Hallo,
Ik werk met een Windows XP en ofiice XP versie.
Ik heb een probleem bij het instellen van tabs in Word. De maateenheid staat op inches. Deze zou ik graag in centimeters zien staan. Als ik naar Extra/opties ga staan op het tabblad algemeen "centimeters" als maateenheid.
Installeer ik Office XP opnieuw blijft het probleem hetzelfde.
Word - inch/cm
-
- Starter
- Contacteer:
-
- Starter
- Contacteer:
Die staan op Nederlands (België)
-
- Starter
- Contacteer:
Die instelling staat ook juist
Ook als ik de maateenheid bijvoorbeeld verander naar punten en ze nadien weer op centimeter terug zet, staan er terug inches.
Ook als ik de maateenheid bijvoorbeeld verander naar punten en ze nadien weer op centimeter terug zet, staan er terug inches.
-
- Starter
- Contacteer:
Die instelling staat ook juist
- cptKangaroo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 748 keer
- Bedankt: 250 keer
Als dat een document-gebonden instelling is, ligt het misschien aan de template voor een nieuw document (de normal.dot file -- google for info). Als die read-only gemaakt is bijvoorbeeld (om eventuele macrovirus infecties tegen te gaan), zal je 'read-only' op normal.dot eerst moeten afzetten, dan een nieuw document openen, de maateenheden juist instellen, en dan opslaan als normal.dot om de oude template te overschrijven. Eventueel daarna read-only weer aanzetten.