I see what you did thereDIBO schreef:...

/edit full quote verwijderd
I see what you did thereDIBO schreef:...
Ik zou liever nog meer volk aan de Belgische kust zien, dan is het elders (Ardennen, Limburg, NL, ...) rustiger.Joe de Mannen schreef:Maar blijkbaar kan men dus ook al niet verdragen dat een ander naar de belgische kust gaat, 't is ver gekomen met deze wereld...
https://nl.wikipedia.org/wiki/BemanningDe bemanning of bezetting is het personeel van een vaartuig, vliegtuig of voertuig. Het is de groep mensen die aan boord werken van een boot, schip, vliegtuig .....
Ik somde alle vooroordelen & stereotype maar ff op hoor...net zoals jij deed voor onze Belgische ku(s)tDizzy schreef:
En niets te zien of te doen? Aan onze kust zie ik vooral dingen die ik liever niet zou zien en er is wel degelijk wat te doen aan kusten die er nog uitzien als... kust. Persoonlijk wandel ik graag in de natuur, zowel wandelmogelijkheden als natuur is daar nog wel aanwezig. En onvriendelijk? Geen ervaring mee maar dat kan aan mijn eigen persoonlijkheid liggen![]()
Maar soit, iedereen zijn plezier
Op Tweakers zie ik het vaker verschijnen... heb mij er ook al druk in gemaaktSasuke schreef:Dat het al zover gaat dat men een ‘bemande vlucht’ politiek incorrect beschouwd en dus ‘bemenste vlucht’ schrijft.
cyberbug schreef:I see what you did there(maar niet iedereen begrijpt sarcasme dus mensen nemen dit in dit topic misschien nog serieus op)
dat was zelfs niet nodig om te vermelden....hopeloos...cyberbug schreef:Zelf .... roker
Dizzy schreef:Het is weer vakantietijd... en dus voor sommigen het moment om hun gezelschapsdier van vorig jaar te dumpen
Normaal moet je je dier inderdaad laten chippen en castreren/steriliseren, maar ja, wie controleert dat?9livesuni schreef:Zijn die dingen niet gechipt?
Nu maak je dezelfde belachelijke redenering als na elk ernstig verkeersongeval.Dizzy schreef:Een verbod om nog dieren te houden lijkt me een goed begin.