klein probje met het inloggen

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Juke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 10 jan 2003, 20:23
Locatie: Eeklo
Contacteer:

hallo

ik heb een klein probleempje telkens ik me ik userbase.be bezoek moet ik me opnieuw inloggen ook al duid ik aan om het wachtwoord te onthouden.

dit is natuurlijk maar een klein werk maar het zal handiger zijn moest ik altijd ingelogd kunnen blijven he

komt dit door mij of is dit een foutje of zo

gr juke
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Juke,

om je wachtwoord te onthouden, moet je browser (IE, vermoedelijk) cookies accepteren. Indien dit niet het geval is dien je die aan te zetten bij configuratiescherm>internetopties>privacy>accept cookies (IEv6)

Indien je wel cookies accepteerd en het werkt nog niet, wel dan is er simpelweg een probleem met de cookies. Dit zakl waarschijnlijk zijn omdat je nog met de cookie zit van op ons oud forum. Hoe los je dit op:

ofwel ga je in de map met cookies gaan zoeken naar de cookie met daarin: nosta.org achtig iets. Verwijder alle cookies met die servername. Ofwel verwijder je gewoon alle cookies via: configuratiescherm>internetopties>wis cookies.

Na het wissen van de cookeis zal je nog 1maal je accountgegevens moeten ingeen en kiezen voor "save".

meer info over hetzelfde probleem in volgende topics:
topic1
topic2
I love it when a plan comes together!
Gebruikersavatar
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 02:46
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

hallo,

als u wilt gebruik maken van "auto inloggen" moet u een cookie aanvaarden (en deze niet verwijderen) zorg er dus voor dat uw browser cookies accepteert en dat u geen software hebt zoals norton intenet security of cutiecutter (en dergelijke) en die checkbox checken dat daar in het login venstertje staat daarna zou dat moeten werken (as u de cookie niet verwijderd hebt tenminste)
Registered Linux user #286313
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Effe, een onduidelijkheid wegwerken:

Ik doe hem eerst een cookie verwijderen, omdat ik vermoed dat Juke nog met een cookie zit vanop onze oude server. Het bestaan van die cookie kan de auto-login op het nieuw forum tegenwerken.
I love it when a plan comes together!
Gast

Bij de wijziging van mijn mail-adres in mijn accountgegevens van userbase heb ik een foutje gemaakt. Bijgevolg kan ik niet meer inloggen daar waarschijnlijk iemand anders mijn mailtje heeft ontvangen. Hoe kan ik dit ptobleem oplossen zodat ik weer onder mijn eigen login en paswoord kan inloggen??
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

mail je username en gegevens enzo eens naar [email protected].
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”