Proximus tarieven weer duurder.
Proximus verhoogt op 1 januari opnieuw tarieven: om welke diensten gaat het? Hoeveel duurder wordt bellen en surfen?
https://www.hln.be/geld/proximus-verhoo ... ~a3b69ce7/
Proximus verhoogt tarieven in januari
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
- Bedankt: 57 keer
Nu Scarlet ook volledig Proximus is ontsnapt het ook de dans niet meer, toevallig 

- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
- Bedankt: 102 keer
Wie nog vlug veranderde naar Scarlet Loco is er aan voor de moeite, maar anders gezien nog altijd goedkoper dan de concurrentie.
Ze spreken niet over Mobile Vikings dus daar zal het wel blijven van prijs, wat op zich eigenlijk al 4 € duurder is dan de Loco.
Ze spreken niet over Mobile Vikings dus daar zal het wel blijven van prijs, wat op zich eigenlijk al 4 € duurder is dan de Loco.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png

Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
- heist_175
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
- Bedankt: 1176 keer
Het valt idd op dat Scarlet nu ook telkens "een paar euro" duurder wordt.
Hadden ze in januari dit jaar niet al een verhoging doorgevoerd? De aandeelhouders (incl de BE staat) zullen blij zijn: hogere inkomsten, gewoon omdat het kan
.
Hadden ze in januari dit jaar niet al een verhoging doorgevoerd? De aandeelhouders (incl de BE staat) zullen blij zijn: hogere inkomsten, gewoon omdat het kan

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 33 keer
Als aandeelhouder ben ik alleszins niet content. De inflatie is minstens 12% en de prijs stijgt maar 5%. Wie gaat dat verlies incasseren? De klanten zitten toch klem, waarom je dan inhouden.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 9 keer
Het is toch de 2de keer dat ze de prijzen met 5% verhogen in een jaar tijd? Dus 2x 5% vs 12%?
- cadsite
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 311 keer
- Bedankt: 710 keer
Dan nog...
Dat is gewoon een belachelijke reactie.
De index is er door een korf. Als iedereen, zelfs mensen/diensten die geen gelijke prijsverhoging ondergaan in hun kosten diezelfde index doorrekenen is het gewoon profitariaat.
Dat is gewoon een belachelijke reactie.
De index is er door een korf. Als iedereen, zelfs mensen/diensten die geen gelijke prijsverhoging ondergaan in hun kosten diezelfde index doorrekenen is het gewoon profitariaat.
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
- Bedankt: 3720 keer
Internet Essentials (vroeger "Start")....Data technicus schreef: 02 nov 2022, 12:16 Proximus verhoogt op 1 januari opnieuw tarieven: om welke diensten gaat het? Hoeveel duurder wordt bellen en surfen?
- vorige keer een prijsdaling (naar 25€)

- nu geen prijsverhoging

Met 60/4 ben ik tevreden...
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 162 keer
- Bedankt: 387 keer
alles is duurder aan het worden.
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
- buthead
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 127 keer
Ale weeral is pechPatje schreef:Wie nog vlug veranderde naar Scarlet Loco is er aan voor de moeite, maar anders gezien nog altijd goedkoper dan de concurrentie.
Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
- Bedankt: 282 keer
34€ voor onbegrensd internet met snelheden tot 91/27 Mbps vind ik best een redelijke prijs...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
- buthead
- Elite Poster
Is zeker een heel goede prijs.
Denk momenteel de beste , goedkoper vind je niet voor onbeperkt en Max vdsl snelheid
Denk momenteel de beste , goedkoper vind je niet voor onbeperkt en Max vdsl snelheid
- M25703
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 10 keer
Hier meer info:
https://www.proximus.be/nl/id_cr_warnla ... /pricelist
Ik bekeek het even in mijn historiek van facturen. Dit zal onze 3de prijsstijging zijn sinds april 2022, waar ik voor april 2022 nog 69.99 betaalde, zal ik in januari 2023 zo'n 87.99 euro betalen voor hetzelfde abonnement. Dat is een stijging van ongeveer 25% (18 euro) in nog geen jaar tijd. Dat is gevoelig meer dat de inflatie... De service nam ook gelijktijdig af, de 'onbeperkte' mobiele data op bepaalde apps (zoals netflix, spotify, youtube (inclusief youtube music) deezer, whatsapp en facebook verdwenen en het jaar ervoor verdween ook het inbegrepen shadow cloud abonnement).
Ik weet het, het staat mij vrij om te veranderen...
En dat staat ook effectief op de agenda om te doen, eenmaal die fiber aansluiting het mogelijk is.
https://www.proximus.be/nl/id_cr_warnla ... /pricelist
Ik bekeek het even in mijn historiek van facturen. Dit zal onze 3de prijsstijging zijn sinds april 2022, waar ik voor april 2022 nog 69.99 betaalde, zal ik in januari 2023 zo'n 87.99 euro betalen voor hetzelfde abonnement. Dat is een stijging van ongeveer 25% (18 euro) in nog geen jaar tijd. Dat is gevoelig meer dat de inflatie... De service nam ook gelijktijdig af, de 'onbeperkte' mobiele data op bepaalde apps (zoals netflix, spotify, youtube (inclusief youtube music) deezer, whatsapp en facebook verdwenen en het jaar ervoor verdween ook het inbegrepen shadow cloud abonnement).
Ik weet het, het staat mij vrij om te veranderen...
En dat staat ook effectief op de agenda om te doen, eenmaal die fiber aansluiting het mogelijk is.
4d 32 35 37 30 33
- buthead
- Elite Poster
Volgens medewerker van scarlet is het effectief max snelheid afhak van je lijnwaarden.
Medewerker zij dat ze met heel weinig zijn voor alles voor scarlet ..low cost voor iets maar ze gaan dit wel communiceren maar duurt enige tijd.
Ik zou gewoon overstappen
Medewerker zij dat ze met heel weinig zijn voor alles voor scarlet ..low cost voor iets maar ze gaan dit wel communiceren maar duurt enige tijd.
Ik zou gewoon overstappen