Mijn zoon heeft een probleem met het koppelen van zijn zichtrekening bij Paypal en bij Bonsai.
Krijgt melding dat de rekening ongeldig is bij Paypal en bij Bonsai is de virtuele kaart gepauzeerd en hij kan dit niet wijzigen.
De zichtrekening in kwestie is bij Argenta en het rare is dat het heeft gewerkt (heel even) en dan wanneer hij het effectief wou gebruiken was dit probleem er.
Bij de bank zeggen ze dat het aan Paypal ligt (of Bonsai) en je kan al raden wat ze zeggen bij beide instanties (ja, contact opnemen met je bank). Ik zelf heb ook een zichtrekening bij Argenta en heb dit probleem totaal niet. Alles werkt bij mij perfect.
Heeft nog iemand zo iets voorgehad en wat was er toen eventueel gedaan om dit in orde te brengen?
Probleem koppeling paypal en bonsai!
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 1 keer
Mijn Argenta zichtrekening werkt met bonsai (en vlot), dus heb het probleem niet voorgehad
- jphermans
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 142 keer
- Bedankt: 109 keer
Ik zelf heb hier ook geen probleem mee. Paypal werkt al jaren goed bij mij zonder dat er ook maar een probleem was. Bonsai was ook direct ok. Gebruik bonsai zelfs dagelijks omdat ik nogal veel de baan doe en af en toe eens iets ga kopen in een tankstation. Werkt zelfs vlot in het buitenland.yuan_lee86 schreef:Mijn Argenta zichtrekening werkt met bonsai (en vlot), dus heb het probleem niet voorgehad
Was in het begin een jongeren rekening maar veranderd dit niet wanneer de jongere dan 18 wordt? Had in elk geval toen geen volmacht meer over de rekening.bruma schreef:Jongeren rekening? Uitgave beperking?
Hij is ondertussen al 22 en heeft voldoende geld op die rekening staan om alles vlotjes te kunnen waarborgen.cadsite schreef:Moet je tegenwoordig geen 18 zijn bij paypal?
Anderzijds kan hij wel geld op Paypal storten om zo dan iets te betalen.
Internet via Mobile Vikings