Mijn kleine frustratie van de dag ...

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
cadsite
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 311 keer
Bedankt: 710 keer
Provider
Te Koop forum

Afbeelding
Je moet het maar durven...
Ambtenaren hebben ondertussen al 3 keer een indexatie van hun inkomen gehad en de volgende 2 komen er spoedig aan.

Ondertussen hebben vele werknemers in KMO's nog altijd hetzelfde inkomen als voor hun 3 indexaties. Bij hen cumuleert de indexatie nog eens, weer iets dat werknemers elders mislopen.
En toch zijn het weer de mensen die het beste gecompenseerd worden die het werk neerleggen. :evil:
Belgissschenaap
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
Bedankt: 137 keer

Wat een retoriek:

De medewerkers van private sector missen een hele periode indexering, waar werkgever voordeel uit haalt. Maar het is de ambtenaar die de slechterik is?
Dat is streven naar de bodem, naar steeds minder. Zij verdienen dat niet, omdat wij dat niet hebben.

Moet zijn, wij verdienen dat ook.
cadsite
userbase crew
userbase crew
Provider
Te Koop forum

Belgissschenaap schreef: 12 sep 2022, 10:17 Wat een retoriek:

De medewerkers van private sector missen een hele periode indexering, waar werkgever voordeel uit haalt. Maar het is de ambtenaar die de slechterik is?
Dat is streven naar de bodem, naar steeds minder. Zij verdienen dat niet, omdat wij dat niet hebben.

Moet zijn, wij verdienen dat ook.
nee, ik zie het echt niet zo zwart wit.
Ik spreek met mijn werkgever en met andere mensen die personeel in dienst hebben.
Ook daar is het vaak miserie door de vele hogere kosten die amper doorgerekend kunnen worden.

Van mij mogen de ambtenaren hun indexering hebben, ik heb daar geen problemen mee.

Ik heb er wel problemen mee dat het uitgerekend zij zijn die vinden dat ze het werk moeten neerleggen om nog meer te hebben, terwijl ze al in een bevoorrechte situatie zitten.
De reeds (gecumuleerde) indexering is er maar eentje van. De extreem hogere werkzekerheid is een andere.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
Bedankt: 709 keer
Te Koop forum

Volgens mij kan iedereen zich vrij inschrijven voor een examen voor overheidsfuncties, dat lijkt me veel nuttiger dan het voeden van afgunst tegen medeburgers.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
cadsite
userbase crew
userbase crew
Provider
Te Koop forum

Dizzy schreef: 12 sep 2022, 11:11 Volgens mij kan iedereen zich vrij inschrijven voor een examen voor overheidsfuncties, dat lijkt me veel nuttiger dan het voeden van afgunst tegen medeburgers.
DE dooddoener van formaat...

Ik ben niet jaloers op overheidsfuncties. Ze hebben hun voor en nadelen.
Eéntje van de nadelen is dat hun vakbonden iets te graag staken en dat de stakingsbereidheid (aka, gratis verlof) iets te groot is.

Ik zeg nergens dat ze iets niet mogen hebben of dat ze 'te veel krijgen', ik zeg enkel dat het degoutant is dat er vanuit die hoek opgeroepen wordt tot staken terwijl het die hoek is die de minste klappen vangt.

Wat helpt staken trouwens in deze? :roll:
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

Je verwart een aantal zaken. Ja, er wordt door sommige vakbonden veel gestaakt maar je maakt de fout door daarmee te veronderstellen dat ook de ambtenaren daarom automatisch meedoen met die stakingen. De meeste werken gewoon door en velen hebben zelfs nooit of zelden gestaakt.

Voor mij hoeft er ook niet gestaakt te worden maar zoals ik al zei denk ik niet dat de overgrote meerderheid van ambtenaren aan de staking zal deelnemen.

Wat staken helpt? Druk zetten zodat ideeën over indexsprongen vermeden worden? Misschien hadden we beter meegestaakt met de studenten die opkwamen voor een beleid dat de klimaatverandering aanpakt.

Uw medeburger is niet de fout van de problemen, niet de ambtenaar, de zelfstandige of de arbeider. De hoofdreden is een agressieve despoot in Rusland met teveel nationalistische dromen.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
cadsite
userbase crew
userbase crew
Provider
Te Koop forum

Dizzy schreef: 12 sep 2022, 11:26 Uw medeburger is niet de fout van de problemen, niet de ambtenaar, de zelfstandige of de arbeider. De hoofdreden is een agressieve despoot in Rusland met teveel nationalistische dromen.
Die beeft waarschijnlijk nu al bij deze stakingsaanzegging. :lol:
ivob
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 745 keer
Bedankt: 312 keer

cadsite schreef: 12 sep 2022, 10:51 Van mij mogen de ambtenaren hun indexering hebben, ik heb daar geen problemen mee.

Ik heb er wel problemen mee dat het uitgerekend zij zijn die vinden dat ze het werk moeten neerleggen om nog meer te hebben, terwijl ze al in een bevoorrechte situatie zitten.
De reeds (gecumuleerde) indexering is er maar eentje van. De extreem hogere werkzekerheid is een andere.
Er is in de praktijk een groot verschil tussen "de ambtenaar" en "de vakbonden".
De meeste ambtenaren, toch die ik ken, kan het al lang geen fl**t meer schelen wat de "beschermde" vakbondsafgevaardigden her en der staan te verkondigen.
Precies of vakbonden in de privésector ook niet te pas en te onpas oproepen om te staken.

Vakbonden en veel van hun afgevaardigden zijn bijna een sector op zichzelf geworden.
Veel stakingsaanzeggingen in de overheidssector zijn trouwens gewoon onderdeel van het kat en muisspel met de werkgever en worden niet eens in daden omgezet.

Putin beeft zelfs niet voor sociale onrust in het westen. Het is één van zijn doelen.
Sol Invictus!
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

cadsite schreef: 12 sep 2022, 11:40
Dizzy schreef: 12 sep 2022, 11:26 Uw medeburger is niet de fout van de problemen, niet de ambtenaar, de zelfstandige of de arbeider. De hoofdreden is een agressieve despoot in Rusland met teveel nationalistische dromen.
Die beeft waarschijnlijk nu al bij deze stakingsaanzegging. :lol:
Neen, hij is dan ook geen doel van de staking maar ik kan me inbeelden dat er in Rusland ondertussen ook onrust is in bepaalde kringen :lol: Het lijkt wel of hun leger staakt :lol:
sky
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 116 keer
Te Koop forum

Heb een heel goed zicht op toch tenminste één FOD (maar ben geen ambtenaar), hier en daar een uitzondering is daar niemand die staakt.
Elk statuut heeft zijn voor en nadelen en als ambtenaar zijn er zeker ook nadelen net als loontrekende of zelfstandige. Moest ik volgens mijn diploma aangeworven worden zou ik verschillende honderden euro's netto minder verdienen.
UBremoved_15318
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 66 keer

Sasuke schreef: 12 sep 2022, 18:11 ...

tja ... en dan te bedenken dat wij als werkgever aan het kijken zijn hoe we de loonindexatie van bijna 10% gaan inboeken ... terwijl er zeker geen 10% meer inkomsten zijn.
Als loon het gross van de onkosten zijn is dat inderdaad problematisch
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
Bedankt: 673 keer
Provider

En voor de werknemer die altijd z'n best doet en de extra mile gaat zit er ook deze keer niks extra in. Jammer.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

Net zoals je persoonlijk naar de ambtenaren kan wijzen, kan je dat ook met de bedrijven die minder of geen last hadden van de coronacrisis en zij die er zelfs goed aan verdiend hebben. Ga eens op restaurant, makkelijk 20% en meer duurder dan ervoor voor kleinere porties ondanks de premies voor sluiting. Wil je op die individuele verschillen gaan vitten is er altijd wel iets te zeggen. Opnieuw, iedereen kan zelfstandige worden en ik ben niet jaloers op hen.

Ik vind ook niet dat de VAKBONDEN moeten staken op deze moment maar net zoals de bedrijven die gebruik maken van de crisis om hun prijzen te verhogen gebruiken de bonden de ontevredenheid/angst om hun eisen kracht bij te zetten. De meeste ambtenaren staken niet of hebben zelfs nog nooit gestaakt, zo ga ik er ook vanuit dat de meeste zelfstandige eerlijk hun zaak runnen.
on4bam
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 304 keer
Bedankt: 631 keer
Provider

Voila, nog een een energie topic...
Mijn frustratie.. dat na het Oekraïne topic het ook hier over energie begint te gaan.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Garpenlov
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
Bedankt: 74 keer
Provider

Mijn FJR1300 laten vallen, goed bekrast..

Gaat weer een paar honderd eurotjes kosten om te maken!
ISP: Telenet 1000/40 (CV8560E -> Unifi UDM-B)
Mobiel: Orange Go+ / Samsung Galaxy S23
devilkin
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 663 keer
Provider
Te Koop forum

Hout discussie afgesplitst naar https://userbase.be/forum/viewtopic.php?t=63050 in het energie forum.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

Proximus komt buren op fiber aansluiten en ze verbreken daardoor onze verbinding die ze nu opnieuw aanleggen :bang:

Ik snap dat de prijzen hoog zijn met zo'n gepruts.
Nob
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 125 keer
Provider

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/kijk/2022/ ... _51592478/

Niet te geloven dit. Al tientallen jaren krijgen ze geld van de Vlamingen.
2 Tegenslagen (covid + een overstroming) en ze zijn virtueel failliet.
Een werkzaamheidsgraad van amper 65%! Om te huilen gewoon.

Waar zit dat goede bestuur?

Moesten ze nu zoveel schulden hebben door massale investeringen in de weginfrastructuur, het onderwijs, ... maar dat is ook al allemaal zo ondermaats.

Wat gaan ze doen als de klimaatopwarming hun echt parten begint te spelen?
(niet dat we er in Vlaanderen zoveel beter voor staan, daar is goed bestuur ook zoek)
De toenemende haast is een symptoom van de wereld die steeds meer in getallen wordt uitgedrukt.
on4bam
Moderator
Moderator
Provider

op 7/9 vlucht geboekt bij Brussels Airlines, vandaag mail dat ze de vlucht gewijzigd hebben (twee dagen vroeger terug!). Na de problemen deze zomer met verloren/vertraagde bagage, gecancelde vluchten en acties doen ze nog wat extra moeite om klanten kwijt te geraken.
Helaas geen alternatieve maatschappij tenzij met onmogelijke uren en reisduur.
Dat wordt dus accommodatie aanpassen (was maar gisteren geboekt). Huurauto gingen we deze week doen.

En nu hopen dat ze niet nog eens de vlucht veranderen zeker?
Bye, Maurice
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

Heb iets gelijkaardigs aan de hand. Wij vlogen normaal op 31/12 terug maar de vlucht is verzet waardoor we de overgang vieren in de lucht :)

Indien het echt fout gaat met het klimaat zullen we blij zijn als we naar Wallonië kunnen vluchten, run to the hills :)
Nob
Erelid
Erelid
Provider

Misschien nog een beetje meer het vliegtuig nemen, dan kan je nog wat sneller in Wallonië gaan wonen. ;-)
De toenemende haast is een symptoom van de wereld die steeds meer in getallen wordt uitgedrukt.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

Is geen probleem, ik ben er welkom :)
Nob
Erelid
Erelid
Provider

Dus je bent het zo'n beetje aan het weglachen als Mbappé...

https://www.knack.be/opinie/de-lachbui- ... ijkentaks/

Goed bezig Dizzy, vooral zelf het voorbeeld niet geven en anderen blijven terechtwijzen. :-)
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

Ja, ik ben als Mbappé :roll:

Gaan we nu iedereen die vliegt naar vakantiebestemming stigmatiseren of is het enkel om mij te doen :lol:
Nob
Erelid
Erelid
Provider

Je valt hier natuurlijk wel op met uw vele posten en uw vele terechtwijzingen op anderen, terwijl je het zelf precies niet altijd even nauw neemt.
Tja, dan moet je niet klagen dat je soms zelf ook eens terecht gewezen wordt.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

Ik heb geen probleem met terecht gewezen worden maar het moet uiteraard wel kloppen. Ik ga vliegen niet verdedigen en ook niet klagen als het duurder wordt. Net zoals ik niet iedereen afbrand die hout stookt... maar ik ga het ook niet aanmoedigen.

Ik beweer ook nergens het perfecte voorbeeld te zijn. Als we zo redeneren mag niemand ooit nog kritisch zijn want we zijn tenslotte allemaal feilbaar.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 169 keer
Provider
Te Koop forum

Van mij is het al geleden van 2006 dat ik nog een vlieger heb genomen. Moet ook eerlijk zijn dat ik wel schrik heb niet voor te vliegen maar voor die annulaties en dergelijke.
1 maand nadien was dit in het nieuws en dat was waar ik gelogeerd heb. https://www.theguardian.com/world/2006/ ... lendinning

On topic
Gefrustreerd dat er zoveel verschillen zijn in dit landje.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 598 keer

on4bam schreef: 14 sep 2022, 14:28 Helaas geen alternatieve maatschappij tenzij met onmogelijke uren en reisduur.
Afrika oid? Zie anders niet meteen in wat Lufthansa/Swiss/Austrian niet kunnen opvangen.
Nob schreef: 14 sep 2022, 14:18Waar zit dat goede bestuur?
Is er niet he. Hoelang zitten dezelfden ginder al niet aan de macht? Goed bestuur is geen vereiste meer als je postje toch gegarandeerd is. De Waal wil ook niet per se goed bestuur, wel andere zekerheden.

De situatie lijkt idd behoorlijk penibel te zijn momenteel. Huisbankier Belfius - de kredietvertstrekker van de laatste kans - legt het Waals gewest voorwaarden op om klant te blijven en verlengt het contract slechts met bepaalde duur.

Gezien die komende 2 jaar nog voor het grootste deel voor de verkiezingen komen kan je de reactie ginder al raden.
heist_175
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
Bedankt: 1176 keer

CCatalyst schreef: 14 sep 2022, 16:01 Is er niet he. Hoelang zitten dezelfden ginder al niet aan de macht? Goed bestuur is geen vereiste meer als je postje toch gegarandeerd is. De Waal wil ook niet per se goed bestuur, wel andere zekerheden.
De Waal lijkt - in dat opzicht - keihard op de Vlaming.
De vorige VL regering maakte er een boeltje van, de partijen kregen op hun kop (verloren stemmen) en doen gewoon verder met vooral non-beleid.
Mobiliteit nog verder laten dichtslibben, milieuverontreiniging vooral niet aanpakken, onderwijs verder laten wegdeemsterren, energie ... tja vooral niet beslissen, ... etc

Het is eerder ondanks de VL regering dat Vlaanderen nog werkt, dan dankzij.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 598 keer

heist_175 schreef: 14 sep 2022, 16:10 Het is eerder ondanks de VL regering dat Vlaanderen nog werkt, dan dankzij.
Ondanks zowel VL als federale regering als provincies. Gemeentes geef ik nog een pass, alsook de EU alhoewel met de hakken over de sloot.

Het is idd een interessante hypothese hoe Vlaanderen er vandaag zou uitgezien hebben zonder particratie en dus bestuurd door mensen die democratisch verkozen zijn, in grote mate obv hun bewezen capaciteiten. Met een parlement waar de grote beslissingen transparant gemaakt worden ipv achter de gesloten deuren van partijhoofdkwartieren.

Voor ons onderwijs - dat het schoolvoorbeeld is (pun intended) van iets uitstekend dat kapot gemaakt werd door politici die geen idee hadden van waar ze mee bezig waren - lijkt het me duidelijk: dat zou nog steeds bij de top van de wereld gezeten hebben.
Nob
Erelid
Erelid
Provider

https://www.hln.be/vtm-nieuws/van-quick ... ~ac68783d/

Ze gaan weer eens uitdelen ipv structurele maatregelen te nemen, zodat ze op termijn veel minder moeten uitdelen.
Oei, maar da's lange termijn denken, daar doen onze politici niet aan mee.

Verder vind ik het ook frustrerend dat mensen die zich wel voorzien hebben en bvb zonnepanelen installeren/goed isoleren/... ook nog eens onrechtstreeks deze factuur gaan moeten meebetalen. Op zich niks tegen mee betalen, maar ik heb wel liever dat mijn geld gebruikt wordt voor structurele maatregelen ipv het gewoon weg te geven.

Natuurlijk is het probleem voor veel mensen nu prangend omdat onze politici het zo ver hebben laten komen. Geen visie, niks.
Laten aanmodderen en dan beseffen dat we er niet goed voorstaan. Wat hadden ze dan gedacht?
Hoe gaan we ooit uit dit moeras geraken?

Ik zie het echt niet goedkomen de komende jaren. Er is geen ruimte om problemen bij de wortel aan te pakken. En dan zal het aanmodderen blijven.
ivob
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 745 keer
Bedankt: 312 keer

Gaan ze er op die minsterraad, op aangeven van Q, nu van uit dat wie minder dan 2500 € netto verdient behoort tot de laagste inkomens? :-D :-D :lol:
Soit, beslist is er blijkbaar niks. Alleen "een aanzet tot".
Sol Invictus!
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
on4bam
Moderator
Moderator
Provider

CCatalyst schreef: 14 sep 2022, 16:01 Afrika oid? Zie anders niet meteen in wat Lufthansa/Swiss/Austrian niet kunnen opvangen.
Nope. Binnen de EU.
Alternatieven niet op de gekozen dag ofwel zeer vroeg vertrekken zodat we er niet geraken ofwel zeer lang onderweg met overstap (er was er zelfs één die er in slaagt om +23u "onderweg" te zijn) en dat voor een vlucht van <3u.
De malaise in de luchtvaart en lange wachttijden zijn trouwens de reden dat we in juni de auto namen.
Bye, Maurice
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

Diene Q is ook wel echt een dommerik hoor. Wie die ooit moet geloven.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

Bwah, bekijk zijn bankrekening en bedenk dan nog eens wie de dommerik is ;)
Turbokeu
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 21 keer

Je verwart een aantal zaken. Ja, er wordt door sommige vakbonden veel gestaakt maar je maakt de fout door daarmee te veronderstellen dat ook de ambtenaren daarom automatisch meedoen met die stakingen. De meeste werken gewoon door en velen hebben zelfs nooit of zelden gestaakt.

Voor mij hoeft er ook niet gestaakt te worden maar zoals ik al zei denk ik niet dat de overgrote meerderheid van ambtenaren aan de staking zal deelnemen.
Ik heb nooit gestaakt en trouwens sinds jongs af aan altijd een afkeer gehad van vakbonden.
Ik heb wel opgemerkt dat het altijd dezelfde werknemers zijn die staken...
Er is in de praktijk een groot verschil tussen "de ambtenaar" en "de vakbonden".
De meeste ambtenaren, toch die ik ken, kan het al lang geen fl**t meer schelen wat de "beschermde" vakbondsafgevaardigden her en der staan te verkondigen.
Precies of vakbonden in de privésector ook niet te pas en te onpas oproepen om te staken.

Vakbonden en veel van hun afgevaardigden zijn bijna een sector op zichzelf geworden.
Veel stakingsaanzeggingen in de overheidssector zijn trouwens gewoon onderdeel van het kat en muisspel met de werkgever en worden niet eens in daden omgezet.
Zo is het!
Heb een heel goed zicht op toch tenminste één FOD (maar ben geen ambtenaar), hier en daar een uitzondering is daar niemand die staakt.
Elk statuut heeft zijn voor en nadelen en als ambtenaar zijn er zeker ook nadelen net als loontrekende of zelfstandige. Moest ik volgens mijn diploma aangeworven worden zou ik verschillende honderden euro's netto minder verdienen.
Toen ik in 2012 (uit noodzaak) ambtenaar geworden ben verdiende ik evenveel als in 1992 als werknemer in de privésector...
Ja, ik had 40 dagen jaarlijks verlof (zonder mijn overuren!) maar ik wist niet eens wat er mee te doen .
Ik ben nu gepensionneerd sinds april 2022, ik heb nog 14 maand doorgewerkt na mijn officieel pensioen (1 februari 2021) om mijn miezerig pensioenbedrag iets omhoog te krikken (loopbaan 23 jaar als werknemer in de privésector, 3 jaar voor een Europese militaire instelling, 10 jaar als zelfstandige en 10 jaar als ambtenaar).
Als ambtenaar heb ik het geluk gehad om na een 5-tal jaar een hogere functie te kunnen uitvoeren zonder het benodigde diploma ('faisant fonction'), anders verdiende ik maar de helft t.o.v. een gelijkaardige job in de privésector.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

Dizzy schreef: 15 sep 2022, 09:12 Bwah, bekijk zijn bankrekening en bedenk dan nog eens wie de dommerik is ;)
Dat zeker, maar er is een verschil tussen dom zijn en domme dingen doen :wink:

Maar eerlijk die staking van 9 november kan er bij mij niet in. Dat gaat echt te ver.(oops bijna 8 november :oops: )
wied
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
Bedankt: 282 keer

@Turbokeu

Diezelfde werknemer in de privé verdient vandaag amper iets meer dan in 1992...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Mijn zoekertje gewist, hadden 2 mensen iets gezegd en ik weet niet waarover het ging. zzz.

En velen denken zekers datk een ocmw ofzo ben lol.
Laatst gewijzigd door Unicorn1 17 sep 2022, 01:29, in totaal 1 gewijzigd.
Tttsss
cadsite
userbase crew
userbase crew
Provider
Te Koop forum

wied schreef: 16 sep 2022, 12:30 @Turbokeu

Diezelfde werknemer in de privé verdient vandaag amper iets meer dan in 1992...
Ik ben even op mypension gaan kijken, daar zie je je bruto jaarinkomen.
Dat is bij mij de laatste 15 jaar amper veranderd.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”