Mijn vrouw en ik hebben beiden sinds jaren een Proximus Flex abonnement voor onze smartphones.
Ervoor was haar abonnement op de factuur van haar moeder, sinds kort op ons gemeenschappelijk abonnement/adres (probleem stelde zich reeds ervoor).
Ik heb wat tijd besteed om het probleem proberen te begrijpen maar het komt ongeveer neer op het volgende:
Als ze SMS/MMS'en verstuurt naar of ontvangt van collega's/vrienden/familie geen enkel probleem.
Als ze een SMS/MMS verstuurt naar mijn smartphone krijgt ze (dacht ik) de melding dat deze niet kan verstuurd worden.
Bij ontvangst van een SMS/MMS mijnentwege wordt er steeds gevraagd naar het type bericht (of zoiets).
Raar detail: Het werkt bij mijn vrouw wel naar of vanwege mij als 'Mobile Data' op haar smartphone geactiveerd is (niet benodigd naar andere contacten).
Dit probleem stelde zich een aantal maanden geleden niet, ik zie geen verschillen in de configuratie tussen mijn en haar smartphone op het niveau van onze wederzijdse contacten.
Meerdere belletjes naar de Proximus Helpdesk hebben tot nu toe niets opgeleverd.
Wat is er aan de hand?