EDPnet vraagt bescherming tegen schuldeisers
- EDPnet
- ISP Official
- Berichten: 383
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 12:33
- Locatie: St.-Niklaas, .be, .eu
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 153 keer
Onze excuses. Geef in apart bericht even je klantnummer op of ticketnummer mocht dat er zijn. Terugbetalingen worden nu beter (lees wekelijks) opgevolgd en uitgevoerd. Kan zijn dat dit niet meteen duidelijk is in de opvolging bij onze collega’s van accounting.
internet, fiber & telephony
-
- Starter
- Berichten: 23
- Lid geworden op: 25 jun 2017, 12:00
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 1 keer
Wel vreemd om een mail te krijgen van EDPnet in deze situatie met als onderwerp "Alles wordt duurder, behalve dit".
Promotie voor een verhoging van de limieten van de GSM abonnementen. Begrijp ik, maar is wel een vreemd moment om zoiets te sturen.
(Overigens, de from is gewoon een naam, die best instellen op EDPnet in de toekomst).
Promotie voor een verhoging van de limieten van de GSM abonnementen. Begrijp ik, maar is wel een vreemd moment om zoiets te sturen.
(Overigens, de from is gewoon een naam, die best instellen op EDPnet in de toekomst).
- EDPnet
- ISP Official
- Berichten: 383
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 12:33
- Locatie: St.-Niklaas, .be, .eu
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 153 keer
Waarom zouden we geen mail over oa ons mobiel aanbod uitsturen… We doen onze job verder zoals normaal. En de naam is zelfs bewust gekozen. Dat is eens persoonlijker dan altijd ‘het edpnet team’, toch?
internet, fiber & telephony
-
- Pro Member
- Berichten: 447
- Lid geworden op: 05 sep 2019, 14:15
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 37 keer
"Vreemd" is een van de favoriete woordjes van de Vlaming. Het is een manier om te suggereren dat een ander iets verkeerd gedaan heeft, zonder dat je specifiek moet benoemen wat dat nou juist zou geweest zijn. Je noemt het uiteindelijk ook maar gewoon "vreemd", je beschuldigt iemand niet van een misdaad of zo. Dat dat woord kan je zonder sociaal risico gebruiken om te refereren naar al wie iets doet dat je niet verwacht had (wat voor de Vlaamse volksaard de ultieme faux pas is).
-
- Plus Member
- Berichten: 108
- Lid geworden op: 23 aug 2012, 23:29
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 9 keer
Ik heb de info in een privébericht verstuurd. Bedankt.EDPnet schreef: 13 dec 2022, 10:06 Onze excuses. Geef in apart bericht even je klantnummer op of ticketnummer mocht dat er zijn. Terugbetalingen worden nu beter (lees wekelijks) opgevolgd en uitgevoerd. Kan zijn dat dit niet meteen duidelijk is in de opvolging bij onze collega’s van accounting.
-
- Starter
- Berichten: 23
- Lid geworden op: 25 jun 2017, 12:00
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 1 keer
Dat is inderdaad persoonlijker, maar dan moet ik eerst aanklikken voor ik weet dat het van edpnet komt, en soms neem ik die moeite niet als ik de afzender niet ken (en gaat het linea recta de vuilbak in - afhankelijk van het onderwerp, gezien dat de enige informatie is die ik op dat moment zie). Vandaar dat ik het vermelde.EDPnet schreef: 13 dec 2022, 12:01 Waarom zouden we geen mail over oa ons mobiel aanbod uitsturen… We doen onze job verder zoals normaal. En de naam is zelfs bewust gekozen. Dat is eens persoonlijker dan altijd ‘het edpnet team’, toch?
En ik vond het ook wat vreemd, vooral gezien we nog niet echt nieuws over de toekomst hebben - al denk ik an sich dat dit wel een goed teken is?
Laatst gewijzigd door kevjoe 14 dec 2022, 10:37, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Pro Member
- Berichten: 447
- Lid geworden op: 05 sep 2019, 14:15
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 37 keer
Het is jouw recht om alles als spam/phishing/onbelangrijk te beschouwen behoudens positieve indicatie van het tegendeel. Je mag echter niet van anderen eisen dat ze jouw arbitraire en persoonlijke criteria daarvoor kennen en er rekening mee houden. Als je vind dat he te veel spam/phishing-mails of onbelangrijke mails krijgt, dan is het jouw verantwoordelijkheid om een goede strategie te creëren om daar mee om te gaan.kevjoe schreef: 13 dec 2022, 13:34 maar dan moet ik eerst aanklikken voor ik weet dat het van edpnet komt, en soms neem ik die moeite niet als ik de afzender niet ken (en gaat het linea recta de vuilbak in).
-
- Starter
- Berichten: 23
- Lid geworden op: 25 jun 2017, 12:00
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 1 keer
Dat doe ik toch helemaal niet? Ik gaf gewoon aan dat ik het vreemd vond, vooral door de combinatie van naam + onderwerp welke voor mij niet direct uitnodigend overkwam.stefan1234 schreef: 13 dec 2022, 13:47Het is jouw recht om alles als spam/phishing/onbelangrijk te beschouwen behoudens positieve indicatie van het tegendeel. Je mag echter niet van anderen eisen dat ze jouw arbitraire en persoonlijke criteria daarvoor kennen en er rekening mee houden. Als je vind dat he te veel spam/phishing-mails of onbelangrijke mails krijgt, dan is het jouw verantwoordelijkheid om een goede strategie te creëren om daar mee om te gaan.kevjoe schreef: 13 dec 2022, 13:34 maar dan moet ik eerst aanklikken voor ik weet dat het van edpnet komt, en soms neem ik die moeite niet als ik de afzender niet ken (en gaat het linea recta de vuilbak in).
De mail die ik aankreeg, zag er als volgt uit:

Je kan daarvan zeggen wat je wilt, maar een iets duidelijkere aanduiding had voor mij gemogen. Dat was wat ik duidelijk wou maken, meer niet. En al zeker niet eisen van een ander dat ze mijn criteria daarvoor kennen en daar rekening mee houden.
Soit, genoeg hierover. Ik hoop alvast dat er positief nieuws te verwachten valt de komende dagen (en ik ga daar ook gewoon vanuit).
-
- Plus Member
- Berichten: 160
- Lid geworden op: 03 nov 2020, 20:31
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 19 keer
Onbekende afzenders komen bij mij in een aparte map terecht, die ik eens om de zoveel tijd nakijk. Als dit bij meer mensen zo is dan is het bereik van de mail een stuk minder.
Bij bijvoorbeeld Luminus sturen ze mails in de naam van "Sonia van Luminus". Dus misschien moet EDPnet er hier "Christophe van EDPnet" van maken?
Bij bijvoorbeeld Luminus sturen ze mails in de naam van "Sonia van Luminus". Dus misschien moet EDPnet er hier "Christophe van EDPnet" van maken?

-
- Pro Member
- Berichten: 447
- Lid geworden op: 05 sep 2019, 14:15
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 37 keer
'tuurlijk mag jij zeggen dat je liever hebt dat ze hun mails zus of zo versturen.kevjoe schreef: 13 dec 2022, 14:02 Dat doe ik toch helemaal niet? Ik gaf gewoon aan dat ik het vreemd vond, vooral door de combinatie van naam + onderwerp welke voor mij niet direct uitnodigend overkwam.
De mail die ik aankreeg, zag er als volgt uit:
Je kan daarvan zeggen wat je wilt, maar een iets duidelijkere aanduiding had voor mij gemogen. Dat was wat ik duidelijk wou maken, meer niet. En al zeker niet eisen van een ander dat ze mijn criteria daarvoor kennen en daar rekening mee houden.
Soit, genoeg hierover. Ik hoop alvast dat er positief nieuws te verwachten valt de komende dagen (en ik ga daar ook gewoon vanuit).
Maar als je gaat zeggen "mails van afzenders die ik niet ken gaan linea recta de vuilbak in", dan zeg je daarmee ook "als ik belangrijke informatie van jullie mis, is het jullie schuld". Als je e-mail gebruikt ben je in principe verplicht elke mail die je krijgt te bekijken om te zien of het belangrijk is. Spam is een probleem, maar het invoeren van een algemeen principe de je mail zomaar mag negeren als de afzender niet duidelijk is zonder de mail te openen, dat zou nog veel meer problemen veroorzaken.
Met de gewone post krijg ik soms ook brieven van instellingen die niet op de enveloppe zelf vermeld staan. Dat is soms belangrijke post, m.n. rekeningen die betaald moeten worden. Als ik die post linea de vuilbak in kiep omdat ik vind dat de afzender op de enveloppe vermeld zou moeten staan, en ik de post niet hoef te openen als dat niet is, dan zal dat geen verschoningsgrond zijn om niet te betalen.
-
- Member
- Berichten: 65
- Lid geworden op: 12 feb 2021, 10:24
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 10 keer
W at een oeverloos gelul ... ik zag onmiddellijk dat het van edpnet kwam via het emailadres [email protected] ...
-
- Elite Poster
- Berichten: 2749
- Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
- Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
- Bedankt: 244 keer
En een update
https://www.edpnet.be/nl/over-ons/edpnet-statement.html
https://www.edpnet.be/nl/over-ons/edpnet-statement.html
Belangrijke informatie voor onze klanten
Lieve klant,
De gerechtelijke reorganisatie is verlengd tot eind januari 2023, om een minnelijke schikking te treffen met bepaalde schuldeisers.
Intussen blijft edpnet nv actief, zonder impact voor jou als klant, zoals eerder gezegd.
We doen er alles aan een akkoord te bereiken, en we zijn er nog altijd van overtuigd dat ons dat zal lukken, zonder gevolgen voor jou als klant.
We wensen jullie alvast warme feestdagen!
Het edpnet team
-
- Elite Poster
- Berichten: 2749
- Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
- Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
- Bedankt: 244 keer
In gelijk welke constellatie - overname - nieuw kapitaal, ... denk ik dat het belangrijk is dat er een grotere no nonsense speler actief blijft op de Belgische markt.Joachim schreef: 14 dec 2022, 15:14 Damn, je bent me voorIk kan misschien nog toevoegen dat er sowieso veel interesse is, maar er is nog geen deal.
Ik hoop eigenlijk dat het een partij is die er in slaagt een tv aanbod te vinden / maken want goed internet + mobiel is er, met een basic 3 of 4 play kan je echt wel concureren met Scarlet brand en dergelijke.
-
- Plus Member
- Berichten: 208
- Lid geworden op: 24 nov 2006, 15:19
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 10 keer
Zo lang de dienstverlening er op termijn voor de klant maar niet op achteruitgaat..Joachim schreef: 14 dec 2022, 15:14Damn, je bent me voorIk kan misschien nog toevoegen dat er sowieso veel interesse is, maar er is nog geen deal.
- Joachim
- ISP Staff
- Berichten: 535
- Lid geworden op: 24 nov 2004, 22:12
- Twitter: jslabbaert
- Locatie: Sinaai-Waas
- Uitgedeelde bedankjes: 158 keer
- Bedankt: 555 keer
Ik ben er spijtig genoeg niet zelf bij betrokken, we doen sowieso ons best om ons DNA niet te verliezenTomsworld schreef: 14 dec 2022, 15:42
In gelijk welke constellatie - overname - nieuw kapitaal, ... denk ik dat het belangrijk is dat er een grotere no nonsense speler actief blijft op de Belgische markt.

- WalterB1
- Elite Poster
- Berichten: 2055
- Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
- Uitgedeelde bedankjes: 189 keer
- Bedankt: 146 keer
Hopelijk is een factor dat de overnemer eentje is die nog niet actief is op de Belgische markt als ISP.
En ook niet eentje waarbij als je genoeg gaat graven van postbus naar postbus je uitkomt van een van de grote Belgische ISP's. Een nieuwe dochter van een bestaande ISP heeft minder toegevoegde dan een echte concurrent.
Overname door wie dan ook is sowieso een garantie voor een naadloze overgang voor de klanten van EDPnet.
En ook niet eentje waarbij als je genoeg gaat graven van postbus naar postbus je uitkomt van een van de grote Belgische ISP's. Een nieuwe dochter van een bestaande ISP heeft minder toegevoegde dan een echte concurrent.
Overname door wie dan ook is sowieso een garantie voor een naadloze overgang voor de klanten van EDPnet.
- Dizzy
- Elite Poster
- Berichten: 12316
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
- Locatie: Hier ter plaatse
- Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
- Bedankt: 709 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Er zal wel interesse zijn... van Proximus en Telenet 

Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
- JamesEarlGray
- Elite Poster
- Berichten: 1331
- Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
- Uitgedeelde bedankjes: 78 keer
- Bedankt: 135 keer
Als dat er ooit van komt, gaat de bevoegde minister wakker worden naast een paardenhoofd.
-
- Plus Member
- Berichten: 108
- Lid geworden op: 23 aug 2012, 23:29
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 9 keer
Update: een medewerker contacteerde mij om mijn IBAN te bevestigen en vandaag staat het geld al op mijn rekening.

- Dizzy
- Elite Poster
- Berichten: 12316
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
- Locatie: Hier ter plaatse
- Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
- Bedankt: 709 keer
- Recent bedankt: 7 keer
In België is dat er eentje van chocolade met pralinévullingJamesEarlGray schreef: 14 dec 2022, 20:41Als dat er ooit van komt, gaat de bevoegde minister wakker worden naast een paardenhoofd.

Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
- svermassen
- Elite Poster
- Berichten: 2302
- Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 60 keer
Tuurlijk zal er interesse van die 2 zijn.
Groten kunnen een grotere zak geld op de tafel leggen.
We zullen wel zien, maar het zou enorm spijtig zijn dan.
Groten kunnen een grotere zak geld op de tafel leggen.
We zullen wel zien, maar het zou enorm spijtig zijn dan.
Laatst gewijzigd door svermassen 15 dec 2022, 13:12, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Plus Member
- Berichten: 145
- Lid geworden op: 04 mei 2006, 09:37
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 10 keer
Internetprovider EDPnet langer beschermd tegen schuldeisers
De in financiële moeilijkheden verkerende internetprovider EDPnet krijgt langer bescherming tegen zijn schuldeisers. Dat staat te lezen in een mededeling van het bedrijf.
Internetprovider EDPnet langer beschermd tegen schuldeisers
Normaal zou de bescherming aflopen op 15 december, maar de gerechtelijke reorganisatie werd volgens EDPnet verlengd tot eind januari. Er wordt geprobeerd een minnelijke schikking te treffen met de schuldeisers.
Lees ook: In moeilijkheden geraakt EDPnet heeft 'aanzienlijke schulden' bij Proximus
EDPnet heeft onder meer schulden bij Proximus, bij wie EDPnet netwerkcapaciteit huurt om zijn diensten aan te bieden. Het moet groothandelstarieven betalen, maar is zijn verplichtingen niet nagekomen.
De financiële situatie heeft geen gevolgen voor de diensten van de klanten. EDPnet telt 46.000 klanten voor een vaste internetverbinding en zowat 20.000 voor mobiele telefonie.
bron: https://datanews.knack.be/ict/nieuws/in ... 21739.html
De in financiële moeilijkheden verkerende internetprovider EDPnet krijgt langer bescherming tegen zijn schuldeisers. Dat staat te lezen in een mededeling van het bedrijf.
Internetprovider EDPnet langer beschermd tegen schuldeisers
Normaal zou de bescherming aflopen op 15 december, maar de gerechtelijke reorganisatie werd volgens EDPnet verlengd tot eind januari. Er wordt geprobeerd een minnelijke schikking te treffen met de schuldeisers.
Lees ook: In moeilijkheden geraakt EDPnet heeft 'aanzienlijke schulden' bij Proximus
EDPnet heeft onder meer schulden bij Proximus, bij wie EDPnet netwerkcapaciteit huurt om zijn diensten aan te bieden. Het moet groothandelstarieven betalen, maar is zijn verplichtingen niet nagekomen.
De financiële situatie heeft geen gevolgen voor de diensten van de klanten. EDPnet telt 46.000 klanten voor een vaste internetverbinding en zowat 20.000 voor mobiele telefonie.
bron: https://datanews.knack.be/ict/nieuws/in ... 21739.html
- on4bam
- Moderator
- Berichten: 6415
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Locatie: 127.0.0.1 of elders
- Uitgedeelde bedankjes: 304 keer
- Bedankt: 631 keer
- Recent bedankt: 10 keer
BS!Yator schreef: 17 dec 2022, 08:43 Dan halen ze het geld van de maand nadien al binnen zonder dat de klant zekerheid heeft op voortbestaan
Jij gaat er van uit dat iedereen op dezelfde dag betaalt en dat is niet zo.
Bij mij moet er tegen de twaalfde betaald worden. Het maakt dus helemaal niets uit.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Pro Member
- Berichten: 247
- Lid geworden op: 12 maa 2008, 20:16
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 6 keer
Helpdesk reageert niet meer op ticket en de.vriendin heeft onstabiele vdsl lijn. Jammer maar als er geen actie komt vliegen ze bij 4 huishoudens er uit.
- Data technicus
- Elite Poster
- Berichten: 887
- Lid geworden op: 21 mei 2020, 14:39
- Locatie: Spalbeek (Hasselt)
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 110 keer
Is toch gek dat al de andere bedrijven behalve EDPNET en AMBALI AVIATION op hetzelfde adres failliet zijn. Waarvan dan 1 bedrijf Clancy juist aangesteld geweest is als gedelegeerd bestuurder van een bedrijf in Genk nl. Deutz aviation technics. Denk dat er gewoon achter schermen vanalles fout loop en iets niet klopt.
Je kunt alles hier zien: https://www.staatsbladmonitor.be/ondern ... 0462020502
Je kunt alles hier zien: https://www.staatsbladmonitor.be/ondern ... 0462020502
- on4bam
- Moderator
- Berichten: 6415
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Locatie: 127.0.0.1 of elders
- Uitgedeelde bedankjes: 304 keer
- Bedankt: 631 keer
- Recent bedankt: 10 keer
De helpdesk is in het weekend niet te bereiken.crazydavid schreef: 18 dec 2022, 18:21 Helpdesk reageert niet meer op ticket en de.vriendin heeft onstabiele vdsl lijn. Jammer maar als er geen actie komt vliegen ze bij 4 huishoudens er uit.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
- EDPnet
- ISP Official
- Berichten: 383
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 12:33
- Locatie: St.-Niklaas, .be, .eu
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 153 keer
Onze excuses. Geef even het ticketnummer door in een bericht. Dan bekijken we ook waarom er vertraging zit op het antwoord. Wanneer was de laatste update? We nemen het dan morgenochtend op met onze collega’s.crazydavid schreef: 18 dec 2022, 18:21 Helpdesk reageert niet meer op ticket en de.vriendin heeft onstabiele vdsl lijn. Jammer maar als er geen actie komt vliegen ze bij 4 huishoudens er uit.
internet, fiber & telephony
-
- Elite Poster
- Berichten: 813
- Lid geworden op: 06 okt 2010, 12:29
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 64 keer
Toch logisch dat dat allemaal op hetzelfde adres zit? Dit is voor elk bedrijf zo, kijk maar eens naar de structuur achter jouw werkgever. Zelfs elke KMO in dit land heeft gewoon een spinnenweg van (management)-vennootschapjes errond zitten. In tijdens van crisis is dat handig want de ene kan failliet gaan terwijl de rest blijft opereren. Dat is juist het interessante en goede in deze zaak, geeft EDPnet alle kansen terwijl het in een aparte vennootschap afgeschermd zit. Zit de hoofdaandeelhouder in de problemen dan is de vennootschap ook veilig en moet hoogstens het bedrijf verkocht worden.Data technicus schreef: 18 dec 2022, 18:41 Is toch gek dat al de andere bedrijven behalve EDPNET en AMBALI AVIATION op hetzelfde adres failliet zijn. Waarvan dan 1 bedrijf Clancy juist aangesteld geweest is als gedelegeerd bestuurder van een bedrijf in Genk nl. Deutz aviation technics. Denk dat er gewoon achter schermen vanalles fout loop en iets niet klopt.
Je kunt alles hier zien: https://www.staatsbladmonitor.be/ondern ... 0462020502
Meerdere vennootschappen op hetzelfde adres is echt geen panama papers constructie hoor

-
- Elite Poster
- Berichten: 6044
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 626 keer
- Bedankt: 385 keer
- Recent bedankt: 3 keer
nieuwe naam doorgegeven VDSL aansluiting, daar mijn vader overleden was. Dag nadien aangeboden om nieuwe account aan te maken op naam van mijn moeder. Bij Telenet/Engie/Nieuwsblad ben ik 2 weken later nog geen stap verder,....crazydavid schreef: 18 dec 2022, 18:21 Helpdesk reageert niet meer op ticket en de.vriendin heeft onstabiele vdsl lijn. Jammer maar als er geen actie komt vliegen ze bij 4 huishoudens er uit.
Alsof grote ISP's je in het weekend gaan helpen.

Vlieg maar naar 'betere' oorden....

Ligt het aan mij, maar heb indruk met userbase accounts die weinig of niets posten in (licht)jaren, plots vanonder hun steen komen, om zonder veel kennis van zaken Edpnet te bashen.
-
- Starter Plus
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 27 maa 2019, 02:45
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 3 keer
Als iemand in de touwen hangt is het makkelijk er wat op te gaan meppen. Zodra die weer rechtstaat kruipen ze weer onder hun steen. Typisch trollen/bully gedrag. Just ignore, don't feed the trolls.
-
- Starter
- Berichten: 23
- Lid geworden op: 25 jun 2017, 12:00
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 1 keer
In mijn mening: ik ben ondertussen een slordige 2 en een half jaar klant en ik heb de klantendienst nog nooit nodig gehad. Alles werkt gewoon (buiten toen met de DDoS, maar dat is natuurlijk voor elke provider een issue, en de pingissues in de avond die nu ook volledig opgelost zijn). Ik ben nog nooit zo tevreden geweest van een provider.satsurfer schreef: 18 dec 2022, 23:10nieuwe naam doorgegeven VDSL aansluiting, daar mijn vader overleden was. Dag nadien aangeboden om nieuwe account aan te maken op naam van mijn moeder. Bij Telenet/Engie/Nieuwsblad ben ik 2 weken later nog geen stap verder,....crazydavid schreef: 18 dec 2022, 18:21 Helpdesk reageert niet meer op ticket en de.vriendin heeft onstabiele vdsl lijn. Jammer maar als er geen actie komt vliegen ze bij 4 huishoudens er uit.
Alsof grote ISP's je in het weekend gaan helpen.![]()
Vlieg maar naar 'betere' oorden....
Ligt het aan mij, maar heb indruk met userbase accounts die weinig of niets posten in (licht)jaren, plots vanonder hun steen komen, om zonder veel kennis van zaken Edpnet te bashen.
De enige provider die in de buurt kwam, was Telenet toen ik er een business-pack had (maar, ik had geen BTW nummer in die tijd en kon ze dus ook gewoon niet telefonisch contacteren, want zonder BTW-nummer kwam je toen niet binnen). Toen sprongen ze wel, maar dat was vermoedelijk omdat ze ook een gigantisch domme fout gemaakt hadden (ze hadden per ongeluk in plaats van een ToF-filter te plaatsen, mijn lijn fysiek afgesloten. Geen idee hoe je dat per ongeluk doet, maar toch).
Indertijd bij Orange heb ik maanden gesukkeld en hebben ze de problemen nooit opgelost gekregen, dus ben ik toen gewoon overgeschakeld. Maar hier, op mijn huidig adres, vanaf dag 1 edpnet en nog steeds niets van problemen gehad.
Om even terug naar de essentie te komen: alle ISP's zijn slecht als je ze moet contacteren, het gaat er vooral over hoe vaak je ze moet contacteren. En soms is dat frusterend, maar end of the day is een ISP zoals edpnet ook nog steeds afhankelijk van Proximus en kan er daar ook nog veel fout lopen.
Overigens, fijn dat we een update gekregen hebben in verband met de situatie dat de bescherming verlengd is. Communicatie is iets wat ik als persoon enorm waardeer en dat is iets wat ik bij edpnet steeds goed gevonden heb: als er een issue is, weet je het snel via Twitter of andere platformen. Da's bij andere ISPs vaak andere koek.
(Het is overigens ook voor providers heel fijn om klanten te hebben die meedenken als er issues zijn. Niet direct gaan klagen en zagen, maar proberen samen met hun een issue uit te zoeken, want het is zo goed als nooit onwil of slechte wil. Onlangs had ik nog bij een web host een issue waarbij we samen de oplossing gevonden hadden, na enkele weken zoeken - de bereidheid om tot een oplossing te komen, hoe lang het ook duurt, is ook heel erg waardevol, langs beide kanten).
- Splitter
- Elite Poster
- Berichten: 5866
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 598 keer
ligt eraan hoe hoog die hangtB.Kafka schreef: 19 dec 2022, 09:07 Als iemand in de touwen hangt is het makkelijk er wat op te gaan meppen.

ik vermoed dat er wel een overname uit de bus komt....
maar ik ben wel benieuwd naar welke partij dat zal zijn, en hoeveel $$$ erbij gemoeid zal zijn.
-
- Member
- Berichten: 97
- Lid geworden op: 04 maa 2010, 23:34
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 7 keer
12 jaar ben ik een uitermate tevreden klant bij EDPNET, dit ondanks mijn zeer kritische ingesteldheid
De weinige keren dat ik hun Helpdesk nodig had (meestal wegens een Proximus-probleem) werd ik altijd behulpzaam geholpen.
Toen ik daarvoor bij Telenet zat was dat een ander verhaal. Alleen maar frustraties.
Als er één provider is die ik altijd aan iedereen aangeraden heb, dan is het EDPNET.
Ik hoop dan ook van harte dat ze een herstart kunnen doen en ook uit handen van die andere ISP's kunnen blijven, waar de klant een genummerde money-machine is.
Naast al dat negativisme wil ik ook dat de kwaliteiten van EDPNET vermeld worden
PS : Ik ben geen medewerker, en ook geen aandeelhouder, alleen maar een kritische maar heel tevreden klant
De weinige keren dat ik hun Helpdesk nodig had (meestal wegens een Proximus-probleem) werd ik altijd behulpzaam geholpen.
Toen ik daarvoor bij Telenet zat was dat een ander verhaal. Alleen maar frustraties.
Als er één provider is die ik altijd aan iedereen aangeraden heb, dan is het EDPNET.
Ik hoop dan ook van harte dat ze een herstart kunnen doen en ook uit handen van die andere ISP's kunnen blijven, waar de klant een genummerde money-machine is.
Naast al dat negativisme wil ik ook dat de kwaliteiten van EDPNET vermeld worden
PS : Ik ben geen medewerker, en ook geen aandeelhouder, alleen maar een kritische maar heel tevreden klant
Youfone gaat binnenkort vast internet aanbieden in België, toeval of niet?
Bron: https://tweakers.net/nieuws/204886/youf ... ieden.html
Bron: https://tweakers.net/nieuws/204886/youf ... ieden.html