Wat zijn je ervaringen? Ik overweeg ook deze aan te schaffen.Dafke schreef:Eigenlijk gisteren al maar…
Eerst al direct mee gespeeld
Ik heb nieuw speelgoed!
- jutuiz
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 212 keer
- Bedankt: 63 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Shokz Opencomm ipv m'n oude Plantronics UC 5200.
Niet perfect... maar bijna perfect.
Super toestel.
's morgens opzetten, 's avonds afzetten
Smartphone, Teams, Spotify, ...

Super toestel.

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 67 keer
Niet zozeer iets speciaals, maar eerder in het algemeen. Bijv wat vind je van de kwaliteit van de foto's/video's etc.Dafke schreef:Wat wil je juist weten?
Tevreden van? Ik zou eentje kopen voor op de fiets, maar de reviews zijn niet altijd positief.jutuiz schreef:Shokz Opencomm ipv m'n oude Plantronics UC 5200.
Super toestel.
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
- Dafke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
- Bedankt: 157 keer
- Bouwkwaliteit is top, voelt echt niet goedkoop aan (is het ook niet)devastator schreef:Niet zozeer iets speciaals, maar eerder in het algemeen. Bijv wat vind je van de kwaliteit van de foto's/video's etc.Dafke schreef:Wat wil je juist weten?
- Werkt heel intuïtief
- enkel de SD card uit het slot halen van de drone.. als je geen nagels van 10cm lang hebt is het echt een gesukkel. Ik gebruik nu een pen ervoor, dat gaat erg goed

- kwaliteit van foto's/video's is echt goed, maar daar staan 1000000 filmpjes van op youtube
- de drone is ook vooral veel stiller, en dat maakt ook nog wel een verschil
- bekijk wel voor je eentje koopt in welk gebied je valt via https://apps.geocortex.com/webviewer/?a ... &locale=nl Het zou echt k*t zijn als je telkens de auto moet instappen om te kunnen opstijgen
- ik ga een set ND filters halen, dat maakt de beelden nog meer cinematic, maar.. dat is niet nodig als beginner..
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 128 keer
- Bedankt: 172 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Mmm raar… de modelvliegtuig club van Lier is een rood gebiedDafke schreef: - bekijk wel voor je eentje koopt in welk gebied je valt via https://apps.geocortex.com/webviewer/?a ... &locale=nl Het zou echt k*t zijn als je telkens de auto moet instappen om te kunnen opstijgen.

- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 108 keer
Bluesound Hub.
Vervangt mijn Node 2 om TV audio naar de keuken te streamen.
De Node 2 gebruik ik nu als headphone amp met Roon.

Vervangt mijn Node 2 om TV audio naar de keuken te streamen.
De Node 2 gebruik ik nu als headphone amp met Roon.

Proximus Bizz Internet Fiber 500/500 Mbps & Business Fibernet 300 plus met Speedboost 300/50 Mbps (failover) -
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
- seagull
- Elite Poster
MX Master 3S muis en MX Mechanical Tactiel stil azerty.

Vooral de muis is fluisterstil tot groot genoegen van mijn madam als ik in de living "werk".

Vooral de muis is fluisterstil tot groot genoegen van mijn madam als ik in de living "werk".

Proximus Bizz Internet Fiber 500/500 Mbps & Business Fibernet 300 plus met Speedboost 300/50 Mbps (failover) -
- silentkiller
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 97 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Ik gebruik er eentje op de fiets. De geluidskwaliteit is niet geweldig.citroene schreef: Tevreden van? Ik zou eentje kopen voor op de fiets, maar de reviews zijn niet altijd positief.
Ik wilde het vooral om wat muziek te hebben op de achtergrond op de fiets en toch nog goed het verkeer kunnen horen. Als dat het doel is, top toestel!
- Sasuke
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 248 keer
- Bedankt: 544 keer
Mijn elektrische bakfiets is eindelijk toegekomen, dus weeral een auto minder op de weg voor de dagelijkse dingen. En wat een comfortabel ding is dit ! Alle nieuwste snufjes erop, enorm stabiel en goeie gewichtsverdeling. Groot genoeg dat de dochter van 2,5 én de dochter van 9 comfortabel kunnen inzitten ... Zelfs de staander is een wereld van verschil met andere merken, zelfs de dochter van 9 kan hem op/af de staander trekken.
Duur ... maar geen spijt van !

Duur ... maar geen spijt van !

- krisken
- userbase crew
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Toch maar eens een setje van 2 stuks Google Nest Camera's gehangen. Eéntje voor de voortuin in de gaten te houden, en ééntje voor de achtertuin. Op dit moment werken ze op de ingebouwde batterij, maar ergens de komende dagen toch eens kijken naar de 5m "verlengkabel" om ze aan te sluiten. Zeker niet goedkoop (300 euro voor 2 stuks) maar zeker tevreden van de kwaliteit (enig minpuntje : de infrarood mocht straffer zijn om verder te reiken).
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 763 keer
Late verjaardagscado van de vrouw: een Ray-Ban Stories - da's die zonnebril met camera in waarmee je clips van 30 of 60s kan opnemen.
https://www.ray-ban.com/belgium/nl/elec ... dy_product

[youtube]XsRqX5RSARA[/youtube]

Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
- jutuiz
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 212 keer
- Bedankt: 63 keer
Zie dit nu pas.citroene schreef:Tevreden van? Ik zou eentje kopen voor op de fiets, maar de reviews zijn niet altijd positief.jutuiz schreef:Shokz Opencomm ipv m'n oude Plantronics UC 5200.
Super toestel.
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Super tevreden van. Heb de Opencomm intussen meerdere keren gebruikt om te gaan fietsen en dat is gewoonweg fantastisch. 4 uur op de fiets, en dus 4 uur muziek luisteren in alle veiligheid. Ben er zo tevreden van dat ik intussen ook een Shokz Openrun gekocht heb, want:
1. een Opencomm is niet 100% regen-waardig en een Openrun (de oudere versie dan toch) is dat wél
2. met zo'n een microfoon-boom op uw fiets zitten is toch ook maar een raar zicht
3. bellen op de fiets tijdens het rijden... dat werkt niet, je bent moeilijk te begrijpen, ik ga weten te zeggen of de Openrun daarin beter zou kunnen zijn (nog niet getest)
Ik moet zeggen dat de Opecomm UC-versie (degene mét de dongle) heel moeilijk te vinden is. En dat de dongle stuk was bij ontvangst, heb intussen omruil ontvangen. Het voordeel van een UC-dongle (tov een gewone BT-dongle) is natuurlijk dat je kan de dongle wissen van bv. vaste PC naar Laptop en zonder dat je moet je hoofdtelefoon koppelen. De hoofdtelefoon blijft multipoint gekoppeld met Smartphone en de UC-dongle (waar je dan ook de dongle in steekt).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 53 keer
Kan die ook facebook live aan?selder schreef:Late verjaardagscado van de vrouw: een Ray-Ban Stories - da's die zonnebril met camera in waarmee je clips van 30 of 60s kan opnemen.
Kwaliteit is wel goed. Heb je nog moeten bewerken? Uploaden YouTube zelf manueel moeten of kan dat automatisch?
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 763 keer
Je kan alleen clips van 30 of 60 seconden opnemen (of foto's), die dan in de Facebook View app zitten.
Van in die app kan je ze dan in je camera-roll bewaren, en vandaaruit doen wat je wil. De Facebook View app doet wat automatische nabewerking, de lenzen zijn redelijk fish eye, en die bewerking trekt dat dan rechter.
Van in die app kan je ze dan in je camera-roll bewaren, en vandaaruit doen wat je wil. De Facebook View app doet wat automatische nabewerking, de lenzen zijn redelijk fish eye, en die bewerking trekt dat dan rechter.
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
Hoe vallen zo een dingen mee op smalle fietspaden? Bijvoorbeeld een vrij standaard pad zoals dit : https://www.google.com/maps/@50.9714926 ... 384!8i8192Sasuke schreef:Mijn elektrische bakfiets is eindelijk toegekomen
Kan je dan zelf nog voorbijsteken of voorbijgestoken worden?
- Goztow
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1673 keer
- Bedankt: 1450 keer
- Recent bedankt: 38 keer
Het oranje beest ziet er goed uit met dat gadget!selder schreef:Je kan alleen clips van 30 of 60 seconden opnemen (of foto's), die dan in de Facebook View app zitten.
- Sasuke
- userbase crew
Ja, met de makki kan je daar nog voorbijsteken. Maar is toch krap, de andere persoon zal dan zeker moeten opletten. De makki bakfiets is een lange tweewieler, dus smaller en wendbaarder dan de driewieler bakfiets ( e.g. baboe en consoorten)crapiecorn schreef:Hoe vallen zo een dingen mee op smalle fietspaden? Bijvoorbeeld een vrij standaard pad zoals dit : https://www.google.com/maps/@50.9714926 ... 384!8i8192Sasuke schreef:Mijn elektrische bakfiets is eindelijk toegekomen
Kan je dan zelf nog voorbijsteken of voorbijgestoken worden?
Persoonlijk, nooit verwacht dat ik zoveel plezier aan een fiets zou beleven. Sinds ik die heb, wordt de wagen enkel nog gebruikt voor woon/werk verkeer of langere trips. Alle andere zaken, incl. Supermarkt, doe ik nu met de fiets. En de kinderen die hebben er enorm plezier in, zelfs de dochter van 9,5 rijd graag mee ( en die past er nog in samen met de kleinste van 2,5)
- cadsite
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 311 keer
- Bedankt: 710 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Een EZ hotspot extender engenius v4 gekocht.
De camping waar ik deze zomer naartoe gaat heeft vrij goede wifi, maar geeft maar 2 toestellen toegang en in de caravan is het natuurlijk veel slechter.
Dit toestel lost alles in 1 keer op.
Nu nog hopen dat ik het niet ga nodig hebben, want dat zou willen zeggen dat het veel regent.
Ik heb het hier thuis al eens getest. Ik zou eigenlijk mijn internet abonnement kunnen opzeggen, want met dit toestel kan ik op het guest netwerk van 2 handelszaken in de buurt.
Goed dat ik dat weet, zo heb ik een handige back-up voor als ik hier nog eens zonder zit.
De camping waar ik deze zomer naartoe gaat heeft vrij goede wifi, maar geeft maar 2 toestellen toegang en in de caravan is het natuurlijk veel slechter.
Dit toestel lost alles in 1 keer op.
Nu nog hopen dat ik het niet ga nodig hebben, want dat zou willen zeggen dat het veel regent.

Ik heb het hier thuis al eens getest. Ik zou eigenlijk mijn internet abonnement kunnen opzeggen, want met dit toestel kan ik op het guest netwerk van 2 handelszaken in de buurt.

Goed dat ik dat weet, zo heb ik een handige back-up voor als ik hier nog eens zonder zit.
- cadsite
- userbase crew
Volgens mij wel.Freek schreef:Is deze ook compatibel met de telenet wifree hotspots?
Het enige wat dit doet is een wifi signaal opvangen met de buitenantenne en dat signaal met een eigen ssid uitzenden.
Zolang je de login gegevens hebt van het netwerk dat je wil verspreiden zou dat moeten lukken.
- seagull
- Elite Poster
XDUOO TA-20 Balanced Tube Headphone Amplifier.
Eerste (hybrid) tube amp. Vorige maandag besteld en vertrokken in Shenzhen en wordt morgen geleverd (FedEx).
Benieuwd naar het verschil in SQ in vergelijking met mijn Aune X7s class A solid state headphone amp.

Eerste (hybrid) tube amp. Vorige maandag besteld en vertrokken in Shenzhen en wordt morgen geleverd (FedEx).
Benieuwd naar het verschil in SQ in vergelijking met mijn Aune X7s class A solid state headphone amp.

- seagull
- Elite Poster
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 39 keer
Hij was toen inderdaad heel scherp geprijsd. Ik zou je anders de Prime days aanraden. 12 & 13 juli.Dafke schreef:Waar die gekocht? 75€ is heel scherp en ik vind het niet
ok stupid, amazon dus.. link niet gezien of overgelezen
Mobiel: iPhone 16 Pro + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020+2021 128 Gb
Home: Hey Telecom vast internet
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 4 keer
Petzl Avao Bod Fast

+ Petzl Grillon 2m
+ Petzl Absorbica-Y MGO
+ Petzl OK Carabiners
+ Petzl Micro Traxion
+ 40m touw
Ben absoluut geen klimmer maar voor mijn werk in events heb ik het wel nodig.
Moet wel zeggen dat nu ik alles hier heb liggen, het wel begint te kriebelen om mij er meer in te verdiepen...
Zijn er hier nog riggers/klimmers op het forum?

+ Petzl Grillon 2m
+ Petzl Absorbica-Y MGO
+ Petzl OK Carabiners
+ Petzl Micro Traxion
+ 40m touw
Moet wel zeggen dat nu ik alles hier heb liggen, het wel begint te kriebelen om mij er meer in te verdiepen...
- cadsite
- userbase crew
Ik ging vroeger ongeveer elke week indoor klimmen. Heel leuk, maar het komt er jammer genoeg niet meer van.
Mijn dochters gaan wel nog soms, maar ze wegen te weinig om mij te zekeren.
Mocht je effectief gaan klimmen, neem dan toch maar een klassieke gordel. Zo'n harnas is goed in werk situaties, maar in de klimzaal zie je er enkel -6 jarigen mee.
Mijn dochters gaan wel nog soms, maar ze wegen te weinig om mij te zekeren.
Mocht je effectief gaan klimmen, neem dan toch maar een klassieke gordel. Zo'n harnas is goed in werk situaties, maar in de klimzaal zie je er enkel -6 jarigen mee.

-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 27 keer
Klein vraagje : je hebt dit nodig voor je werk ? Dit valt dus onders de PBM ? Dit wordt normaal voorzien door de werkgever ? In geval van freelance . . . door de opdrachtgever ? Of moet je de attesten tonen aan de PA ?matthiasdb schreef:Petzl Avao Bod Fast
+ Petzl Grillon 2m
+ Petzl Absorbica-Y MGO
+ Petzl OK Carabiners
+ Petzl Micro Traxion
+ 40m touw
Ik stel deze vragen enkel om bij te leren
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 39 keer
Vandaag aan 69 euro! Go go go!Dafke schreef:Waar die gekocht? 75€ is heel scherp en ik vind het niet
https://www.amazon.nl/Soundcore-Bluetoo ... 123&sr=8-2
Mobiel: iPhone 16 Pro + Proximus werk abonnement
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 78 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Hoe groot? Hoeveel water? Verwarming voorzien?Sasuke schreef:Morgen komt de zout elektrolyse pomp nog, de 100kg zout zit er alvast in. De floaties zullen maandag toekomen.
Alles net op tijd voor de hittegolf volgende week dus
- Sasuke
- userbase crew
5,5m doorsnede, +/- 27000l water. 120kg zout 
Werkt tot hiertoe correct. Warmte pomp is (nog) niet voorzien, komt mogelijk nog ... we zien wel.
't is vooral GROOT

EDIT: Ik zie net dat ik geen 'prime' heb op Amazon.NL (bestel altijd via amazon.de) ... dus niet voor mij.

Werkt tot hiertoe correct. Warmte pomp is (nog) niet voorzien, komt mogelijk nog ... we zien wel.
't is vooral GROOT

Is die aan te raden ? Heb overal Sonos hangen (is meer dan genoeg voor ons), maar mis iets voor buiten bij het zwembadToMiKoN schreef:.. Soundcore Motion+ ...

EDIT: Ik zie net dat ik geen 'prime' heb op Amazon.NL (bestel altijd via amazon.de) ... dus niet voor mij.
- Dafke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
- Bedankt: 157 keer
Haha done! Heb em besteldToMiKoN schreef:Vandaag aan 69 euro! Go go go!Dafke schreef:Waar die gekocht? 75€ is heel scherp en ik vind het niet
https://www.amazon.nl/Soundcore-Bluetoo ... 123&sr=8-2

Ik heb ook enkel op .de prime, maar je kan een maand gratis prime op .nl vragen en dan annuleren

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 78 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Ik heb al jaren een Anker Soundcore Boost. Ook supercontent van. De eerste bleek defect aan één zijde (speelde dus enkel mono af, wat ik pas na enkele maanden ontdekt heb, al scheelde er van het begin al iets, maar wist ik niet wat). Anker via Amazon gecontacteerd en een nieuwe opgestuurd gekregen (met de belofte de oude te vernietigen).