+ Punt Support !!!

Plaats reactie
ThaMan
Plus Member
Plus Member

Na een downtime had ik superveel problemen om terug online te geraken, heb dus de support gebeld en kreeg jonas aan de lijn.
Kmoet zeggen shapoo om samen met mij via de telefoon het probleem opgelost te krijgen, duurde wel iets van een dik half uur, maar na veel testen etc is het ons dan toch gelukt om eindelijk erug online te geraken.
Was namelijk een probleem met de DNS servers.. Dus met deze extra punten voor de Support bij RealDSL, het hoeft niet altijd negatief te zijn en ben er toch wel zeker van dat ze er alles aan doen om een volwaardig ISP te worden ! Dit moest ik dus even kwijt :wink:
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

'k vind raar dat het zolang geduurd heeft, want als ik hem aan de lijn krijg is dat het eerste wat hem vraagt..

persoonlijk vind ik niet dat de helpdesk slecht is.. 'k vind gewoon dat het soms wat lang duurt voor er iets concreet uit de bus komt nu ja dat half uur is nu niet het probleem maar bij mij zijn er een paar zaken die al meer dan een maand aan slepen en dat vind ik toch lang gaan duren.
zertox
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ofloo schreef:'k vind raar dat het zolang geduurd heeft, want als ik hem aan de lijn krijg is dat het eerste wat hem vraagt..
bepaalde dns servers waren nog niet up met het probleem at interxion ..
Ofloo schreef: persoonlijk vind ik niet dat de helpdesk slecht is.. 'k vind gewoon dat het soms wat lang duurt voor er iets concreet uit de bus komt nu ja dat half uur is nu niet het probleem maar bij mij zijn er een paar zaken die al meer dan een maand aan slepen en dat vind ik toch lang gaan duren.
Ik leer bij ;) Ik mail je nog even...
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”