Hallo
Wie heeft de ultieme parkeertip om je wagen enkele dagen achter te laten aan de luchthaven van Charleroi? Of zijn alle parkings hetzelfde en overal even duur?
Parkeertip Luchthaven Charleroi
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
- Bedankt: 101 keer
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 41 keer
Ik probeer altijd op P4 te parkeren; even goedkoop als P3 maar je kan nog te voet naar de luchthaven, P3 is al iets te ver daarvoor.
Helaas beseffen vele anderen dat intussen ook en staat P4 soms al eens volzet...
Je hebt ook van die niet-officiële en goedkopere parkings in de buurt, maar die vertrouw ik niet...
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... o-gestript
Helaas beseffen vele anderen dat intussen ook en staat P4 soms al eens volzet...

Je hebt ook van die niet-officiële en goedkopere parkings in de buurt, maar die vertrouw ik niet...
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... o-gestript
- Dizzy
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
- Bedankt: 709 keer
Ik gebruik die luchthaven niet meer omdat ik niet meer met Ryanair vlieg maar ik heb steeds gebruik gemaakt van de busdiensten (flibco/flixbus). De laatste keer ook van Zaventem naar Gent door een staking bij NMBS.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 7 keer
In het verleden een aantal maal gebruik gemaakt van Park & Fly ( https://www.park-and-fly.be/nl/ )
Doet wat het moet doen : je auto staat geparkeerd op een parking en je houdt je sleutel zelf bij.
Doet wat het moet doen : je auto staat geparkeerd op een parking en je houdt je sleutel zelf bij.
If you can't beat them, confuse them.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
- Bedankt: 53 keer
Beste je in mijn ogen kan doen is je op de officiele parking stellen en onthouden ook waar je staat haha.Robert Ford schreef: 20 dec 2022, 10:16 Hallo
Wie heeft de ultieme parkeertip om je wagen enkele dagen achter te laten aan de luchthaven van Charleroi? Of zijn alle parkings hetzelfde en overal even duur?
Op alternatieve plaatsen is de kans bv groter opeens uw wielen weg zijn ofzo of er ingebroken wordt, ze zeggen wel camera bewaking maar dat stelt daar nikske voor ze.
Beste is de officiele parking nemen. Just my opinion.
Ik kijk nimmer naar een euro meer of minder. Ik wil ergens makkelijk en snel zijn.
We moesten ook altijd wachten en/of bellen voor de shuttlebus, hebben nog miserie eens mee gehad ook enz...
Sindsdien stel ik me dus alleen nog op de officiele parking dichtbij en kan ik meteen naar de luchthaven binnen gaan.
Was in Zaventem. Charleroi weetk het nimmer vanbuiten.
Tttsss
- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
Ik denk dat er ook een shuttle is tussen Brussel en Charleroi voor een schappelijke prijs. Kan dus met openbaar vervoer als de vluchturen het toelaten.
Die parkings hebben de ook 1 keer gedaan, een mooie wagen zou ik daar toch niet parkeren in die grote putten of dikke keien op de parking.
Overdag loopt dat goed, maar 's nachts bel je die chauffeurs ook uit hun bed en sta je er soms lang te wachten. Ook niet zo plezant.
Die parkings hebben de ook 1 keer gedaan, een mooie wagen zou ik daar toch niet parkeren in die grote putten of dikke keien op de parking.
Overdag loopt dat goed, maar 's nachts bel je die chauffeurs ook uit hun bed en sta je er soms lang te wachten. Ook niet zo plezant.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 64 keer
Tip, google maps kan je parkeer locatie opslaan
Verder heb ik beide al gedaan de park&fly route zowel als de officiële parkings.
Niks mis met de eerste maar je bent gewoon extra tijd kwijt (30 min) met de paperassen en dat busje heen & terug.
Voor langere termijn overweeg ik dat wel
Verder heb ik beide al gedaan de park&fly route zowel als de officiële parkings.
Niks mis met de eerste maar je bent gewoon extra tijd kwijt (30 min) met de paperassen en dat busje heen & terug.
Voor langere termijn overweeg ik dat wel