"Bestel home internet" knop werkt niet

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4056
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 428 keer
Bedankt: 113 keer
Provider

Als ik op de website van Orange op de "Bestel Home Internet" knop klik, dan gebeurd er niks.
Zijn hier nog mensen die dit probleem hebben, want ik heb al met twee computers dat getest en met verschillende browsers?

https://www.orange.be/nl/producten-en-d ... e-internet
ivob
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6162
Lid geworden op: 03 feb 2022, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 745 keer
Bedankt: 312 keer

Je krijgt dan gewoon een melding om ze zelf te contacteren op hun gratis O800 nummer of om een formulier in te vullen zodat ze zelf kunnen terugbellen:

Bel 0800 3 5858
Bel gratis met je vaste lijn of met je smartphone

Bel mij terug
Vul ons formulier in en een van onze medewerkers belt je binnen het uur om je bestelling te af te ronden
Sol Invictus!
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4056
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 428 keer
Bedankt: 113 keer
Provider

Ok bedankt
Wel vreemd dat je dat niet online kan afhandelen.
Uloga
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 08 feb 2008, 12:11
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 8 keer
Provider

AnD schreef: 09 nov 2022, 17:44 Ok bedankt
Wel vreemd dat je dat niet online kan afhandelen.
Dat zou je inderdaad denken hé, maar gelukkig doen ze het wel heel goed via de telefoon.
Ik heb vorig jaar bij Telenet de bestelling online gedaan en na 2 dagen niets te horen toch maar eens gebeld: "Ah ja, het online formulier werkt niet altijd even goed", dus dan toch ook maar via de telefoon gedaan.

Ik heb vrijdag bestelling gedaan bij Orange en donderdag komen ze al installeren + de simkaart lag vandaag in de bus.

Tot zover alleen maar positiviteit.
:banana:
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4056
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 428 keer
Bedankt: 113 keer
Provider

Ik moet zeggen dat alles ook wel vlot verlopen was. Op donderdag gebeld en 's maandags kwam de installateur al. Heb het nu al een week.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar, Hey telecom)”