EDPnet vraagt bescherming tegen schuldeisers

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
EDPnet
ISP Official
ISP Official
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 153 keer

Onze excuses. Geef in apart bericht even je klantnummer op of ticketnummer mocht dat er zijn. Terugbetalingen worden nu beter (lees wekelijks) opgevolgd en uitgevoerd. Kan zijn dat dit niet meteen duidelijk is in de opvolging bij onze collega’s van accounting.
internet, fiber & telephony
kevjoe
Starter
Starter
Bedankt: 1 keer

Wel vreemd om een mail te krijgen van EDPnet in deze situatie met als onderwerp "Alles wordt duurder, behalve dit".
Promotie voor een verhoging van de limieten van de GSM abonnementen. Begrijp ik, maar is wel een vreemd moment om zoiets te sturen.

(Overigens, de from is gewoon een naam, die best instellen op EDPnet in de toekomst).
EDPnet
ISP Official
ISP Official

Waarom zouden we geen mail over oa ons mobiel aanbod uitsturen… We doen onze job verder zoals normaal. En de naam is zelfs bewust gekozen. Dat is eens persoonlijker dan altijd ‘het edpnet team’, toch?
stefan1234
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 37 keer
Provider

"Vreemd" is een van de favoriete woordjes van de Vlaming. Het is een manier om te suggereren dat een ander iets verkeerd gedaan heeft, zonder dat je specifiek moet benoemen wat dat nou juist zou geweest zijn. Je noemt het uiteindelijk ook maar gewoon "vreemd", je beschuldigt iemand niet van een misdaad of zo. Dat dat woord kan je zonder sociaal risico gebruiken om te refereren naar al wie iets doet dat je niet verwacht had (wat voor de Vlaamse volksaard de ultieme faux pas is).
AndrewBourgeois
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 9 keer

EDPnet schreef: 13 dec 2022, 10:06 Onze excuses. Geef in apart bericht even je klantnummer op of ticketnummer mocht dat er zijn. Terugbetalingen worden nu beter (lees wekelijks) opgevolgd en uitgevoerd. Kan zijn dat dit niet meteen duidelijk is in de opvolging bij onze collega’s van accounting.
Ik heb de info in een privébericht verstuurd. Bedankt.
kevjoe
Starter
Starter

EDPnet schreef: 13 dec 2022, 12:01 Waarom zouden we geen mail over oa ons mobiel aanbod uitsturen… We doen onze job verder zoals normaal. En de naam is zelfs bewust gekozen. Dat is eens persoonlijker dan altijd ‘het edpnet team’, toch?
Dat is inderdaad persoonlijker, maar dan moet ik eerst aanklikken voor ik weet dat het van edpnet komt, en soms neem ik die moeite niet als ik de afzender niet ken (en gaat het linea recta de vuilbak in - afhankelijk van het onderwerp, gezien dat de enige informatie is die ik op dat moment zie). Vandaar dat ik het vermelde.

En ik vond het ook wat vreemd, vooral gezien we nog niet echt nieuws over de toekomst hebben - al denk ik an sich dat dit wel een goed teken is?
Laatst gewijzigd door kevjoe 14 dec 2022, 10:37, in totaal 1 gewijzigd.
stefan1234
Pro Member
Pro Member
Provider

kevjoe schreef: 13 dec 2022, 13:34 maar dan moet ik eerst aanklikken voor ik weet dat het van edpnet komt, en soms neem ik die moeite niet als ik de afzender niet ken (en gaat het linea recta de vuilbak in).
Het is jouw recht om alles als spam/phishing/onbelangrijk te beschouwen behoudens positieve indicatie van het tegendeel. Je mag echter niet van anderen eisen dat ze jouw arbitraire en persoonlijke criteria daarvoor kennen en er rekening mee houden. Als je vind dat he te veel spam/phishing-mails of onbelangrijke mails krijgt, dan is het jouw verantwoordelijkheid om een goede strategie te creëren om daar mee om te gaan.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 626 keer
Bedankt: 385 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider

Ik zie gn. wijzigingen in mobile? Soit, ik heb ook gn. Mobiel nr. daar.

En nu terug on topic? :-)
kevjoe
Starter
Starter

stefan1234 schreef: 13 dec 2022, 13:47
kevjoe schreef: 13 dec 2022, 13:34 maar dan moet ik eerst aanklikken voor ik weet dat het van edpnet komt, en soms neem ik die moeite niet als ik de afzender niet ken (en gaat het linea recta de vuilbak in).
Het is jouw recht om alles als spam/phishing/onbelangrijk te beschouwen behoudens positieve indicatie van het tegendeel. Je mag echter niet van anderen eisen dat ze jouw arbitraire en persoonlijke criteria daarvoor kennen en er rekening mee houden. Als je vind dat he te veel spam/phishing-mails of onbelangrijke mails krijgt, dan is het jouw verantwoordelijkheid om een goede strategie te creëren om daar mee om te gaan.
Dat doe ik toch helemaal niet? Ik gaf gewoon aan dat ik het vreemd vond, vooral door de combinatie van naam + onderwerp welke voor mij niet direct uitnodigend overkwam.
De mail die ik aankreeg, zag er als volgt uit:
Afbeelding

Je kan daarvan zeggen wat je wilt, maar een iets duidelijkere aanduiding had voor mij gemogen. Dat was wat ik duidelijk wou maken, meer niet. En al zeker niet eisen van een ander dat ze mijn criteria daarvoor kennen en daar rekening mee houden.

Soit, genoeg hierover. Ik hoop alvast dat er positief nieuws te verwachten valt de komende dagen (en ik ga daar ook gewoon vanuit).
Matomatisch
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 19 keer

Onbekende afzenders komen bij mij in een aparte map terecht, die ik eens om de zoveel tijd nakijk. Als dit bij meer mensen zo is dan is het bereik van de mail een stuk minder.

Bij bijvoorbeeld Luminus sturen ze mails in de naam van "Sonia van Luminus". Dus misschien moet EDPnet er hier "Christophe van EDPnet" van maken? :)
stefan1234
Pro Member
Pro Member
Provider

kevjoe schreef: 13 dec 2022, 14:02 Dat doe ik toch helemaal niet? Ik gaf gewoon aan dat ik het vreemd vond, vooral door de combinatie van naam + onderwerp welke voor mij niet direct uitnodigend overkwam.
De mail die ik aankreeg, zag er als volgt uit:
Afbeelding

Je kan daarvan zeggen wat je wilt, maar een iets duidelijkere aanduiding had voor mij gemogen. Dat was wat ik duidelijk wou maken, meer niet. En al zeker niet eisen van een ander dat ze mijn criteria daarvoor kennen en daar rekening mee houden.

Soit, genoeg hierover. Ik hoop alvast dat er positief nieuws te verwachten valt de komende dagen (en ik ga daar ook gewoon vanuit).
'tuurlijk mag jij zeggen dat je liever hebt dat ze hun mails zus of zo versturen.

Maar als je gaat zeggen "mails van afzenders die ik niet ken gaan linea recta de vuilbak in", dan zeg je daarmee ook "als ik belangrijke informatie van jullie mis, is het jullie schuld". Als je e-mail gebruikt ben je in principe verplicht elke mail die je krijgt te bekijken om te zien of het belangrijk is. Spam is een probleem, maar het invoeren van een algemeen principe de je mail zomaar mag negeren als de afzender niet duidelijk is zonder de mail te openen, dat zou nog veel meer problemen veroorzaken.

Met de gewone post krijg ik soms ook brieven van instellingen die niet op de enveloppe zelf vermeld staan. Dat is soms belangrijke post, m.n. rekeningen die betaald moeten worden. Als ik die post linea de vuilbak in kiep omdat ik vind dat de afzender op de enveloppe vermeld zou moeten staan, en ik de post niet hoef te openen als dat niet is, dan zal dat geen verschoningsgrond zijn om niet te betalen.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Het gaat hier over Edpnet bescherming tegen schuldeisers, niet over de criteria waarmee je uw mails behandelt.

On-topic terug (herhaling)
fmcstaartmees
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 10 keer

W at een oeverloos gelul ... ik zag onmiddellijk dat het van edpnet kwam via het emailadres [email protected] ...
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
Bedankt: 244 keer
Provider

En een update

https://www.edpnet.be/nl/over-ons/edpnet-statement.html
Belangrijke informatie voor onze klanten
Lieve klant,

De gerechtelijke reorganisatie is verlengd tot eind januari 2023, om een minnelijke schikking te treffen met bepaalde schuldeisers.

Intussen blijft edpnet nv actief, zonder impact voor jou als klant, zoals eerder gezegd.

We doen er alles aan een akkoord te bereiken, en we zijn er nog altijd van overtuigd dat ons dat zal lukken, zonder gevolgen voor jou als klant.

We wensen jullie alvast warme feestdagen!

Het edpnet team
Joachim
ISP Staff
ISP Staff
Twitter: jslabbaert
Uitgedeelde bedankjes: 158 keer
Bedankt: 555 keer

Damn, je bent me voor :eek: Ik kan misschien nog toevoegen dat er sowieso veel interesse is, maar er is nog geen deal.
on4bam
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 304 keer
Bedankt: 631 keer
Recent bedankt: 10 keer
Provider

Voorlopig goed nieuws dus. Mogelijk wil dit zeggen dat er een uitweg in zicht is.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
Bedankt: 244 keer
Provider

Joachim schreef: 14 dec 2022, 15:14 Damn, je bent me voor :eek: Ik kan misschien nog toevoegen dat er sowieso veel interesse is, maar er is nog geen deal.
In gelijk welke constellatie - overname - nieuw kapitaal, ... denk ik dat het belangrijk is dat er een grotere no nonsense speler actief blijft op de Belgische markt.

Ik hoop eigenlijk dat het een partij is die er in slaagt een tv aanbod te vinden / maken want goed internet + mobiel is er, met een basic 3 of 4 play kan je echt wel concureren met Scarlet brand en dergelijke.
TomMe
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer

Joachim schreef: 14 dec 2022, 15:14Damn, je bent me voor :eek: Ik kan misschien nog toevoegen dat er sowieso veel interesse is, maar er is nog geen deal.
Zo lang de dienstverlening er op termijn voor de klant maar niet op achteruitgaat..
Joachim
ISP Staff
ISP Staff
Twitter: jslabbaert
Uitgedeelde bedankjes: 158 keer
Bedankt: 555 keer

Tomsworld schreef: 14 dec 2022, 15:42
In gelijk welke constellatie - overname - nieuw kapitaal, ... denk ik dat het belangrijk is dat er een grotere no nonsense speler actief blijft op de Belgische markt.
Ik ben er spijtig genoeg niet zelf bij betrokken, we doen sowieso ons best om ons DNA niet te verliezen :beerchug:
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 189 keer
Bedankt: 146 keer

Hopelijk is een factor dat de overnemer eentje is die nog niet actief is op de Belgische markt als ISP.

En ook niet eentje waarbij als je genoeg gaat graven van postbus naar postbus je uitkomt van een van de grote Belgische ISP's. Een nieuwe dochter van een bestaande ISP heeft minder toegevoegde dan een echte concurrent.

Overname door wie dan ook is sowieso een garantie voor een naadloze overgang voor de klanten van EDPnet.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
Bedankt: 709 keer
Recent bedankt: 7 keer
Te Koop forum

Er zal wel interesse zijn... van Proximus en Telenet :)
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
cadsite
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 311 keer
Bedankt: 710 keer
Recent bedankt: 6 keer
Provider
Te Koop forum

Dizzy schreef: 14 dec 2022, 18:30 Er zal wel interesse zijn... van Proximus en Telenet :)
Of van die Roemeense (?) speler, youfone, free, ...
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 78 keer
Bedankt: 135 keer

Dizzy schreef: 14 dec 2022, 18:30 Er zal wel interesse zijn... van Proximus en Telenet :)
Als dat er ooit van komt, gaat de bevoegde minister wakker worden naast een paardenhoofd.
AndrewBourgeois
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 9 keer

AndrewBourgeois schreef: 13 dec 2022, 09:39 Ik wacht sinds 18/10 op zo'n 65 EUR.
Update: een medewerker contacteerde mij om mijn IBAN te bevestigen en vandaag staat het geld al op mijn rekening. :beerchug:
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
Bedankt: 709 keer
Recent bedankt: 7 keer
Te Koop forum

JamesEarlGray schreef: 14 dec 2022, 20:41
Als dat er ooit van komt, gaat de bevoegde minister wakker worden naast een paardenhoofd.
In België is dat er eentje van chocolade met pralinévulling :lol:
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 60 keer

Tuurlijk zal er interesse van die 2 zijn.
Groten kunnen een grotere zak geld op de tafel leggen.
We zullen wel zien, maar het zou enorm spijtig zijn dan.
Laatst gewijzigd door svermassen 15 dec 2022, 13:12, in totaal 1 gewijzigd.
achaos
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer

Internetprovider EDPnet langer beschermd tegen schuldeisers

De in financiële moeilijkheden verkerende internetprovider EDPnet krijgt langer bescherming tegen zijn schuldeisers. Dat staat te lezen in een mededeling van het bedrijf.

Internetprovider EDPnet langer beschermd tegen schuldeisers

Normaal zou de bescherming aflopen op 15 december, maar de gerechtelijke reorganisatie werd volgens EDPnet verlengd tot eind januari. Er wordt geprobeerd een minnelijke schikking te treffen met de schuldeisers.

Lees ook: In moeilijkheden geraakt EDPnet heeft 'aanzienlijke schulden' bij Proximus

EDPnet heeft onder meer schulden bij Proximus, bij wie EDPnet netwerkcapaciteit huurt om zijn diensten aan te bieden. Het moet groothandelstarieven betalen, maar is zijn verplichtingen niet nagekomen.

De financiële situatie heeft geen gevolgen voor de diensten van de klanten. EDPnet telt 46.000 klanten voor een vaste internetverbinding en zowat 20.000 voor mobiele telefonie.
bron: https://datanews.knack.be/ict/nieuws/in ... 21739.html
Yator
Starter Plus
Starter Plus
Bedankt: 2 keer

Einde van de maand is slim gekozen!
Dan halen ze het geld van de maand nadien al binnen zonder dat de klant zekerheid heeft op voortbestaan

De vorige datum midden in de maand was voor de klant veel beter
on4bam
Moderator
Moderator
Provider

Yator schreef: 17 dec 2022, 08:43 Dan halen ze het geld van de maand nadien al binnen zonder dat de klant zekerheid heeft op voortbestaan
BS!
Jij gaat er van uit dat iedereen op dezelfde dag betaalt en dat is niet zo.
Bij mij moet er tegen de twaalfde betaald worden. Het maakt dus helemaal niets uit.
Bye, Maurice
crazydavid
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 6 keer

Helpdesk reageert niet meer op ticket en de.vriendin heeft onstabiele vdsl lijn. Jammer maar als er geen actie komt vliegen ze bij 4 huishoudens er uit.
Data technicus
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 110 keer

Is toch gek dat al de andere bedrijven behalve EDPNET en AMBALI AVIATION op hetzelfde adres failliet zijn. Waarvan dan 1 bedrijf Clancy juist aangesteld geweest is als gedelegeerd bestuurder van een bedrijf in Genk nl. Deutz aviation technics. Denk dat er gewoon achter schermen vanalles fout loop en iets niet klopt.
Je kunt alles hier zien: https://www.staatsbladmonitor.be/ondern ... 0462020502
on4bam
Moderator
Moderator
Provider

crazydavid schreef: 18 dec 2022, 18:21 Helpdesk reageert niet meer op ticket en de.vriendin heeft onstabiele vdsl lijn. Jammer maar als er geen actie komt vliegen ze bij 4 huishoudens er uit.
De helpdesk is in het weekend niet te bereiken.
Bye, Maurice
EDPnet
ISP Official
ISP Official

crazydavid schreef: 18 dec 2022, 18:21 Helpdesk reageert niet meer op ticket en de.vriendin heeft onstabiele vdsl lijn. Jammer maar als er geen actie komt vliegen ze bij 4 huishoudens er uit.
Onze excuses. Geef even het ticketnummer door in een bericht. Dan bekijken we ook waarom er vertraging zit op het antwoord. Wanneer was de laatste update? We nemen het dan morgenochtend op met onze collega’s.
gunmaster
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 64 keer

Data technicus schreef: 18 dec 2022, 18:41 Is toch gek dat al de andere bedrijven behalve EDPNET en AMBALI AVIATION op hetzelfde adres failliet zijn. Waarvan dan 1 bedrijf Clancy juist aangesteld geweest is als gedelegeerd bestuurder van een bedrijf in Genk nl. Deutz aviation technics. Denk dat er gewoon achter schermen vanalles fout loop en iets niet klopt.
Je kunt alles hier zien: https://www.staatsbladmonitor.be/ondern ... 0462020502
Toch logisch dat dat allemaal op hetzelfde adres zit? Dit is voor elk bedrijf zo, kijk maar eens naar de structuur achter jouw werkgever. Zelfs elke KMO in dit land heeft gewoon een spinnenweg van (management)-vennootschapjes errond zitten. In tijdens van crisis is dat handig want de ene kan failliet gaan terwijl de rest blijft opereren. Dat is juist het interessante en goede in deze zaak, geeft EDPnet alle kansen terwijl het in een aparte vennootschap afgeschermd zit. Zit de hoofdaandeelhouder in de problemen dan is de vennootschap ook veilig en moet hoogstens het bedrijf verkocht worden.

Meerdere vennootschappen op hetzelfde adres is echt geen panama papers constructie hoor :bang:
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Provider

nieuwe naam doorgegeven VDSL aansluiting, daar mijn vader overleden was. Dag nadien aangeboden om nieuwe account aan te maken op naam van mijn moeder. Bij Telenet/Engie/Nieuwsblad ben ik 2 weken later nog geen stap verder,....

Alsof grote ISP's je in het weekend gaan helpen. :-D

Vlieg maar naar 'betere' oorden.... :lol:

Ligt het aan mij, maar heb indruk met userbase accounts die weinig of niets posten in (licht)jaren, plots vanonder hun steen komen, om zonder veel kennis van zaken Edpnet te bashen.
B.Kafka
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 3 keer

Als iemand in de touwen hangt is het makkelijk er wat op te gaan meppen. Zodra die weer rechtstaat kruipen ze weer onder hun steen. Typisch trollen/bully gedrag. Just ignore, don't feed the trolls.
kevjoe
Starter
Starter

satsurfer schreef: 18 dec 2022, 23:10
nieuwe naam doorgegeven VDSL aansluiting, daar mijn vader overleden was. Dag nadien aangeboden om nieuwe account aan te maken op naam van mijn moeder. Bij Telenet/Engie/Nieuwsblad ben ik 2 weken later nog geen stap verder,....

Alsof grote ISP's je in het weekend gaan helpen. :-D

Vlieg maar naar 'betere' oorden.... :lol:

Ligt het aan mij, maar heb indruk met userbase accounts die weinig of niets posten in (licht)jaren, plots vanonder hun steen komen, om zonder veel kennis van zaken Edpnet te bashen.
In mijn mening: ik ben ondertussen een slordige 2 en een half jaar klant en ik heb de klantendienst nog nooit nodig gehad. Alles werkt gewoon (buiten toen met de DDoS, maar dat is natuurlijk voor elke provider een issue, en de pingissues in de avond die nu ook volledig opgelost zijn). Ik ben nog nooit zo tevreden geweest van een provider.
De enige provider die in de buurt kwam, was Telenet toen ik er een business-pack had (maar, ik had geen BTW nummer in die tijd en kon ze dus ook gewoon niet telefonisch contacteren, want zonder BTW-nummer kwam je toen niet binnen). Toen sprongen ze wel, maar dat was vermoedelijk omdat ze ook een gigantisch domme fout gemaakt hadden (ze hadden per ongeluk in plaats van een ToF-filter te plaatsen, mijn lijn fysiek afgesloten. Geen idee hoe je dat per ongeluk doet, maar toch).

Indertijd bij Orange heb ik maanden gesukkeld en hebben ze de problemen nooit opgelost gekregen, dus ben ik toen gewoon overgeschakeld. Maar hier, op mijn huidig adres, vanaf dag 1 edpnet en nog steeds niets van problemen gehad.

Om even terug naar de essentie te komen: alle ISP's zijn slecht als je ze moet contacteren, het gaat er vooral over hoe vaak je ze moet contacteren. En soms is dat frusterend, maar end of the day is een ISP zoals edpnet ook nog steeds afhankelijk van Proximus en kan er daar ook nog veel fout lopen.

Overigens, fijn dat we een update gekregen hebben in verband met de situatie dat de bescherming verlengd is. Communicatie is iets wat ik als persoon enorm waardeer en dat is iets wat ik bij edpnet steeds goed gevonden heb: als er een issue is, weet je het snel via Twitter of andere platformen. Da's bij andere ISPs vaak andere koek.

(Het is overigens ook voor providers heel fijn om klanten te hebben die meedenken als er issues zijn. Niet direct gaan klagen en zagen, maar proberen samen met hun een issue uit te zoeken, want het is zo goed als nooit onwil of slechte wil. Onlangs had ik nog bij een web host een issue waarbij we samen de oplossing gevonden hadden, na enkele weken zoeken - de bereidheid om tot een oplossing te komen, hoe lang het ook duurt, is ook heel erg waardevol, langs beide kanten).
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
Bedankt: 598 keer
Te Koop forum

B.Kafka schreef: 19 dec 2022, 09:07 Als iemand in de touwen hangt is het makkelijk er wat op te gaan meppen.
ligt eraan hoe hoog die hangt :angel:

ik vermoed dat er wel een overname uit de bus komt....
maar ik ben wel benieuwd naar welke partij dat zal zijn, en hoeveel $$$ erbij gemoeid zal zijn.
wquatan
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 7 keer

12 jaar ben ik een uitermate tevreden klant bij EDPNET, dit ondanks mijn zeer kritische ingesteldheid
De weinige keren dat ik hun Helpdesk nodig had (meestal wegens een Proximus-probleem) werd ik altijd behulpzaam geholpen.

Toen ik daarvoor bij Telenet zat was dat een ander verhaal. Alleen maar frustraties.

Als er één provider is die ik altijd aan iedereen aangeraden heb, dan is het EDPNET.
Ik hoop dan ook van harte dat ze een herstart kunnen doen en ook uit handen van die andere ISP's kunnen blijven, waar de klant een genummerde money-machine is.

Naast al dat negativisme wil ik ook dat de kwaliteiten van EDPNET vermeld worden

PS : Ik ben geen medewerker, en ook geen aandeelhouder, alleen maar een kritische maar heel tevreden klant
glennvho
Starter
Starter

Youfone gaat binnenkort vast internet aanbieden in België, toeval of niet?

Bron: https://tweakers.net/nieuws/204886/youf ... ieden.html
Gesloten

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”