Ik had nogal wat problemen met de nummeroverdracht, omdat ik van een business account kwam, en er wat verwarring was rond het klantennummer.
Nu werkt dat wel (bellen en SMS'en), maar internet mobiel werkt nog niet.
Ik had op het zelfde moment een nieuwe smartphone (Google Pixel 7 Pro), nu vraag ik mij af, moet ik daar nog iets aan instellen?
Ik heb ook een paar facturen van EDPNet gekregen, dus domiciliëring werkt nog altijd niet?
Nu vraag ik mij af, moet ik nog iets instellen om dat mobiel internet te doen werken, of ligt het aan het feit dat ik eerst die facturen moet betalen?
Bellen en SMS'en werkte dus wel direct van zodra de nummeroverdracht gelukt was.
Als ik op mijn GSM de connectie naar mijn Fritzbox afzet krijg ik van de apps te lezen dat er geen internettoegang is, dus het lukt precies niet om connectie te maken via Internet.
Het abonnement dat ik gekozen had was er een met 10Gb internetverkeer, dus dat kan het probleem niet zijn.
Ik zou het aan de helpdesk vragen, maar het is weekend en ik krijg de vraag om het per mail door te sturen.
Internet mobiel werkt (nog) niet
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
- Bedankt: 279 keer
Bedankt, dit heeft het gedaan, eventjes moeten zoeken naar de juiste menuoptie.raf1 schreef: 05 nov 2022, 15:30 Je moet data inderdaad instellen op je smartphone.
https://www.edpnet.be/nl/support/instal ... ingen.html
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...