vanaf nu kan een yelo tv gebruiker gebruik maken van de telenet tv app, in de loop van 2023 gaat telenet de yelo app verwijderen zodat alle klanten kunnen gebruik maken van 1 app.
meer info zie: https://www.netweters.be/t5/Telenet-app ... d-p/153492
Yelo app's en site gaan over naar de telenet tv app
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
- Bedankt: 33 keer
greets
master-magic
Fastfiber 8500/2450 met fiber 8,5 Gbps/2,4 Gbps
Asus GT-AX1100 Pro Router
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
master-magic
Fastfiber 8500/2450 met fiber 8,5 Gbps/2,4 Gbps
Asus GT-AX1100 Pro Router
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
- Ratface
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
- Bedankt: 64 keer
Heb net getest via android TV box en de 'Telenet TV' app werkt perfect met een 'oud' yeloTV account. Gedaan met kodi voor het telenet gedeelte dus. Nu enkel nog een native android TV app voor goplay....
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 270 keer
- Bedankt: 178 keer
Ik heb de Telenet TV App getest op een Samsung S9, Nvidia Shield en op een iPad en 't werkt overal met een Yelo tv account, top!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 75 keer
Bied hier ook perspectieven. Een kameraad zat nog met analoge tv op de slaapkamer maar dat signaal is weggevallen. Dus nu Google TV (Chromecast) installeren met Telenet TV app er op.
Internet: Hey! 34 Euro
Internet backup: Mobile Vikings 29 Euro
Mobiel: Hey! Mobile S 5 Euro
Internet backup: Mobile Vikings 29 Euro
Mobiel: Hey! Mobile S 5 Euro
Ik heb zonet ook eens de Telenet TV App getest op een Android TV en dit werkt maar heeft er iemand van jullie een idee waarom ik enkel live kan kijken naar de kanalen van Plays Sports?
De gewone kanalen staan er niet tussen en als ik bijvoorbeeld iets wil opvragen van VTM via de TV gids krijg ik de melding "Je hebt een abonnement nodig om deze video te bekijken. Meld je aan via Mijn Telenet, kies Extra pakketten in de categorie tv en bestel je pakket."
Ik test dit momenteel wel op een internetverbinding die niet van Telenet is maar via de Yelo app werkt het normaal en kan ik alles bekijken.
De gewone kanalen staan er niet tussen en als ik bijvoorbeeld iets wil opvragen van VTM via de TV gids krijg ik de melding "Je hebt een abonnement nodig om deze video te bekijken. Meld je aan via Mijn Telenet, kies Extra pakketten in de categorie tv en bestel je pakket."
Ik test dit momenteel wel op een internetverbinding die niet van Telenet is maar via de Yelo app werkt het normaal en kan ik alles bekijken.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 270 keer
- Bedankt: 178 keer
Ik heb eens een poging gedaan om met de Telenet TV app op een Nvidia SHIELD naar House of the Dragon te kijken maar dit is bijna onmogelijk omdat na maximum 20 minuten de app blijft hangen.
Zijn er mensen bij wie dit wel werkt?
Ik heb een stabiele 85/30 VDSL internetverbinding die geen problemen heeft met Netflix 4K , Prime 4K, VRT Max,…
Ik heb een stabiele 85/30 VDSL internetverbinding die geen problemen heeft met Netflix 4K , Prime 4K, VRT Max,…
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 38 keer
Bij mij werkt het 'OK'-ish op een MECOOL KM2 Android TV Box.johan.devos schreef: 03 nov 2022, 14:05 Ik heb eens een poging gedaan om met de Telenet TV app op een Nvidia SHIELD naar House of the Dragon te kijken maar dit is bijna onmogelijk omdat na maximum 20 minuten de app blijft hangen.
Stabiele 60/10 VDSL hier: Netflix, Disney+, VRT Max streamen allemaal perfect in HD (ik heb geen 4k TV).
De enige 2 problemen
- Na installatie van de Telenet TV app moet ik m'n Android TV Box regelmatig herstarten omdat hij volledig vastloopt (toch wel 1xweek, dat was met de Yelo module op Kodi : nooit)
- Na het streamen van zo'n gecumuleerde 6-8 uur, moet ik altijd terug authenticeren bij telenet met de QR code (dit was met de Yelo module op Kodi : nooit)
Dus : de basis werkt wel maar er zitten zeker nog vele onvolkomenheden in.
Misschien zijn dat effectief 'bugs' of misschien zijn dat 'features' om klanten toch bij die HW huur formules te houden.
- svermassen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 60 keer
Groot probleem met die Telenet TV app.
Wij gebruiken die op pakweg 10 toestellen.
Maar nooit met 3 tegelijk.
Als je boven de 5 toestellen qua registratie komt, dan moet je op een van de andere opnieuw aanmelden.
Wat dus zeer onhandig is.
Concurrent snap ik nog wel, maar registratie op het netwerk snap ik het nut niet van.
Dat is toch niet meer van deze tijd.
Wij gebruiken die op pakweg 10 toestellen.
Maar nooit met 3 tegelijk.
Als je boven de 5 toestellen qua registratie komt, dan moet je op een van de andere opnieuw aanmelden.
Wat dus zeer onhandig is.
Concurrent snap ik nog wel, maar registratie op het netwerk snap ik het nut niet van.
Dat is toch niet meer van deze tijd.