Als ik op de website van Orange op de "Bestel Home Internet" knop klik, dan gebeurd er niks.
Zijn hier nog mensen die dit probleem hebben, want ik heb al met twee computers dat getest en met verschillende browsers?
https://www.orange.be/nl/producten-en-d ... e-internet
"Bestel home internet" knop werkt niet
-
- Elite Poster
- Berichten: 6162
- Lid geworden op: 03 feb 2022, 14:32
- Uitgedeelde bedankjes: 745 keer
- Bedankt: 312 keer
Je krijgt dan gewoon een melding om ze zelf te contacteren op hun gratis O800 nummer of om een formulier in te vullen zodat ze zelf kunnen terugbellen:
Bel 0800 3 5858
Bel gratis met je vaste lijn of met je smartphone
Bel mij terug
Vul ons formulier in en een van onze medewerkers belt je binnen het uur om je bestelling te af te ronden
Bel 0800 3 5858
Bel gratis met je vaste lijn of met je smartphone
Bel mij terug
Vul ons formulier in en een van onze medewerkers belt je binnen het uur om je bestelling te af te ronden
Sol Invictus!
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
-
- Pro Member
- Berichten: 244
- Lid geworden op: 08 feb 2008, 12:11
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 8 keer
Dat zou je inderdaad denken hé, maar gelukkig doen ze het wel heel goed via de telefoon.
Ik heb vorig jaar bij Telenet de bestelling online gedaan en na 2 dagen niets te horen toch maar eens gebeld: "Ah ja, het online formulier werkt niet altijd even goed", dus dan toch ook maar via de telefoon gedaan.
Ik heb vrijdag bestelling gedaan bij Orange en donderdag komen ze al installeren + de simkaart lag vandaag in de bus.
Tot zover alleen maar positiviteit.
