M_016 schreef: 23 nov 2022, 19:54
Dat bovenstaande gepaard zou gaan met het gebruik van opnames in de cloud voor de Telenet digibox lijkt mij weinig waarschijnlijk (enkel cloudopnames voor de recentere TVbox zonder HD bij mijn weten)
Ik vermoed ook niet dat Telenet weet welke opnames zich eventueel op uw niet interactieve digicorder bevinden
Telenet weet natuurlijk niet welke opnames zich op een
niet interactieve digicorder bevinden.
Maar in het geval van
@lacer gaat het hier niet over een
niet interactieve digicorder, maar wel over een digicorder waarbij de modem "95% van de tijd uitstaat", dus nu en dan eens enkele minuten wel interactief is.
Dat de opnames van de digicorder nu ook via de Cloud te bekijken zijn is inderdaad nieuw (en interessant)
Technisch gezien is dat perfect mogelijk.
- - alle programma's (van minder dan 60 dagen oud) staan sowieso al in de Cloud, gezien Telenet gewoon alles "opneemt"
- een "opname in de Cloud" is niet meer dan een lijst van programma's die jij hebt aangeduid om later terug te bekijken
- in die paar minuten dat de digicorder af en toe interactief is, kan de digicorder perfect jouw individuele "Cloud list" synchroniseren / updaten
Toegevoegd na 3 minuten 15 seconden:
lacer schreef: 23 nov 2022, 22:39
De lijst met opnames klopt met de opnames in de Digicorder, maar is niet up to date denk ik, want de modem ligt al enkele dagen uit.
Ja dat bedoeld ik inderdaad: de lijst met de opnames zal gesyncroniseerd worden van zodra je digicorder terug eens on-line komt.
Omgekeerde richting zal natuurlijk niet werken
Opname's in de Cloud zullen niet op de harddisk van je digicorder komen (maar misschien wel te bekijken op de digicorder)?
Dit zijn allemaal logische stappen en voorbereidingen voor "all IP" en afschakeling DVB-C op termijn.