ik krijg vandaag een mail dat ze geen betaling ontvangen hebben en binnen 30 dagen te betalen nu die is betaald op .. juist..of ze een incasoburo inschakelen.. wan betaler nooit geweest en
op tijd dus waarom krijg ik deze mail.bel ik dan krijg ik een voicemail..
02/11/2005 0171 OVERSCHRIJVING OP REK. 737-0148146-70 - 12,00 EUR
Valuta : 02/11/2005 VAN STONE INTERNET SERVICES BV
VIA PC BANKING
MEDEDELING :
ORDER NUMMER FACTUUR #4421
STONE INTERNET SERVICES
zo je ziet is een copy van de betaling..
groeten savino
1-eurohost
1-eurohost vertikte het om mijn gratise domeinen te registreren, ze antwoorde 1 keer met " Op welke gegevens moete deze staan" Hoewel deze al in mijn account gegevens staan ... en dit vroegen ze 24 na mijn mail. Nu heb ik al 2 dagen niks meer van hun gehoort en heb ik vriendelijk mijn bestellingen gecanceld.
Allesins weet ik dat ik daar nooit iets nog ga bestellen, ik was van plan later webspace te kopen en wou ook zien dmv die domeinregistratie of ze een goeie support en uptime e.d hadden. Blijkbaar zijn ze daar niet goed in...
om het verhaal kort te maken, ik ga niks meer bij 1-eurohost en raad ik het aan iedereen af !
Allesins weet ik dat ik daar nooit iets nog ga bestellen, ik was van plan later webspace te kopen en wou ook zien dmv die domeinregistratie of ze een goeie support en uptime e.d hadden. Blijkbaar zijn ze daar niet goed in...
om het verhaal kort te maken, ik ga niks meer bij 1-eurohost en raad ik het aan iedereen af !
ik zit ondertussen al een half jaar bij 1-eurohost, en heb de indruk dat, sinds de gratis domeinen, hun support enorm veel trager is. Veel kans dus dat ze het aantal support-tickets amper de baas kunnen.
(een mail gestuurd en pas 5 dagen later antwoord erop gekregen dat me eigelijk amper hielp)
Als dit zo blijft, zal ik waarschijnlijk ook overschakelen, tenzij het binnenkort terug betert, iets wat ik moet zien tegen dat mijn periode afloopt ...
Ik heb ook de indruk dat de mensen erachter wel hulpvaardig willen zijn, ze doen zeker hun best, maar dat ze niet altijd de tijd hebben om die motivatie in daden om te zetten (terwijl het soms toch over belangrijke zaken zoals veiligheid gaat)
(een mail gestuurd en pas 5 dagen later antwoord erop gekregen dat me eigelijk amper hielp)
Als dit zo blijft, zal ik waarschijnlijk ook overschakelen, tenzij het binnenkort terug betert, iets wat ik moet zien tegen dat mijn periode afloopt ...
Ik heb ook de indruk dat de mensen erachter wel hulpvaardig willen zijn, ze doen zeker hun best, maar dat ze niet altijd de tijd hebben om die motivatie in daden om te zetten (terwijl het soms toch over belangrijke zaken zoals veiligheid gaat)
-
- Erelid
- Berichten: 2117
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 08:50
- Locatie: Zelzate Belgie
- Contacteer:
Zaterdag (gratis)2 domeinen aangemaakt, geen probleem.
Hosting aangekoppeld en maar 1 kunnen betalen via Visa,
de andere is vandaag gestort via pcbanking, ik heb alle gegevens ontvangen en ook door het mislopen van de 2e betaling 2 tickets geopend
maandag al antwoord gekregen en alles was afgehandeld.
Dus ik heb geen problemen met die hosting en blijf daar dan ook.
Als je de overschrijving doorfaxt zal alles wel in orde komen en kan je genieten van je hosting, ergens moet er toch iets misgelopen zijn met je (eerste)betaling maar uit je post kan men niet opmaken wat.
Greetz
Weetgraag
Hosting aangekoppeld en maar 1 kunnen betalen via Visa,
de andere is vandaag gestort via pcbanking, ik heb alle gegevens ontvangen en ook door het mislopen van de 2e betaling 2 tickets geopend
maandag al antwoord gekregen en alles was afgehandeld.
Dus ik heb geen problemen met die hosting en blijf daar dan ook.
Als je de overschrijving doorfaxt zal alles wel in orde komen en kan je genieten van je hosting, ergens moet er toch iets misgelopen zijn met je (eerste)betaling maar uit je post kan men niet opmaken wat.
Greetz
Weetgraag
"Carpe Diem"