online 2 is.Unicorn1 schreef: 21 feb 2023, 17:51 Voor de ouwkes, ik hoop dat ik de juiste keuze ga gemaakt hebben , is vooral om via ssd schijf films enzo te kunnen afspelen.
https://www.formulerbox.nl/my-tv-online-2/
Graag wat ervaring delen daarover indien mogelijk, bedankt
EDIT over abonnementen:
https://www.mytvonline.eu/
https://mytvonline2.com/
Vraag die bij mij opkomt, dit is grijs gebied, niet ?
Iptv heb ik ook nog nooit aangeschaft. Dit is een bakje die ik test voor mijn ouders zodat ze youtube op de tv kunnen gebruiken en films en series en weetk nog allemaal, dat is voor hun makkelijker. Maar iptv ga ik voor hun niet aanschaffen dus ik kan u niet wijzer maken, je kan wel heel wat over die app en noem maar op vinden op youtube

Ik heb eens snel de externe harde schijf in de usb ingang gestoken en het speelt goed af. Maar wel raar dat kodi maar full hd is? Iemand een idee hoe dat komt? Want bij mijne nvidia shield pro kan ik kodi in 4K zetten?
Niettemin is de kwaliteit goed moet ik zeggen. Dus voor mijn ouders is dat een top bakje.
Ikzelf zou naast de nvidia shield pro die ik nog heb en tevreden van ben dan eerder voor de Pro Z11 max kiezen op voorwaarde kodi in 4K kan gezet worden natuurlijk.
Maat van mij had zijn nieuwe ssd gegeven en toen kwam er een tekst op dat die het formaat niet ondersteunde, zat op exfat en denk het op nfts ofzo moet geformatteerd worden die schijf van hem. Dan werkt het op de formuler.
Maar als je toch meteen een mediaplayer wil; ga gewoon voor het beste dan; of de nvidia shield pro of de formuler Z11 pro max. Just my opinion.
goedkoper wil altijd zeggen minder ram en vaak ook minder geheugen en wat trager enz... Want ik stuitte meteen ook op te weinig geheugen, je hebt bij de formuler Z10 se maar 1,5GB opslagruimte over, das te weinig, je kan dan een externe schijf aanhangen dat wel maar vind dat niet handig. Dus ga gewoon voor het beste als je een mediaplayer wil kopen, wat duurder maar wel een duidelijk verschil toch wel.
Tttsss
- Sasuke
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 248 keer
- Bedankt: 544 keer
Voor het thuiskantoor/mediakamer een nieuwe TV besteld zodat ik er ineens een media/meeting (Teams) room van kan maken. Voor de familie films en spektakels verhuist de 4k beamer naar de huiskamer met een uittrekbaar scherm.
Het is de Samsung 65QN93B geworden om te kunnen profiteren van de Xbox Gamepass app, dan kan de Xbox OneX zelf ook ineens buiten
Deal gescoord aan 1349 EUR voor de TV (via HelloTV.nl)
Het is de Samsung 65QN93B geworden om te kunnen profiteren van de Xbox Gamepass app, dan kan de Xbox OneX zelf ook ineens buiten

- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 663 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Een Lenovo t14s gen3 AMD Ryzen laptop.
Dat ding vliegt...
Dat ding vliegt...
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
- heist_175
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
- Bedankt: 1176 keer
Dat lijkt een stikmachine.
Rechtdoor stikken en een stof "beveiligen" tegen rafelen ("surfileren") is makkelijk.
Een knoopsgat, of een verborgen rits stikken, daar volg je toch beter eerst een opleiding (of YT filmpjes) voor.
Het is wel een essentiële skill, vind ik zelf.
- cadsite
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 311 keer
- Bedankt: 710 keer
- Recent bedankt: 6 keer
De stikmachine heb ik al even, het is de voet die nieuw is. Eentje met boventransport.
Ik zit momenteel in mijn eerste jaar "mode", dus daar leer ik de speciallekes.
Ik zit momenteel in mijn eerste jaar "mode", dus daar leer ik de speciallekes.
- Dizzy
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
- Bedankt: 709 keer
- Recent bedankt: 9 keer
iPhone SE 2022 red voor de madam. De vorige SE (eerste editie) was op (batterij) en kreeg ook geen updates meer.

Door de Kill your bill actie bij MV heb ik wel goed vikingpunten gescoord waardoor mijn factuur naar beneden gaat

Door de Kill your bill actie bij MV heb ik wel goed vikingpunten gescoord waardoor mijn factuur naar beneden gaat

Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 128 keer
- Bedankt: 172 keer
Een moderne naaimachine maakt een knoopsgat automatisch... m'n moeder haar machine had dat al 20 jaar geleden denk ik.heist_175 schreef: 23 maa 2023, 09:46 Een knoopsgat, of een verborgen rits stikken, daar volg je toch beter eerst een opleiding (of YT filmpjes) voor.
Dit is een voorbeeldje...