proximusboyke schreef: 07 sep 2022, 13:32
zou er terug iets op til zijn bij orange ? Net als vorig jaar toen ik zei da lycamobile de limieten omhoog hadden getrokken volgde orange (ze zitten op orangnetwerk) . Nu zie je dat ze ook een tariefplan hebben met 100GB. Er zijn er ook dat ze in navolging van telenet en proximus ook een plan zouden hebben met 300 gb
Als ze zoals proximus 300 Gb bundel gaan hebben zal dat voor binnen belgie zijn.
In de EU na je 40Gb volume zal nbetalend blijve helaas
Als binnen de EU ook onbeperkt was , was ik nog ,orange klant. ben om de rede van prijs stijging en de afschaffing van onbeperkt EU overgegaan naar proximus.
Als je de Special edition er buiten laat zijn orange en proximus even duur alleen verschil dat proximus onbeperkt in de EU nog heeft
De mobilus maxi ( das de abo met 50Gb en prijs 42.99 euro/maand ) is onbeperkt verder surfen aan 512K na de 50 Gb ook binnen de EU
De mobilus unlimited premium ( abo dat 49.99 euro kost ) geeft idd 62 Gb binnen de EU daarna betaland
is wel zo al je kijkt bij lyca krijg je voor 60€ 100 +100GB meestal zie je het daar eerst verschijnen om dan enkele weken later bij orange te zien. Dit mogen ze nog invoeren met de 300 GB en 10€ korting bij love pack dan komt het veel duurder uit dan telenet. Ze zijn nu al 20€ a 32€ vanaf 3 simkaarten. ben echt ook benieuwd, maar voorlopig niks gehoord.
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
BASE ook he .. was ook 25GB en dan trager , nu ist 70GB en dan betalen .
Hoop dat Orange dit niet zal toepassen , en het gratis blijft na je verbruikte GB's .
bigMODDER schreef: 02 okt 2022, 10:25
BASE ook he .. was ook 25GB en dan trager , nu ist 70GB en dan betalen .
Hoop dat Orange dit niet zal toepassen , en het gratis blijft na je verbruikte GB's .
hier idem , we moge ook een vooruit gaan ipv achteruit
bigMODDER schreef: 15 okt 2022, 10:10
En is hier nu nog meer info over bekend? Of is het niet meer voor dit jaar?
Geen info bekend, als je elke maand méér dan 70 GB via 4G verbruikt zal je toch Proximus Mobilus Unlimited Premium moeten nemen.
Of je verbruik verminderen.
bigMODDER schreef: 30 okt 2022, 09:46
Lyca heeft hun tarief aangepast naar 300GB volle snelheid en dan trager , waar blijft Orange zelf met een aanpassing???
Vergeet wel niet bij te vertellen dat na die 300Gb bij lyca je buiten bundel begint te betalen.
Bij orange na die 70 Gb surf je zonder meerkost verder aan verlaagd Snelheid ' 512K ' wat genoeg is voor basis connectie.
Heb liever verlaagd snelheid zonder meerkost dan Buite bundel en blijve door te betale hoor
Hoe dan ook ze gaan dringend iets mogen doen, Want tegen da ge 230GB aan verlaagde sneleheid hebt verbruikt denke dat uwen maand al lang om zal zijn.
Heb ook eens gebeld naar orange en hen gezegd zoals in mijn geval ben je duurder heb je 2.5x traagerder vast internet en 230gb minder mobiele data per kaart x3 dan het origineel dan zit ge met een groot probleem.
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
Het geen ik raar vind bij Orange hun Go Extreme is in hun app , surfvolume onbeperkt ( dat is toch niet onbeperkt ) , maar je kan een MAX gebruiken van 160GB en dan vlieg je van het mobiel internet af wegens abnormaal hoog gebruik.
@ghostboy1993 Denk toch dat je verkeerd bent nu , als ik kijk naar Lyca hun Plan XXL staat er duidelijk bij : Onbeperkte
Data met de hoogste snelheid beperkt tot 300 GB, daarna worden de data beperkt tot 512 kbps.
Orange Belgium mobiel tariefplannen zijn niet meer competitief. Hun inkomsten en markt aandeel in de derde kwartaal zijn onder druk in vergelijking met de hele belgische markt dus het is waarschijnlijk dat ze op een bepaald moment aanpassingen moeten zullen maken.
Proximus (met Mobile Vikings en hun eigen merk) heeft veel marktaandeel en ook inkomsten in de derde kwartaal gewonnen terwijl Telenet en VOO min of meer hun marktaandeel en inkomsten dezelfde houden.
Toegevoegd na 4 minuten 5 seconden:
Bababa schreef: 12 dec 2022, 11:49
Ik blijf wachten op een uitbreiding van het volume, 70GB voor het hoogste abonnement is te weinig.
Het is inderdaad veel te weinig voor het hoogste abonnement. Orange Belgium is nu veel te duur geworden voor een soms ondermaats kwaliteit (i.e klantendienst en back office).
Luc Watrin schreef: 13 dec 2022, 07:55
Orange Belgium mobiel tariefplannen zijn niet meer competitief. Hun inkomsten en markt aandeel in de derde kwartaal zijn onder druk in vergelijking met de hele belgische markt dus het is waarschijnlijk dat ze op een bepaald moment aanpassingen moeten zullen maken.
Proximus (met Mobile Vikings en hun eigen merk) heeft veel marktaandeel en ook inkomsten in de derde kwartaal gewonnen terwijl Telenet en VOO min of meer hun marktaandeel en inkomsten dezelfde houden.
Toegevoegd na 4 minuten 5 seconden:
Bababa schreef: 12 dec 2022, 11:49
Ik blijf wachten op een uitbreiding van het volume, 70GB voor het hoogste abonnement is te weinig.
Het is inderdaad veel te weinig voor het hoogste abonnement. Orange Belgium is nu veel te duur geworden voor een soms ondermaats kwaliteit (i.e klantendienst en back office).
ben zelf naar VOO overgestapt en dik content !
ze bieden ook verlaagd snelheid binnen de EU.
Ik hoop alleen dat er een provider in de toekomst gaat zijn die de verlaagd snelheid optrekt van 512 K naar VB 768K of 1Mbit !