Ik heb ingeschreven !

FST
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 22 jun 2005, 15:30

Vraagje: geraakt je op de homespace FTP van versatel ? ik nog niet...
wel geraak ik al op email(POP) en de website voor in te loggen (inloggen op web maakt niet uit of je @tele2allin.be, @versateladsl.be of @versatel.be kiest)
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1485
Lid geworden op: 16 nov 2005, 09:05

Ah, ik heb gisteren een hele avond geprobeerd om in te loggen en niks werkte (voor de eerste keer geprobeerd trouwens) met @tele2allin.be. Vandaag tech gebeld en die zei van eens te proberen met @versatel.be. Vanavond nog eens uittesten.
Krusty
Member
Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 06 dec 2005, 00:24
Locatie: Genk

Ik heb gisteren Tele2 All-In besteld en kan enkel mijn mail gebruiken. De rest is denk ik pas toegankelijk vanaf dat je Tele2 werkdadelijk in huis hebt. Heb ze in ieder geval een mailtje gestuurd. Heb ook eens naar Belgacom: Ons abonnement wordt namelijk de 30-01-2006 gesloten. Kan ik Tele2 daarvoor al installeren of pas daarna? Die man zei dat ik dat aan Tele2 moest vragen, en hij probeerde zo goed zijn best te doen om mij toch maar te overtuigen bij Belgacom te blijven :p Vond ik wel grappig!
De reden dat ik dit vroeg was omdat we nog met Telenet zitten ook en die beginnen elke 3de van de maand met een nieuwe maand dus ik wil niet EN voor Tele2 EN nog eens een maand voor Telenet te betalen.

Grtz
fred_be9300
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 30 nov 2005, 20:42
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 12 keer

Koyan schreef:Mijn vader heeft eergisteren ook de brief gekregen waarin stond dat de installateur in de week van de 19de contact zal opnemen. Ook stond erin dat de overschakeling van het huidige Scarlet (eigenlijk Tiscali [eigenlijk Wanadoo]) netwerk naar het Versatel netwerk al eerder kon gebeuren, maar dat hij dan zonder problemen nog op internet kon met zijn nieuwe Tele2 login. Diezelfde dag stopte zijn internet inderdaad al met werken.


djee, ik heb ook een brief gehad met "installateur ... week 19/12". Maar mijn bestaande ADSL (Scarlet, ex-Tiscali) werkt wel nog. Ben bezorgd, want ik moet Scarlet met 1 maand opzeg opzeggen, plus weet ik niet of ze dat in het midden van een periode doen, of enkel op't einde. In dat geval moet ik nog tot 1/feb aan hen betalen :-(

En die van Tele2 konden mij maandag aan de telefoon al HELEMAAL NIET zeggen wanneer het nu eigenlijk ingaat bij hen.

--frustrated.
Tele2Tech
Member
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 07 dec 2005, 00:10

Klopt, officieel beginnen we pas te installeren vanaf 15/12, maar deze vrijdag zouden er ook al mensen geïnstalleerd worden en sinds eergisteren werden ook reeds een 50-tal klanten geïnstalleerd.
Maar er word zowiezo binnen de afgesproken periode contact opgenomen met de klant. Hopelijk moet je niet te lang wachten :?

Mvg
Tele2Tech
fred_be9300
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 30 nov 2005, 20:42
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 12 keer

Tele2Tech schreef:Klopt, officieel beginnen we pas te installeren vanaf 15/12, maar deze vrijdag zouden er ook al mensen geïnstalleerd worden en sinds eergisteren werden ook reeds een 50-tal klanten geïnstalleerd.
Maar er word zowiezo binnen de afgesproken periode contact opgenomen met de klant. Hopelijk moet je niet te lang wachten :?

Mvg
Tele2Tech

Ik heb ingeschreven eind Nov, maar de info was redelijk verwarrend tot nu toe. Eigenlijk zou ik willen vragen aan Tele2 om mijn All-In te laten ingaan in de laatste week van januari (uiterlijk 1 feb 06), want ik moet Scarlet ADSL sowieso nog betalen tot eind januari. Is dat een request waar ze bij Tele2 kunnen mee omgaan? Tot nu toe was de boodschap: "we werken eraan zo snel mogelijk, en ik weet niet wanneer het ingaat, maar ge zult het wel merken".

merci voor je input
--Fred
Tele2Tech
Member
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 07 dec 2005, 00:10

Tele2 heeft 4-5 weken nodig om alles in het systeem te verwerken en de lijn klaar te maken.

Daarna rekenen ze dat binnen de 5 dagen die daarop volgen contact moet opgenomen worden met de klant (om een afspraak te maken)

Binnen de 10 dagen zal de installatie dan plaatsvinden (afh van klant)
Dus als he hier vermeld dat ze pas 20 januari mogen installeren denk ik wel dat het mogelijk is.

Nummer portering duurt dan ook nog eens 5 dagen (Uw uitgaande gesprekken gaan over VOIP, de inkomende blijven rechtstreeks over uw vorige provider lopen.)


Hoop dat dit uw vraag min of meer beantwoord. Deze termijnen zijn niet officieel, gewoon een voorstelling over hoe Tele2 het momenteel in de praktijk wil proberen te brengen.


Mvg
Tele2Tech
fred_be9300
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 30 nov 2005, 20:42
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 12 keer

Tele2Tech schreef:Tele2 heeft 4-5 weken nodig om alles in het systeem te verwerken en de lijn klaar te maken.

Daarna rekenen ze dat binnen de 5 dagen die daarop volgen contact moet opgenomen worden met de klant (om een afspraak te maken)

Binnen de 10 dagen zal de installatie dan plaatsvinden (afh van klant)
Dus als he hier vermeld dat ze pas 20 januari mogen installeren denk ik wel dat het mogelijk is.

Nummer portering duurt dan ook nog eens 5 dagen (Uw uitgaande gesprekken gaan over VOIP, de inkomende blijven rechtstreeks over uw vorige provider lopen.)
Tele2Tech


Bedankt... maar mijn portefeuille heeft nog een vraag: wanneer begin ik te betalen. ?

- als de lijn klaar is? (day0 + 4-5w)
- als contact wordt opgenomen? (+ 5 days)
- als Tele2 box wordt geinstalleerd (+ 0-10 days)
- als nummerportering is gebeurd?

en wanneer loopt mijn ADSL via Tele2?

mvg, Fred
Tele2Tech
Member
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 07 dec 2005, 00:10

Euh euh euh :)

Niemand Tele2Administratie hier? :P

Sorry, kan ik je niet meteen mee helpen :)

Als ADSL er al ligt dan is je lijn Tele2 vanaf wij komen installeren, tenzij je al Versatel//Tele2 hebt. Maar vanaf je begint te betalen is mij ook een raadsel :|


Mvg
Tele2Tech
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Ik heb daarnet telefoon gehad van Dimitri van Tele2.
Ze komen morgen alles installeren.
Hou jullie op de hoogte !
Krusty
Member
Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 06 dec 2005, 00:24
Locatie: Genk

dietervanb schreef:Ik heb daarnet telefoon gehad van Dimitri van Tele2.
Ze komen morgen alles installeren.
Hou jullie op de hoogte !


Morgen al? :o Das snel :) Hou ons zeker op de hoogte jah :D

Grtz
gambit
Member
Member
Berichten: 88
Lid geworden op: 25 aug 2005, 13:32

dietervanb schreef:Ik heb daarnet telefoon gehad van Dimitri van Tele2.
Ze komen morgen alles installeren.
Hou jullie op de hoogte !


wow...werken in het weekend? Komt niet veel voor tegenwoordig...

Anyway ik heb nog steeds geen telefoon gekregen :-(
Krusty
Member
Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 06 dec 2005, 00:24
Locatie: Genk

gambit schreef:
dietervanb schreef:Ik heb daarnet telefoon gehad van Dimitri van Tele2.
Ze komen morgen alles installeren.
Hou jullie op de hoogte !


wow...werken in het weekend? Komt niet veel voor tegenwoordig...

Anyway ik heb nog steeds geen telefoon gekregen :-(


Wanneer heb jij ingeschreven? Ik moet zoiezo toch nog wachten tot eind januari. Maar ben wel enorm benieuwd naar hoe het morgen bij dietervanb verloopt! :D
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

ik heb ook nog steeds geen telefoontje gekregen :cry:
Heb me nogthans in het eerste uur ingeschreven dat de website online stond ... kon ni rapper zijn!
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

De juiste datum weet ik niet meer, maar dat zal rond 15 november zijn.
Denk niet dat ze in volgorde van inschrijving afwerken, maar gewoon per regio.
Hij zei dat hij morgen rond 14u bij iemand in de buurt alles ging installeren en vroeg of hij daarna bij mij kon komen.
gambit
Member
Member
Berichten: 88
Lid geworden op: 25 aug 2005, 13:32

Krusty schreef:
gambit schreef:
dietervanb schreef:Ik heb daarnet telefoon gehad van Dimitri van Tele2.
Ze komen morgen alles installeren.
Hou jullie op de hoogte !


wow...werken in het weekend? Komt niet veel voor tegenwoordig...

Anyway ik heb nog steeds geen telefoon gekregen :-(


Wanneer heb jij ingeschreven? Ik moet zoiezo toch nog wachten tot eind januari. Maar ben wel enorm benieuwd naar hoe het morgen bij dietervanb verloopt! :D


ik heb me op 18 november ingeschreven en ik ben van regio Antwerpen. Jullie??
Krusty
Member
Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 06 dec 2005, 00:24
Locatie: Genk

gambit schreef:
Krusty schreef:
gambit schreef:
dietervanb schreef:Ik heb daarnet telefoon gehad van Dimitri van Tele2.
Ze komen morgen alles installeren.
Hou jullie op de hoogte !


wow...werken in het weekend? Komt niet veel voor tegenwoordig...

Anyway ik heb nog steeds geen telefoon gekregen :-(


Wanneer heb jij ingeschreven? Ik moet zoiezo toch nog wachten tot eind januari. Maar ben wel enorm benieuwd naar hoe het morgen bij dietervanb verloopt! :D


ik heb me op 18 november ingeschreven en ik ben van regio Antwerpen. Jullie??


Sinterklaas heeft voor mij Tele2 All-In besteld :-) 6/12 dus :) En ik mag telefoon verwachten de 28ste!
fred_be9300
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 30 nov 2005, 20:42
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 12 keer

dietervanb schreef:Ik heb daarnet telefoon gehad van Dimitri van Tele2.
Ze komen morgen alles installeren.
Hou jullie op de hoogte !

dieter, had jij al ADSL (van een andere provider) op die lijn? (if yes) Heb je al iets gemerkt van overstap op de lijn zelf?

kan je bij die installatie morgen 's navragen vanaf wanneer je begint te betalen? Cfr mijn vraag in deze thread op Do Dec 08, 2005 12:02

hopelijk valt het mee voor je ;)
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Ik stap over van Always More.
Heb sinds ong. 2 weken de mededeling dat ik een 4M lijn heb.
Kreeg op 4 december de mededeling dat ik overgeschakeld was.
Heb enkele speedtesten gedaan en kwam niet veel hoger dan de 1,1M van always more.
Het kan zijn dat die gratis Versatel modem daar niet voor geconfigureerd is.
In elk geval zal ik morgen speedtest doen terwijl de installateur er bij staat. Mijn desktop wordt rechtstreeks op de ADSL box aangesloten, dus geen verlies met de draadloze verbinding.
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

dietervanb schreef:Ik stap over van Always More.
Heb sinds ong. 2 weken de mededeling dat ik een 4M lijn heb.
Kreeg op 4 december de mededeling dat ik overgeschakeld was.
Heb enkele speedtesten gedaan en kwam niet veel hoger dan de 1,1M van always more.
Het kan zijn dat die gratis Versatel modem daar niet voor geconfigureerd is.
In elk geval zal ik morgen speedtest doen terwijl de installateur er bij staat. Mijn desktop wordt rechtstreeks op de ADSL box aangesloten, dus geen verlies met de draadloze verbinding.


... feitelijk zou daar niks aan te configureren zijn. Als je Sync snelheden op 4mb/s zitten, moet je feitelijk een hogere snelheid hebben, tenzij ze de lijn cappen denk ik.

In ieder geval, bij mij had de omschakeling onmiddelijk effect. Komende van Always MOre zitten mijn speedtest in het ergste geval rond 160K/sec (rond de vroege avond) tot ver over de 350 's morgens en 's avonds.

Edit : net test gedaan 24:00 's avonds, 412 K/sec. Niet slecht. :-)
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

... en een meer praktijk gerichte test (torrent) geeft me toch een echte snelheid van rond de 395 K/sec, tegenover 115 K/sec op Always More.

De vraag gaat zijn, kan Tele2/Versatel zijn lijnen onder deze omstandigheden stabiel houden als het aantal gebruikers omhoog gaat ? Ik heb nog nooit problemen gehad met Versatel, ik hoop dat dit niet gaat veranderen in de nabije toekomst.
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

torrent-test : nu max 150 K/sec, tegenover 110 K/sec op Always More.
Maar meestal haal ik die 150 niet.
Aan de afstand tot de centrale kan het niet liggen want mijn buren die op skynet zitten halen makkelijk 350 K/sec.
Misschien komt het doordat ik zelf een kabeltje heb getrokken tot boven. Nu je, dat moeten ze maar nakijken. Er wordt gratis 30 m kabel gelegd.
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 321
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

een torrent is sowieso een érg slechte test om snelheid te meten.
gewoon wat downloaden van belnet's ftp..
eventueel de standaard speedtestjes die je vind hier en daar (en dan zeker geen speedtest van buiten europa gebruiken).


kaween schreef:De vraag gaat zijn, kan Tele2/Versatel zijn lijnen onder deze omstandigheden stabiel houden als het aantal gebruikers omhoog gaat ? Ik heb nog nooit problemen gehad met Versatel, ik hoop dat dit niet gaat veranderen in de nabije toekomst.


Ik hoop dat dat gaat lukken. Dan MOET realdsl wel gaan investeren en kwaliteit gaan leveren willen ze klanten houden. Dat zou betekenen dat er 2 FUP/unlimited providers zijn. Twee providers met een betere dienst moeten toch klanten kunnen wegsnoepen bij de grote 2, dewelke dan ook actie zullen moeten gaan ondernemen.
Zou de Belgische breedbandmarkt dan eindelijk gaan openbreken? Ik hoop het!
ruben
Pro Member
Pro Member
Berichten: 292
Lid geworden op: 11 sep 2005, 22:38

poohbeer schreef:een torrent is sowieso een érg slechte test om snelheid te meten.
gewoon wat downloaden van belnet's ftp..
eventueel de standaard speedtestjes die je vind hier en daar (en dan zeker geen speedtest van buiten europa gebruiken).


kaween schreef:De vraag gaat zijn, kan Tele2/Versatel zijn lijnen onder deze omstandigheden stabiel houden als het aantal gebruikers omhoog gaat ? Ik heb nog nooit problemen gehad met Versatel, ik hoop dat dit niet gaat veranderen in de nabije toekomst.


Ik hoop dat dat gaat lukken. Dan MOET realdsl wel gaan investeren en kwaliteit gaan leveren willen ze klanten houden. Dat zou betekenen dat er 2 FUP/unlimited providers zijn. Twee providers met een betere dienst moeten toch klanten kunnen wegsnoepen bij de grote 2, dewelke dan ook actie zullen moeten gaan ondernemen.
Zou de Belgische breedbandmarkt dan eindelijk gaan openbreken? Ik hoop het!


een vraag die ik me de laatste tijd ook stel ; ik vermoed van wel
waarom ?
-na realdsl nu versatel/tele2 ook met een fup abonnement , maar dan wel een BEKENDE provider (voor het grote publiek)
-edpnet en scarlet kondigen opeens (nog niet publiek , maar zie elders dit forum voor de topics) aan dat ze adsl2 gaan leveren , waarschijnlijk met een hogere downloadlimiet / fup
-de grootste actie tegen limieten ooit op poten gezet door alle ontevreden users over hun datalimiet te laten verzamelen op www.geendatalimiet.be ; eindelijk eens fatsoenlijk georganiseerd en met toch al heel wat acties (mails naar providers , zelfs een overheidsexpert die ze op dit probleem hebben gezet :!: )

kortom , ik heb zo het gevoel dat er een hele markt gaat openbarsten en ga dus zeker het nog even blijven volgen tot de aankondingen er zijn ivm adsl2 bij scarlet en edpnet...met een 8mbit down / 1mbit up abonnement voor 50€ met fup zou ik wel zien zitten , vraagt blijft dan aangezien ik in een kleine gemeente woon wanneer dit beschikbaar gaat zijn :roll: anders misschien toch nog maar een jaartje naar versatel/tele2 of gewoon blijven doordownloaden op een andere plaats met een versatel always more abonnement :wink:

ik blijf in ieder geval de ontwikkelingen iedere dag op de voet volgen...
misschien nog kleine bemerking hierbij , zou het niet verstandig zijn om hierover een nieuw topic te openen met de laatste bevindingen en ontwikkelingen ? zo vervuilen we dit topic met gebruikerservaringen over het nieuw 4mbit fup abonnement van versatel/tele2 niet...
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Ik ben dus van vandaag aangesloten op TELE2 ALL IN.
Een zeer vriendelijke installateur heeft er hier wel 2 uur over gedaan, maar alles werkt (desktop, laptop en telefoon), maar .... een afschuwelijke downloadsnelheid. blijft rond de 7 a 800 KBIT/S.
De technieker heeft dan de modem rechtstreeks aan de binnekomende lijn gehangen : conclusie : met de binneninstallatie is niets verkeerd. Zou een probleem zijn met de Belgacom lijn.
Dan maar naar de technische dienst van Versatel gebeld. 30 minuten gewacht en niemand aan de lijn gekomen.
Dan de klantendienst van TELE2 zelf gebeld : daar had in na 7 minuten iemand aan de lijn. Die wist me te zeggen dat de snelheid in de loop van de week geleidelijk zou worden opgevoerd (?).
Wees hem er op dat er mensen waren die van Versatel Always More komen reeds snelheden van 3500 kbits halen (hier op het forum gelezen). Zei me : er is mij gezegd dat in de loop van de week alles in orde komt.
Dus installetie : OK
vriendelijkheid en behulpzaamheid installateur : meer dan OK
Snelheid : beneden alle peil.
Ben benieuwd wat er in de loop van de week gebeurd. Hou jullie op de hoogte.

Heb volgend schrijven naar klantendienst Versatel gericht. Ben benieuwd of ze antwoorden :

Beste,
Vandaag is men mijn "ALL IN" komen installeren. Alles werkt maar tegen een afschuwelijk lage snelheid (down 7 a 800 KBIT/S). Dit is minder snel dan mijn ALWAYS MORE.
Aan mijn binneninstallatie kan het niet liggen, want de installateur heeft de modem als test aangesloten op de inleiding dus zonder binneninstallatie. Aan de PC kan het ook niet liggen want zowel op mijn desktop als mijn laptop haal ik dezelfde snelheid.
De afstand tot de centrale kan ook niet de reden zijn want mijn buren (weliswaar bij SKYNET) halen respectivelijk 3350 en 3500 KBIT/S bij dezelfde speedtest.
Ik ben overschakeld gelokt door de hogere snelheid, maar die krijg ik niet.
Wat gaat u daar aan doen ?
Ik heb uw technische dienst telefonisch willen bereiken op 02/608 0 100 maar 35 minuten gewacht en geen antwoord.
U zult ook wel begrijpen dat ik niet de volle pot kan betalen voor een dienstverlening die ik niet krijg.
GRAAG ZO SNEL MOGELIJK EEN REACTIE !!
MVG
Zal uiteraard op diverse fora het vervolg van deze story publiceren (zowel positief als negatief). Hoop echter dat u waar maakt wat u belooft.
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

dietervanb schreef:Ik ben dus van vandaag aangesloten op TELE2 ALL IN.


Proficiat!

de snelheid volgt nog zeer waarschijnlijk...

Weet je of die installateur z'n vorige aansluitingen van vandaag de 4Mbps haalden?
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Neen, het was zijn allereerste installatie :-D
echt waar !
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 321
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Keep us posted!
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1485
Lid geworden op: 16 nov 2005, 09:05

dieter, je belde toch niet tijdens het weekend naar de technische dienst? Had ik dit weekend ook geprobeerd.. krijg je bericht van al onze medewerkers zijn bezet maar das flauwe kul natuurlijk. Diene tech dienst is gesloten in het weekend.
fred_be9300
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 30 nov 2005, 20:42
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 12 keer

dietervanb schreef:Ik ben dus van vandaag aangesloten op TELE2 ALL IN.


Dieter, hoe zit dat nu met die Tele2 box.

Heb je daar zelf full access (veranderen settings, firewall, ...) op?

Is het een standaard firmware, of specifiek voor Tele2 - en in dat geval: zijn er beperkingen ingebouwd (bv. aantal aan te sluiten pc's in wired LAN, wireless LAN, aantal pc op internet, ...)

Enig idee vanaf wanneer je begint te betalen? Ik zie net in "mijntele2" dat mijn Tele2 Allin zou geactiveerd worden op 16/12, maar heb naar de versatel helpdesk gebeld en de persoon (die geen te snuggere indruk gaf - een indruk is een indruk) zei dat dit wellicht enkel administratief, en niet technisch was; dat er normaal meer tijd over gaat (6-8w) en dat er nog testen zouden moeten gebeuren, en dat de technieker nog moest komen. Op de vraag "wanneer ik zou beginnen betalen" was het antwoord: "wanneer de technieker is geweest".

But honestly, I'll just take that as another opinion...

Iemand een idee over wanneer de factuur begint te lopen?

--F
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Even een update ...
Snelheid nog altijd even slecht !
De box is een Thomson Speedtouch 716i
Wordt geleverd met tele2 soft, maar niets houd je tegen op een andere firmware te downloaden.
Heb idd in het weekend proberen te bellen.
Maandagavond terug gebeld. Nu wel ene Wim van de technische dienst aan de lijn gekregen (na 20 min). Maar die ging zelf niets doen. Heeft een ticket gemaakt en ze zouden er in de loop van de week naar kijken.
Speedtest vandaag (maandag) : 988 down 141 up. TE LAAG !!

Daar ik met hun "free time" toch na 17u gratis bel, dinsdagavond terugbellen. Ik wil waar voor mijn geld !
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Mij hebben ze nog steeds niet gecontacteerd ... wordt wel eens stilletjes aan tijd, want ik heb me in het eerste uur toen de website online kwam, ingeschreven! Nu zie ik al verschillende posts dat er al verschillende mensen aangesloten zijn :???:

Enfin, ik ben hier ook eens benieuwd naar de speeds ... maar aangezien ik nu in Gent zit vrees ik dat het snel(ler) overbelast zal zijn!
Hornet
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 25 nov 2005, 12:54
Locatie: Aalter

Ik heb gisteren telefoon gekregen en de aansluiting zou zijn voor den 22 sten december om 07.00h s'morgens (zelf voorgesteld!)
snelheid op always more nu ongeveer 1.3, nochtans staat hij bij mij ook al op 4.0 :?
Geef Buzze!!!
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Ik begin eerlijk gezegd al spijt te krijgen.
Snelheid is nog altijd gelijk aan always more, en vandaag is de connectie zelfs 5 keer weggevallen. Nu vroeger kon je gewoon de verbinding herstarten, maar nu zit er niets anders op dan te rebooten.

ALs ik kijk bij mij netwerkconnecties zie ik dat het een LAN-verbinding is, en die staat op actief, maar buiten af en toe een bitje gebeurd er niets.

Technische dienst wist me enkel te zeggen dat "ze" met mijn probleem bezig waren. Op de vraag wie "ze" waren kon men mij alleen "de techniekers" antwoorden.


Geef hen nog tot vrijdag. ANders volgt er een aangetkende ingebrekestelling. Ik betaal niet voor een service die ik niet krijg.
Krusty
Member
Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 06 dec 2005, 00:24
Locatie: Genk

dietervanb schreef:Ik begin eerlijk gezegd al spijt te krijgen.
Snelheid is nog altijd gelijk aan always more, en vandaag is de connectie zelfs 5 keer weggevallen. Nu vroeger kon je gewoon de verbinding herstarten, maar nu zit er niets anders op dan te rebooten.

ALs ik kijk bij mij netwerkconnecties zie ik dat het een LAN-verbinding is, en die staat op actief, maar buiten af en toe een bitje gebeurd er niets.

Technische dienst wist me enkel te zeggen dat "ze" met mijn probleem bezig waren. Op de vraag wie "ze" waren kon men mij alleen "de techniekers" antwoorden.


Geef hen nog tot vrijdag. ANders volgt er een aangetkende ingebrekestelling. Ik betaal niet voor een service die ik niet krijg.


Gezellig, we gaan dus allemaal spijt krijgen! :p Waar ligt die centrale eigelijk?
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Wel als dit bij mij ook het geval zou zijn, vraag ik aan die installateur dat ie op papier zet dat de snelheid ondermaats is, want anders lig je voor je't weet 3 weken nr de helpdesk te mailen/bellen en krijg je na afloop een mail : "er werd geen probleem vastgesteld, dossier afgesloten"

't Is maar dat je weet hoe je ze moet bespelen :wink:
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

spacekiek schreef:Wel als dit bij mij ook het geval zou zijn, vraag ik aan die installateur dat ie op papier zet dat de snelheid ondermaats is, want anders lig je voor je't weet 3 weken nr de helpdesk te mailen/bellen en krijg je na afloop een mail : "er werd geen probleem vastgesteld, dossier afgesloten"

't Is maar dat je weet hoe je ze moet bespelen :wink:


Ben ook niet van de domste hoor : op het servicerapport staat letterlijk : "surfsnelheid nok, ook niet als het op inleiding wordt aangesloten zonder binneninstallatie"

Maar dan nog. ALs je de technische dienst belt krijg je geen technieker aan de lijn, maar gewoon een telefonist die "het zal doorgeven".

Surfsnelheid vandaag nog altijd even laag ..... Gelukkig valt de verbinding geen 7 keer weg zoals gisteren.
HANs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 350
Lid geworden op: 09 dec 2005, 12:28
Bedankt: 1 keer

Begin me stillaan zorgen te maken over Tele2. Als je kijkt naar de grafieken in ISP monitor blijkt dat het vanaf 11/12 alleen maar bergaf gaat met de snelheid.

Zijn er hier anderen die reeds aangesloten zijn op de All in One en die wel goeie snelheden halen?

http://www.ispmonitor.be/meteo/report.p ... iption=129
Ekjaker
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 dec 2005, 17:22

HANs schreef:Begin me stillaan zorgen te maken over Tele2. Als je kijkt naar de grafieken in ISP monitor blijkt dat het vanaf 11/12 alleen maar bergaf gaat met de snelheid.

Zijn er hier anderen die reeds aangesloten zijn op de All in One en die wel goeie snelheden halen?

http://www.ispmonitor.be/meteo/report.p ... iption=129


I wish! Sinds ik aangesloten ben gemiddeld 120KB/1000Kb down. Iemand beter?
Krusty
Member
Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 06 dec 2005, 00:24
Locatie: Genk

Verdorie, dan hebben ze ons liggen die smeerlappen van Tele2 :evil:
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”