Een vriend vroeg me wat te doen met de uitnodiging om ?!een app!? te installeren om betere wifi te hebben.
Het zou gaan om de 'nieuwe slimme Wi-Fi' van Px.
Ik heb wel al eens gezocht en een promotiefilmje gevonden maar dat is puur marktingpraat.
Kan mij iemand het volgende uitleggen aub:
1) wat die slimme Wi-Fi is/doet?
2) waarom een app? (inkijk voor Px?)
3) heb je daar als gebruiker voordeel bij?
3b) Zo ja wat?
Bedankt!
Px slimme Wi-Fi: wat is dat juist?
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 35 keer
Voor smart wifi wordt samen gewerkt met en partner bedrijf zij krijgen anonieme info over alle toestellen waar je mee verbonden bendt binnen je installatie
1) De slimme wifi stuurt je naar de beste freqentie of access point of kiest en beter kanaal
2) normaal dielt my proximus voor vast testellen waar je wifi onder de -65dbm zit zo dat je boosters kan bij plaatsen
3) door aanpassingen te doen in kanaal, pushen van en ander access point of frequentie zorgen ze er voor dat je minder last heb van interfertie bv
1) De slimme wifi stuurt je naar de beste freqentie of access point of kiest en beter kanaal
2) normaal dielt my proximus voor vast testellen waar je wifi onder de -65dbm zit zo dat je boosters kan bij plaatsen
3) door aanpassingen te doen in kanaal, pushen van en ander access point of frequentie zorgen ze er voor dat je minder last heb van interfertie bv
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 302 keer
- Bedankt: 57 keer
Dus mbv een app en een ander bedrijf proberen ze uw Wi-Fi handover te verbeteren en:
- werkt alleen met Px AP's?
- is alleen zinvol met meerdere Px AP's?
- werkt alleen voor mobiele apparaten die de app hebben geïnstalleerd?
- begint er een stoelendans van kanalen/frequenties/verbindingen naar AP's
Zie ik dat juist op die manier?
- werkt alleen met Px AP's?
- is alleen zinvol met meerdere Px AP's?
- werkt alleen voor mobiele apparaten die de app hebben geïnstalleerd?
- begint er een stoelendans van kanalen/frequenties/verbindingen naar AP's
Zie ik dat juist op die manier?
Heppie NY!