Facebook pagina: https://www.facebook.com/Seniorfoon/
Meer info: http://wonda.be
ik heb een HELE tijd VEEL van die senioren launchers geprobeerd.... en uiteindelijk opgegeven en mijn moeder een iphone gekocht.woutervh schreef:Alle "smart"-functionaliteit wordt omzeild
Intussen zijn we een tijdje verder.meon schreef:Nog niet uitgeprobeerd, maar hoe "tablet-friendly" is dit?
Misschien niet eenvoudig qua beveiliging, maar zou het niet handig zijn mocht dit van op afstand kunnen gebeuren?woutervh schreef: Enkel deze namiddag gaat mijn vrouw eens langs om een nummer bij te steken.
Dit.woutervh schreef:Bedoel je dan de YouTube app openen met een specifieke video?
Dit zou inderdaad een handigheidje kunnen zijn. Ook iets waar ik al op dacht. Maar voorlopig zal het de manuele manier moeten zijncadsite schreef:Misschien niet eenvoudig qua beveiliging, maar zou het niet handig zijn mocht dit van op afstand kunnen gebeuren?woutervh schreef: Enkel deze namiddag gaat mijn vrouw eens langs om een nummer bij te steken.
Zeker nu het zo moeilijk is om in WZC te geraken.
't is maar hoe je het kunt uitleggen zekermeon schreef:
Reden: kleindochter die nu in corona-tijden aan het vloggen geslagen is om toch niet iets te laten zien aan het "thuisfront".
Ja, die opmerking heb ik nog gekregen. Eigenlijk zou je een fontsize/kleur en achtergrondkleur moeten kunnen kiezen. Dat kleurwiel zelf is eigenlijk niet zo praktisch. Heb al zitten denken om het te vervangen door een colorpicker, waar je eventueel ook effectief RGB kunt ingeven. Maakt het wat minder "gokken"meon schreef: Opmerkingen:
- Kan de tekst in de buttons groter en wellicht ook andere kleur? De meeste kleuren in het kleurwiel hebben namelijk slecht contrast met zwarte letters.
- Een kleur kiezen in het kleurwiel is lastig, want deze beweegt mee in de scrollbeweging van de pagina
Straf, had ik nog niet opgemerkt.meon schreef: [*]Als je de app als launcher instelt kan je vanuit een afspelend YouTube-filmpje niet op de homeknop drukken om terug te keren, enkel de backbutton werkt.
Da's dan ook de bedoelingmeon schreef: [*]De app instellen als launcher is helaas beetje alles of niets verhaal om toch nog aan de andere functies en apps van het toestel te raken. Ik weet niet goed hoe dat op te lossen valt, ik stel enkel vast dat dat best lastig is.
In principe moet dat wel lukken. Maar het is gegroeid vanuit een "phone-only" applicatie, en daarmee is het sowieso praktischer van eerst de contactpersonen goed in te stellen, om daarna de app erover te gooien. Zo was ik ook zeker van de imagesize en zo. Nu met de extra functionaliteiten als youtube, whatsapp foto's, ... kan het misschien zinniger zijn van ook andere images te kunnen kiezen.meon schreef: [*]Kan je de afbeeldingen voor de buttons ook uit de galerij laten komen? Want niet alles is "contactpersoon"-gebaseerd op die manier.
Valt iets voor te zeggenmeon schreef: [*]Een manier om de knoppen te sorteren (voor mijn part door een nummering op te geven als je er een edit), want als er nu iets tussen moet, moet je alle knoppen herconfigureren.[/list]
Eens proberen hémeon schreef: Btw, wat is die Ezelmodus?![]()
Dag Bexma,bexma schreef:Werkt super! We proberen er dit weekend onze oudjes mee aan de slag te krijgen.
Het enige wat ik hier niet voor elkaar krijg is het opnemen van incomende call's. Daar krijg ik die grote buttons niet op het scherm, moet daarvoor nog iets ingesteld worden?