Pengu schreef: 22 sep 2022, 15:11
nukkige wapens.png
Ik hoop dat die mens gewoon niet goed hoort. Of niet goed bij zijn verstand is. Want anders worden wij hier nogal belogen en bedrogen.
Lijkt mij een Russische trol.
Wat zijn anders "nukkigere" wapens?
Ze verraden zich vaak door een heel vreemd Nederlands.
Taalfouten kunnen altijd bij een Vlaming, maar zou er ooit iemand van ons "nukkiger" geschreven hebben als hij "nucleair" bedoelt?
Toegevoegd na 1 minuut 35 seconden:
fluppie schreef: 22 sep 2022, 16:20
Er zouden trouwens nog meer problemen kunnen opduiken,wat is er eigenlijk aan de hand in Iran?? daar is een jonge vrouw vermoord omdat ze haar sluier niet goed aanhad.
En bam het is daar nu redelijk ambras,Iran is een v/d grote klanten van Rusland wat betreft wapens.
Dat zijn nu moslima's naar mijn hart, die zich verzetten tegen de religieuze onderdrukking (maar redelijk offtopic natuurlijk).
Toegevoegd na 2 minuten 33 seconden:
ivob schreef: 22 sep 2022, 16:29
Wanneer je zelf brood bakt moet het niet rendabel zijn. Het is je inkomen niet. Je moet gewoon uit de kosten van de ingrediënten komen, er geen winst op maken en jezelf en je personeel geen loon uitkeren en sociale lasten daarop betalen.
Het moet niet rendabel zijn, maar wel nog betaalbaar.
Als een bakker al zijn ingrediënten in het groot aankoopt, terwijl jij nu eens 5 of 10kg meel koopt, en dan nog eens wat meel,
als hij 100 broden tegelijk bakt, en jij 2 of 3,
enz.
dan is het maar de vraag of het voor jou ook nog betaalbaar zal zijn.
Alle ingrediënten worden duurder, en jij als individu hebt geen korting omdat je 500kg in één keer koopt.
Toegevoegd na 1 minuut 45 seconden:
ivob schreef: 22 sep 2022, 17:18
Het is niet omdat je het nog niet gezien hebt, er nog niet mee hebt mogen werken of zaken schrijft die ikzelf niet schreef dat het niet bestaat.
De Russen vechten vaak in een trainingbroek, zonder deftige helmen, met tanks uit de jaren '70.
Wat zouden ze dan bezig zijn met high tech wapens?