Mogelijk overstappen in de toekomst en ben mij al aan het voorbereiden als het moet. Ben in het bezit van een FRITZ!Box 7530 AX en zou graag het volgende willen weten.
- Was het moeilijk om de PPPoE logingegevens te bemachtigen om zo enkel de FRITZ!Box te gebruiken als enige router / switch in je netwerk?
- Hoeveel data verbruik je en ben je klant geworden voor of na dat de verbruiksmeter niet meer functioneel was?
Alvast bedankt.
Wie zit er op Poco + FRITZ!Box?
- Sinna
- Elite Poster
- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 333 keer
- Bedankt: 227 keer
- Contacteer:
Ik zit niet op Poco maar Trio en heb zowel de PPPoE-gegevens als VoIP-gegevens (wijken van elkaar af!): bij contactname met de helpdesk aangeven dat je gebruik wil maken van een Fritz!Box volstond om een technieker te sturen om de VoIP-gegevens te delen. Dat mocht niet over de telefoon...
PPPoE-gegevens heb ik al altijd gehad (gevraagd aan technieker bij switch van Snow naar Scarlet). Ik dacht dat je die ook in de klantenzone kan zien, maar dat kan ik nu even niet verifiëren.
PPPoE-gegevens heb ik al altijd gehad (gevraagd aan technieker bij switch van Snow naar Scarlet). Ik dacht dat je die ook in de klantenzone kan zien, maar dat kan ik nu even niet verifiëren.
Computer(k)nul