Apple tv video app(s) (en andere).

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Ik gebruik dus een nassysteem om mijn stuff te bekijken, via de nvidia media player gaat dat uitmunted met de kodi app, schitterend is het, speelt werkelijk alles af zonder hapering etc...
Maar de apple tv apps blijven daar problemen mee hebben; de infuse schokt, de vlc player speelt geene 4k goed af. Het is gewoon niet mogelijk om je films en series deftig af te spelen op een apple tv.
Kodi met de nvidia player blijft het makkelijkste en beste systeem er is.
Tenzij jullie tips hebben om ook op de applt tv het goed werkend te krijgen? Niet dat dat persee moet hoor, ik heb de apple tv nu gekocht met proximus die hier binnenkort komt installeren.

Wat me wel opvalt al heb ik het nog niet lang genoeg getest is dat apps als vtm go en streamz dan weer beter werken en smoother op de apple tv dan op de nvidia shield.

En als er nog apps zijn die nuttig of handig zijn op de apple tv of eventueel via een iPhone, vuur het maar allemaal af hier.
Tttsss
kdhoe
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 32 keer

Ik gebruik al jaren een AppleTV voor het afspelen van de content op mijn NAS. Werkt perfect, geen haperingen. En heb verschillende 50gb BR-rips staan. Ik gebruik ook Infuse.
Gebruik je WiFi of een bedrade aansluiting? Bij mij is deze bedraad aangesloten. Mss zit daar het probleem?

Er is een fork van Kodi, MrMc. Dit gebruikte ik vroeger. Maar zie net dat deze app al 2j geen updates meer krijgt. Geen aanrader dus.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

kdhoe schreef: 06 jan 2023, 16:19 Ik gebruik al jaren een AppleTV voor het afspelen van de content op mijn NAS. Werkt perfect, geen haperingen. En heb verschillende 50gb BR-rips staan. Ik gebruik ook Infuse.
Gebruik je WiFi of een bedrade aansluiting? Bij mij is deze bedraad aangesloten. Mss zit daar het probleem?

Er is een fork van Kodi, MrMc. Dit gebruikte ik vroeger. Maar zie net dat deze app al 2j geen updates meer krijgt. Geen aanrader dus.
Altijd utp kabel en genoeg download en upload.

Welke apps gebruik je nog?
Uiteraard bv telenet tv en vrt max en vtm go.
Speedtest app.
Tttsss
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”