Het heeft er alle schijn van dat de hardware module die de wifi verzorgt defect geraakt is want om de zoveel tijd verliest de shield de connectie met de router. router en shield staan al lang in elkanders buurt en nooit wifi uitval geweten. Mijn vraag is nu of ik ga geholpen zijn door een utp kabel te leggen of maakt de ethernetpoort aan de shield deel uit van dezelfde hardwaremodule?
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
wifi nvidia shield
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
- Bedankt: 53 keer
Geen idee maar een utp kabel testen is het proberen waard, lukt dat ook niet, dan scheelt er waarschijnlijk iets aan.
Het laatste je daarna kan doen is heel de boel eens resetten en nog eens proberen, als dat dan nog weer miserie is hoopk voor u je nog garantie hebt.
Het laatste je daarna kan doen is heel de boel eens resetten en nog eens proberen, als dat dan nog weer miserie is hoopk voor u je nog garantie hebt.
Tttsss
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 29 keer
de shield is van juli 2016 maar krijgt wel nog steeds firmware updates en als hij werkt werkt die nog vlot.Unicorn1 schreef:Geen idee maar een utp kabel testen is het proberen waard, lukt dat ook niet, dan scheelt er waarschijnlijk iets aan.
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk