Dit zijn idd PBM maar ik ben zelfstandig freelancer.helmuteke schreef: Klein vraagje : je hebt dit nodig voor je werk ? Dit valt dus onders de PBM ? Dit wordt normaal voorzien door de werkgever ? In geval van freelance . . . door de opdrachtgever ? Of moet je de attesten tonen aan de PA ?
Ik stel deze vragen enkel om bij te leren
Het kan misschien zijn dat mijn opdrachtgever dit moet/kan voorzien, al is dat in de eventsector niet courant, maar dan nog doe ik het simpelweg niet aan...
Waarom? > Omdat ik niet weet wie het voor mij heeft gedragen, wat hij/zij er mee heeft gedaan en of alles nog 100% oké is.
Dit moet mijn leven redden bij een val, dan vertrouw ik liever op mijn eigen gerief dan een harnas waar iedereen al in heeft gehangen.
Ik denk niet dat indoor klimmen mijn ding is... eerder Via Ferrata of Rope Access dat me nu enorm aanspreekt.cadsite schreef:Ik ging vroeger ongeveer elke week indoor klimmen. Heel leuk, maar het komt er jammer genoeg niet meer van.
Mijn dochters gaan wel nog soms, maar ze wegen te weinig om mij te zekeren.
Mocht je effectief gaan klimmen, neem dan toch maar een klassieke gordel. Zo'n harnas is goed in werk situaties, maar in de klimzaal zie je er enkel -6 jarigen mee.
Na de zomer eens werk van maken!
Uiteraard! Kan je me toevallig nog handigheden aanraden? Ben een paar dagen later nog een Pulley gaan bijhalen en 40m touw, maar ben liever goed voorzien op aangeven van iemand anders dan dat ik spul koop waar ik mss later beter iets anders voor had gekocht...axs schreef: aanwezig - maar dat weet je wss nog van een ander forum